خرید قسطی گوشی سامسونگ a12

تاریخ انتشار:
1403/2/22 11:45:55

گوشی‌های جذاب سامسونگ جز پرفروش‌ترین موبایل‌های دنیا است که تنوع بی‌نظیری دارد. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی سامسونگ a12


مشخصات فنی گوشی سامسونگ a12

این کالای دیجیتال از نظر طراحی و شکل ظاهری یکی از زیبا‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات کمپانی سامسونگ است و زیبایی وصف ناپذیر آن باعث شده تا میزان علاقه مردم برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a12 به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

کمپانی سامسونگ در ساخت این محصول از تراشه 12 نانومتری Mediatek Helio P35 استفاده کرده است و پردازنده 8 هسته‌ای این اسمارت فون متشکل از 4 هسته Cortex-A53 با قدرت پردازش 2.35 گیگاهرتز و 4 هسته‌ Cortex A53 با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز می‌باشد و قرار گرفتن این پردازنده قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 باعث شده است تا این کالای دیجیتال قابلیت اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی را داشته باشد و خرید گوشی سامسونگ a12 به اقدامی هوشمندانه و اقتصادی تبدیل شود. این گوشی هوشمند دارای ابعاد 8.9*75.8*164 میلی‌متر است و در ساخت قاب پشتی و فریم آن از پلاستیک استفاده شده است. 

همچنین، نمایشگر 6.5 اینچی این محصول از نوع IPS می‌باشد و تراکم پیکسل‌های آن در حدود 264 پیکسل در هر اینچ مربع عنوان شده است که تراکم مناسبی برای یک گوشی میان رده محسوب می‌شود. 

کمپانی سامسونگ این اسمارت فون زیبا و جذاب را در مدل‌های 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز‌های خود برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a12 اقدام نماید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. 

دوربین‌های گوشی سامسونگ a12

گوشی سامسونگ a12 دارای 4 دوربین سلفی با کیفیت و قدرتمند می‌باشد که توانایی ثبت تصاویر با کیفیت‌های 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسل را دارند و دوربین 48 مگاپیکسلی این دوربین که دارای یک لنز 26 میلی‌متری واید می‌باشد عملکرد مناسبی را در شرایط مختلف از خود نشان داده است و این عامل میزان تمایل علاقه‌مندان به عکاسی برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a12 را افزایش داده است. 

دوربین‌های پشتی این محصول دارای تکنولوژی‌ها و امکانات مختلفی همچون: فلش LED، پانوراما و HDR هستند و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارند و بدون شک نیاز‌های شما را برطرف خواهند کرد.

همچنین، دوربین سلفی گوشی سامسونگ a12 دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد و می‌توان از آن برای فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کرد و لازم به ذکر است که کیفیت این دوربین سلفی با توجه به قیمت مناسب این اسمارت فون قابل قبول می‌باشد. 

باتری گوشی سامسونگ a12

گوشی سامسونگ a12 از نظر ظرفیت باتری نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت نهایی 5000 میلی آمپر است و به همراه یک شارژر سریع 15 وات به خریداران عرضه می‌شود و این شارژر می‌تواند باتری این اسمارت فون جذاب را در کم‌تر از 1.5 ساعت بطور کامل شارژ کند. 

همچنین، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که پردازنده‌های مرکزی این گوشی بسیار کم مصرف هستند و بالا بودن ظرفیت باتری گوشی سامسونگ a12 امکان استفاده مداوم و طولانی مدت از آن را برای کاربران فراهم می‌کند و این ویژگی مثبت باعث شده است تا میزان خرید اقساطی گوشی سامسونگ a12 در بازار‌های داخلی افزایش یابد. 

چرا قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a12 محسوب می‌شود؟

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین و معروف‌ترین شرکت در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی موبایل است و از اعتبار بسیار زیادی در میان مردم برخوردار می‌باشد. 

این شرکت با فروش محصولات خود با بهترین قیمت و مناسب‌ترین شرایط به انتخاب اول مشتریان برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a12 تبدیل شده است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی این مجموعه از شرایط فروش نقدی و فروش قسطی موبایل آگاه شوید و اسمارت فون مورد نظر خود را با بهترین شرایط به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تبلت اپل اقساطی

 فروش تبلت اپل اقساطی
فروش تبلت اپل اقساطی یکی از پر فروش ترین کالاهای دیجیتال می باشد که در بین برند های مختلف موجود در بازار قرار دارد. فروش اقساطی تبلت اپل در مدل....

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2022

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2022
اگر قصد خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2022 را دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلای مراجعه نمایید و یک خرید...