خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/19 08:10:54

گوشی‌های سری M جز بهترین محصولات برند سامسونگ هستند. برای خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ


سخن ابتدایی

امروزه با پیشرفت چشمگیر و سریع انواع مختلف گوشی‌های هوشمند موبایل، در اختیار داشتن این کالای دیجیتال می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. قطعا گوشی موبایل باعث رفع نیازهای روزانه می‌شود. با توجه به بالا بودن قیمت این وسیله امکان خرید غیر نقدی گوشی موبایل به تازگی رواج پیدا کرده است. ما در این مقاله شما را با یکی از پر طرفدارترین گوشی‌های سامسونگ مدل m52 آشنا خواهیم کرد و شما را با نحوه خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ آشنا خواهیم کرد.

کالای دیجیتال

از مهمترین کالاهای دیجیتال، گوشی‌های هوشمند هستند. شرکت سامسونگ در میان برندهای مختلف گوشی‌های موبایل از لحاظ کارایی و کیفیت در جایگاه برتری قرار دارد. در میان محصولات این شرکت گوشی m52 از محبوبیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. این مدل گوشی موبایل از نظر قیمت در مقابل کیفیت محصول دارای صرفه اقتصادی مناسبی است. از شاخصه‌های مثبت این گوشی می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

✔حافظه داخلی: 128 گیگابایت
✔حافظه Ram: 8 گیگابایت
✔سایز صفحه نمایش به ابعاد:6.7 اینچ
✔ظرفیت باتری:5000 میلی آمپر ساعتی
✔کیفیت دوربین: سه گانه 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل
✔دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
✔تعداد سیم کارت: دو عدد نانو سیم کارت
✔شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
✔شارژ سریع: 25 وات

این مدل از گوشی سامسونگ یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. شرکت سامسونگ در طراحی و ساخت این محصول از به روز ترین فناوری طراحی گوشی استفاده کرده است. از منحصر بفرد ترین طراحی این مدل از گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_طراحی ظاهری بروز و زیبا
_تنوع رنگ ‌بندی شامل مشکی، آبی و سفید
_ضخامت بسیار کم بدنه 

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ

قطعا تمامی افراد قادر به خرید نقدی این وسیله کار آمد نمی‌باشند. این سوال پیش خواهد آمد که خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ را چطور می‌توان انجام داد؟ با استفاده از شرایط فروش قسطی موبایل که هم اکنون در بازار وجود دارد به راحتی و در سریع ترین زمان می‌توان این محصول را دارا شد. 

خرید اقساطی گوشی سامسونگ را می‌توانید در سایت های معتبر مانند سایت قسطی کلاب به راحتی انجام دهید. از ویژگی‌های منحصر به فرد در این سایت می‌توان به گزینه خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ اشاره کرد.

در این سایت علاوه بر خرید قسطی انواع مختلف برندهای گوشی می‌توان به خرید محصولات کالای دیجیتال دیگری مانند لپ تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، هارد اکسترنال‌ها و انواع وسایل برقی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سایر مختلف وسایل اشاره کرد. شرایط خرید در سایت قسطی کلاب اینگونه است:

✔ابتدا وارد سایت قسطی کلاب شوید.
✔کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
✔به انجام تکمیل فرم بپردازید و شماره موبایل مورد خود را وارد سامانه کنید و در اخر مدارک درخواستی را تکمیل کنید.
✔ در پایان محصول خود را در زمان مشخص دریافت خواهید کرد. 

سخن پایانی

گلکسی M52 سامسونگ را می‌توان یکی از انواع مختلف کالای دیجیتال دانست. این مدل از گوشی موبایل، ویژگی‌های زیادی به همراه قیمت مناسب در اختیار کاربران خود  قرار می‌دهد. گلکسی M52 سامسونگ با جدیدترین طراحی و دارا بودن ضخامت بسیار کم بدنه در سه رنگ ( آبی، مشکی و سفید) موجود می‌باشد. اگر طرفدار گوشی پرطرفدار سامسونگ مدل m52  هستید می‌توانید خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ را از سایت قسطی کلاب به راحتی انجام دهید. 

با استفاده از شرایط فروش قسطی موبایل که در این سایت وجود دارد، از تضمین سلامت کالا نیز برخوردار شوید. با تحویل به موقع و در کمترین زمان ممکن محصول انتخابی خود را دارا شوید و نهایت استفاده و لذت را ببرید. خشنودی شما از سایت قسطی کلاب آرزوی دیرینه این مجموعه است. برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی Galaxy Z Flip3 5G

خرید قسطی گوشی Galaxy Z Flip3 5G
یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل Galaxy Z Flip3 5G می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی Galaxy Z Flip3 5G به بخش موبایل در...

خرید اقساطی سرفیس پرو8

خرید اقساطی سرفیس پرو8
محصولات مایکروسافت همانند اپل بسیار پرطرفدار و باکیفیت می‌باشند و جز کالاهای لوکس محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی سرفیس پرو8...