فروش اقساطی گوشی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:43:13

گوشی ها را نمی توان از زندگی این روز های افراد حذف کرد. گوشی ها با توجه به امکانات و قابلیت های خود مورد استفاده افراد قرار می گیرد. شرکت های تولید کنند گوشی ها را در دسته کالای دیجیتال قرار می دهند. به منظور مشاهده مدل های گوشی سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                                    

فروش اقساطی گوشی         


ضرورت استفاده از گوشی های هوشمند

همانطور که می دانید گوشی های هوشمند به یک کالای مورد نیاز افراد مختلف جامعه تبدیل شده است. ب گونه ای که بسیاری از افراد بدون این وسیله نمی توانند زندگی نرمالی داشته باشند. گوشی های هوشمند برخلاف گوشی های قدیمی مورد استقبال افراد قرار گرفته است و دلیل آن این است که افراد مختلف با توجه به شرایطی که دارند از گوشی های خود استفاده می کنند. 

برخی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود و برخی دیگر برای برقراری ارتباط از گوشی ها استفاده می کنند. این روز ها افراد برای ایجاد کسب و کار های آنلاین از گوشی های هوشمند استفاده بهینه ای می کنند. 

شرکت های مختف برای برطرف کردن نیاز های افراد، سعی دارند که با تغییر و پیشرفت تکنولوژی گوشی های به روز را تولید و در اختیار عموم قرار دهند. همچنین برند های مطرح در تلاش هستند که سهم فروش کالای خود را در بازار های فروش افزایش دهند. سامسونگ یکی از برند های نام آشنا در زمینه تولید گوشی های به روز است که به بررسی ان خواهیم پرداخت.

مدل های گوشی سامسونگ و خرید قسطی گوشی

از جمله عواملی که باعث محبوبیت گوشی های سامسونگ در میان کاربران شده است. به خاطر گوشی های پرچم دار آن می باشد. شما با بهره گیری از این گوشی ها می توانید از امکانات آن ها استفاده کنید. سامسونگ سعی کرده است که در گوشی های پرچم دار خود از تکنولوژی های جدید استفاده کند و به گونه ای که ما شاهد رشد و تحول در این مدل گوشی ها می باشیم. از جمله عوامل افزایش بازار های گوشی های سامسونگ پیشرفت و گسترش گوشی های آن می باشد.

ما در اینجا قصد داریم به شما یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ یعنی S6 را معرفی کنیم.

 این موبایل دارای 138 گرم وزن می باشد و صفحه نمایش این موبایل از فناوری Super AMOLED استفاده می کند. این صفحه نمایش 5.1 اینچی قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. تراکم پیکسلی در این موبایل 577 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد.

یکی از ویژگی های مهم در گوشی های هوشمند را می توان دوربین های باکیفیت آن ها دانست. دوربین اصلی این موبایل 16 مگاپیکسل است و دارای فوکوس اتوماتیک می باشد و مجهز به فلش LEDاست. در این موبایل از تراشه Exynos 7420 استفاده می شود، شما با بهره گیری از این گوشی می توانید از قابلیت های مختلف آن استفاده کنید.

سیستم عامل این موبایل اندروید 5.0.2 است و حافظه داخلی این موبایل 32.64.128 است. باتری این موبایل از نوع لیتیوم یونی می باشد که ظرفیت آن 25550 میلی آمپر بر ساعت است.

با توجه به کاربرد وسیع گوشی های بالا رده ای شما به منظور بهره گیری از این گوشی های رده بالا می توانید اقدام به خرید اقساطی آن ها با شرایط ویژه کنید.

شرایط فروش اقساطی گوشی سامسونگ در قسطی کلاب

با توجه به توضیحات داده شده و شرایط اقتصادی موجود، خرید نقدی این گوشی های باکیفیت کمی دشوار است. سایت قسطی کلاب با توجه به اینکه بسیاری از افراد توانایی خرید نقدی کالای دیجیتال و گوشی های هوشمند را ندارند، طرح فروش اقساطی را برای کاربر های خود در نظر گرفته است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید گوشی می باشد. شما به منظور خرید مدل های گوشی سامسونگ می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ لنوو با سفته

خرید قسطی لپ تاپ لنوو با سفته
برند لنوو دارای بهترین محصولات است. برای خرید قسطی لپ تاپ لنوو با سفته الکترونیکی یا چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش اقساطی اپل واچ سری 7

فروش اقساطی اپل واچ سری 7
جدیدترین اپل واچ سری 7 می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...