خرید قسطی گوشی honor 9x

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:26:28

شرکت آنر چند سالی می‌شود که از کمپانی هوآوی جدا شده است و محصولات مستقل خود را با نام honor به بازار عرضه می‌کند. برای خرید قسطی گوشی honor 9x به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی honor 9x


معرفی گوشی honor 9x

گوشی honor 9x یکی از محصولات طراحی شده توسط برند آنر بوده که در طراحی این گوشی از سخت افزار بروزی استفاده شده است. در وضعیت کنونی خرید قسطی گوشی honor 9x مناسب‌ترین راه برای تهیه این گوشی هوشمند است. آنر یکی از برندهای مطرح در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند بوده که این برند توانسته محصولات مناسبی را جهت استفاده ارائه دهد.

در هنگام تاسیس آنر، این برند به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هوآوی فعالیت می‌نمود؛ اما پس از گذشت چند سال مالکیت این برند به شخص دیگری واگذار شد و در حال حاضر این برند به صورت مستقل فعالیت می‌‍کند. یکی از نقاط قوت برند آنر طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و قیمتی ارزان است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد محصولات برند آنر را جهت خرید، انتخاب نمایند.

honor 9x یکی از گوشی‌های هوشمندی بوده که کمپانی آنر مسئولیت طراحی و عرضه آن را بر عهده داشته است. آنر در طراحی گوشی 9x خود از جدیدترین سخت افزار موجود بهره گرفته است. این موضوع سبب شده تا honor 9x به یک گوشی بروز و اقتصادی تبدیل شود. 

به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی honor 9x این گوشی را خریداری نمود؛ همچنین با خرید قسطی گوشی honor 9x تمام هزینه‌های مربوطه در چندین قسط پرداخت خواهد شد. بدون شک تهیه honor 9x بخش عمده‌ای از انتظارات افراد را از یک گوشی هوشمند برآورده می‌کند. 

ویژگی های گوشی honor 9x 

شاید برای شما هم این سوال به وجود آید که چه چیزی honor 9x را به یک گوشی بروز و اقتصادی تبدیل کرده است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که در قسمت نمایشگر این گوشی از صفحه لمسی خازنی LTPS IPS LCD استفاده شده است.

ابعاد این نمایشگر 6.59 اینچ بوده که قابلیت نمایش تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2340 دارا می‌باشد؛ همچنین در طراحی بدنه honor 9x از فریم آلومینیومی استفاده شده است.

این محصول کمپانی آنر قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را دارا می‌باشد؛ به همین جهت honor 9x مناسب کسانی بوده که دارای دو سیم کارت فعال هستند. honor 9x به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 (پای) بهره می‌برد که با اتصال به اینترنت می‌توان آن را ارتقا داد. تراشه اصلی استفاده شده در این گوشی از نوع HiSilicon Kirin 710F می‌باشد. 

یکی از مواردی که این گوشی را به یک گوشی قدرتمند تبدیل کرده، پردازنده مرکزی آن است. در طراحی گوشی honor 9x از یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی با مدل Mali-G51 MP4 استفاده شده است.

البته این گوشی در دو نوع مختلف با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار موجود می‌باشد. شرکت آنر برای طراحی این محصول خود از سه دوربین اصلی 48، 8 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای کیفیت 16 مگاپیکسل می‌باشد. 

شرایط خرید اقساطی گوشی honor 9x 

با این تفاسیر شما می‌توانید با خرید اقساطی یک نمونه از این گوشی را برای خود تهیه نمایید، زیرا با خرید قسطی گوشی honor 9x دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه در ابتدای کار نخواهد بود. 

با خرید قسطی امکان تهیه این گوشی هوشمند برای تمام افراد وجود خواهد داشت؛ بنابراین برای خرید اقساطی گوشی honor 9x می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش کالای دیجیتال می‌باشد. این فروشگاه شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی گوشی آنر فراهم کرده است، همچنین امکان خرید به صورت نقدی از این فروشگاه وجود خواهد داشت. تنها کافی است برای تهیه محصول مورد نظر خود به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل a72

خرید قسطی موبایل a72
جدیدترین محصول سامسونگ با قیمتی استثنایی و طراحی بی‌نظیر در سال 2021 به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی موبایل a72 ...

خرید اقساطي گوشی s21 fe از قسطی کلاب

خرید اقساطي گوشی s21 fe از قسطی کلاب
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی عالی بی شک مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی...