خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 05:28:16

ایکس ویژن برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ


آشنایی با لوازم خانگی و تلویزیون ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن یکی از شرکت‌های خوب و بنام ایرانی است که در زمینه تولید و عرضه کالای دیجیتال و لوازم خانگی مختلف مانند تلویزیون و یخچال فعالیت می‌کند. در ادامه قصد داریم به خرید نقدی و خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ از سایت قسطی کلاب بپردازیم.

صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ و نوع این صفحه نمایش این لوازم خانگی تخت است. که همین موضوع باعث شده است که در هنگام نگاه کردن به صفحه نمایش این تلویزیون احساس راحتی کرده و کیفیت بالایی را نیز داشته باشیم. وضوح و یا همان کیفیت تصویر این لوازم خانگی اولترا اچ‌دی‌‌ یا همان 4k است که این تلویزیون را نسبت به رقبای خود متمایز می‌کند. صفحه نمایش این تلویزیون فناوری اچ دی آر را پشتیبانی می‌کند. مقدار روشنایی صفحه نمایش این تلویزیون 330 نیت است که باعث می‌شود در مکان‌هایی که نور زیادی وجود دارد شما بتوانید به خوبی تصویر را مشاهده کنید. 

مشخصات فنی و وضوح تصویر

یکی دیگر از امکانات تلویزیون ایکس ویژن که باعث شده است در میان کاربران این شرکت طرفداران زیادی داشته باشد این است که این تلویزیون از نرخ نوسازی و یا همان تازه سازی تصویر 60 هرتزی پشتیبانی کند. این موضوع باعث می‌شود که کیفیت تصویر لوازم خانگی در هنگام مشاهده فیلم‌های اکشن که جهش تصویر بسیار زیادی دارند تغییر نکند و شما بتوانید حس خوبی را از تماشای آن بگیرید.

وضوح تصویر پنل تلویزیون ایکس ویژن 2160 × 3840 پیکسل است که عددی بسیار مناسب برای این تلویزیون نسبت به رقبای خود نیز می‌باشد. جالب است بدانید که زاویه دید افقی و عمودی این تلویزیون هر دو برابر 178 درجه می‌باشد. زمان پاسخگویی این تلویزیون نسبت به فرمان 8 میلی ثانیه است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت صدا و رابط کاربری هوشمند

اسپیکر این تلویزیون از سیستم اسپیکر دو کاناله نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم اسپیکر دو کاناله باعث ارتقا کیفیت صدا و همچنین میزان بلندی آن می‌شود. بلندگوهای 10 وات اسپیکر این تلویزیون توان کلی سیستم صوتی آن را به 20 وات نیز می‌رساند. بلندگوهای تعبیه شده در این تلویزیون اسپیکرهای دالبی دیجیتال پلاس است.

این تلویزیون دارای رابط کاربری هوشمند و اندروید 11 می‌باشد که همین موضوع باعث می‌شود کار کردن با این تلویزیون راحت و آسان باشد. وزن این تلویزیون 10.5 کیلوگرم می‌باشد که وزنی بسیار مناسب برای این تلویزیون است.

تعداد پورت‌های موجود در تلویزیون ایکس ویژن

تعداد پورت‌های usb در این تلویزیون دو عدد می‌باشد که تعداد بسیار مناسبی است.
این تلویزیون دارای 3 درگاه hdmi است و از تکنولوژی arc نیز پشتیبانی می‌کند.
این تلویزیون دارای درگاه ورودی آنتن آنالوگ است.
این تلویزیون همچنین دارای درگاه خروجی صدای دیجیتال اپتیکال نیز می‌باشد. 

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب

اگر شما هم علاقه مند به خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن هستید می‌‍توانید از شرکت‌هایی مانند قسطی کلاب که اقدام به فروش قسطی و آنلاین لوازم خانگی می‌کنند این تلویزیون را خریداری نمایید.

طرح‌های مختلف خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن

طرح پایا

کارمندان دولت، مشاغل آزاد، بازنشستگان تامین اجتماعی
سقف خرید طرح مبلغ پنجاه میلیون تومان
فیش حقوقی معتبر برای کارمندان بخش دولتی یا خصوصی یا جواز کسب معتبر برای مشاغل آزاد
دارا بودن چک صیاد بنفش برای هر دو گروه
مشتری در سیستم بانکی باید فاقد چک برگشتی یا تسهیلات معوق باشد.
تعداد اقساط طرح 24 ماه و باز پرداخت هر 2 یا 3 ماه یک چک می باشد

طرح پارسیان

در طرح دیگر قسطی کلاب می‌توانید تا سقف صد میلیون تومان کالاهای مختلف مانند خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن را انجام دهید.

طرح اقساط سازمانی

این طرح ویژه ادارات و سازمان‌ها بصورت گروهی می‌باشد. دیگر طرح‌های متنوع خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب در اختیار مشتریان قرار داده شده است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب میتوانید از دیگر طرح‌های متنوع برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL

خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL
برند تی سی ال در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL می‌توانید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

فروش ماشین ظرفشویی بوش قسطی

فروش ماشین ظرفشویی بوش قسطی
به دلیل مشغله زیاد تمام افراد به یک ماشین ظرفشویی در خانه نیازمند هستند. با استفاده از یک ماشین ظرفشویی خوب و کارآمد می توان در وقت ...