خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:32:51

اگر به دنبال خرید یک تبلت عالی و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7 از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7


تبلت سامسونگ +s7

سامسونگ یکی از برندهای مطرح دنیا بوده و از پرچمداران تولید کالای دیجیتال می‌باشد. تبلت سامسونگ s7+ از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ است و از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. در ادامه به بررسی مشخصات تبلت سامسونگ s7+ و شرایط خرید اقساطی آن می‌پردازیم. همراه ما باشید. 

مشخصات تبلت سامسونگ +s7

تبلت سامسونگ s7+ در 5 آگوست 2020 معرفی و در 21 آگوست 2020 در رنگ‌های مشکی، برنز و نقره‌ای به بازار عرضه شد. این تبلت دارای ابعاد 285 در 185 میلیمتر بوده و وزن آن 575 گرم است. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ +s7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر

صفحه نمایشگر این تبلت از نوع لمسی خازنی بوده و 16 میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. تبلت سامسونگ s7+ دارای اندازه نمایشگر 12.4 اینچ است و رزولوشن این تبلت 1752 در 2800 پیکسل می‌باشد.

پلتفرم

 تبلت سامسونگ s7+ از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. تراشه موجود در این تبلت هفت نانومتر پلاس بوده و پردازنده مرکزی آن 8 هسته است. این تبلت دارای پردازنده بسیار قدرتمندی است و نصب بازی‌های سنگین بر روی آن هیچ مشکلی در عملکرد تبلت به وجود نمی‌آورد. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حافظه

این تبلت دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت با 8 گیگابایت رم می‌باشد. بسته به نیاز افراد یکی از 3 حافظه 128، 256 و 512 گیگابایت برای خرید انتخاب می‌شود.

دوربین

دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل بوده و مشخصاتی مانند فوکوس خودکار، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، لنز 26 میلی متری واید و 3.41 اینچ سایز سنسور را دارد. دوربین بعدی که در کنار دوربین اصلی قرار دارد دارای کیفیت 5 مگاپیکسل بوده و مشخصاتی مانند لنز 12 اولترا واید و 1.12 میکرومتر سایز پیکسل دارد.  دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل بوده و دارای مشخصاتی مانند فوکوس خودکار، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، لنز 26 واید و 4.1 اینچ سایز سنسور است. 

باتری

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 10090 میلی آمپر در ساعت از دیگر مشخصات این تبلت است. باتری این تبلت از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و مدت زمان زیادی روشن می‌ماند. سرعت شارژ تبلت سامسونگ s7+ 45 وات و سریع است. حسگر اثر انگشت، قطب نما، پشتیبانی از فناوری 5G، بلوتوث، رادیو از دیگر قابلیت‌هایی هستند که در تبلت تبلت سامسونگ s7+ وجود دارند. با خرید قسطی تبلت سامسونگ +s7 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مزایا و معایب خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7

تبلت سامسونگ s7+ دارای صفحه نمایشگر 120 هرتزی Super AMOLED است که در نوع خود بهترین محسوب می‌شود. یکی دیگر از نقاط قوت و مزیت خرید این تبلت ظرفیت بالای باتری و سریع بودن سرعت شارژ آن است که این امکان را فراهم می‌کند تا مدت زمان زیادی تبلت روشن و قابل استفاده باشد. یکی از معایب تبلت سامسونگ s7+ کیفیت دوربین آن است این تبلت می‌توانست کیفیت دوربین بهتری داشته باشد. در ادامه درباره نحوه خرید قسطی تبلت سامسونگ +s7 بیشتر توضیح می‌دهیم.

خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7 از قسطی کلاب

قسطی کلاب فروشگاه بزرگ اینترنتی است که در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال و هوشمند فعالیت می‌کند. برای خرید انواع لوازم دیجیتال به صورت نقد یا اقساط کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شده و در سریع ترین زمان خرید خود را ثبت کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که این وب سایت را نسبت به دیگر فروشگاه‌های آنلاین متمایز کرده، فروش قسطی است. خرید انواع گوشی و تبلت با بهترین برندهای روز را می‌توانید به صورت اقساطی خریداری کنید. اگر کالایی در وب سایت ناموجود بود می‌توانید آن را سفارش دهید تا در اولین فرصت برای فروش موجود شود. خرید قسطی تبلت سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا یک کالای برند و با کیفیت را با شرایط مناسب خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط اقساطی و نحوه پرداخت می‌توانید وارد وبسایت قسطی کلاب شده و بعد از انتخاب نحوه پرداخت از شرایط آن مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت ایکس ویژن

خرید تبلت ایکس ویژن
ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به تازگی از تبلت خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن به بخش...

خرید اقساطی لپتاپ ایسر Aspire

خرید اقساطی لپتاپ ایسر Aspire
اگر قصد خرید اقساطی لپتاپ ایسر Aspire را دارید، می‌توانید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...