خرید قسطی گوشی y6s هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/31 11:02:50

برند هوآوی جز بهترین برندهای دنیا می‌باشد که مدرن‌ترین تلفن‌های همراه را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی y6s هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی y6s هوآوی


گوشی هوشمند y6s هوآوی

جالب است بدانید که پردازنده قدرتمند اکتا کور و فضای ذخیره سازی بزرگ دو ویژگی منحصر به‌ فرد این گوشی هوشمند است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی y6s هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

صفحه نمایش 

نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تلفن هوشمند 87% است. با صفحه نمایشگر 6.3 اینچی مانیتوری فوق‌العاده را برای بازی، مرور در اینترنت و خواندن فراهم‌ سازید.

با نور آبی از چشمان خود در برابر اشعه‌های مضر محافظت نمایید. این گوشی صفحه نمایش استانداردی دارد که از اطراف نیز محافظ چشمان شما است. این صفحه نمایش 16.7 میلیون رنگ را تولید می‌کند. دارای تکنولوژی ال‌سی‌دی IPS و TFT است. 

رنگ‌های زیبا 

این گوشی هوشمند، در سه رنگ الهام گرفته از طبیعت ستاره سیاه، طلوع آفتاب و ارکید آبی عرضه شده است. قسمت براق در بالا و قسمت مات در قسمت لمسی پایین است.

درخشش خورشید را با رنگ نارنجی ذرات تابیده و پنهان نور احساس کنید؛ در حالی که رنگ مشکی و آبی نیز، ظرافت، شوق و ذوق را به خوبی نشان می‌دهند. با خرید اقساطی گوشی y6s هوآوی بدرخشید. 

فضای ذخیره سازی بزرگ 

این دستگاه قدرتمند یک فضای ذخیره سازی بزرگ را برای شما ممکن می‌سازد. با داشتن 3 گیگ رم داخلی و 64 گیگابایت حافظه خارجی که می‌توانید حتی تا 512 گیگابایت نیز به عنوان حافظه جانبی اضافه کنید.

به راحتی فیلم‌ها، عکس‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را همان‌طوری که می‌خواهید، ذخیره‌سازی نمایید. پرونده‌های از پیش تعیین شده را به طور خودکار در EROFS داشته باشید تا از این فشرده‌سازی جدید نیز بهره‌مند شوید. 

عملکرد پیشرفته 

با استفاده از پردازنده قدرتمندی که در یک چیپست 12 نانومتری جای گرفته است و چهار هسته آن با قدرت با سرعت 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با سرعت 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند، عملکردی پرسرعت را تجربه کنید، ضمن آن‌که در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی y6s هوآوی سریع و قدرتمند باشید. 

باز شدن با فلش 

حسگر اثر انگشت در قسمت عقب و قفل به صورت اختیاری برای شما قرار داده شده است. این گوشی با فلش، قابلیت قفل شدن دارد و از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند. با خرید اقساطی گوشی y6s هوآوی از گوشی خود محافظت نمایید. 

صدای قدرتمند 

این گوشی هوشمند از سوپر لینیر تشکیل شده است که مجهز به بلندگوهای هوشمند است. باس عمیق‌تر و سه برابر وضوح را در موسیقی با صدای بلند را ارائه می‌دهد. این تلفن بلندگوی شخصی، قابل حمل است. در هنگام گوش دادن به موسیقی در خانه می‌توانید آن را با دوستان و اهالی خانه بشنوید! 

دوربین‌های خیره‌کننده 

با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین زیبای جلوی 8 مگاپیکسلی، لحظات خارق‌العاده خود را ضبط کنید. گذاشتن لنز دیافراگم گسترده، ۵۰ درصد نور بیشتر و همراه با کیفیت و وضوح را در عکس‌های درخشان روز یا شب ایجاد می‌کند. 

ماندگاری باتری 

این گوشی دارای عمر باتری هوشمند 3000 میلی‌آمپرساعتی است. با بهینه سازی باتری هوشمند به همراه نرم‌افزار و سخت افزاری قدرتمند، کار با تلفن همراه خود را در تمام طول روز ادامه دهید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی y6s هوآوی بدون نگرانی از منزل خارج شوید! 

رابط کاربری EMUI9.1   

زندگی هوشمند با ایموی 9.1 که رابط کاربری ساده و شهودی است و با پشتیبانی کامل از گوشی به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ استرس و نگرانی به آسانی از گوشی خود استفاده کنید. با حالت آسان تلفن کلون و پیمایش حرکات روی صفحه نمایش، امکانات بیشتری را برای زندگی راحت‌تر و هوشمندانه‌تر فراهم سازید. 

خرید قسطی گوشی y6s هوآوی 

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای موجود در خرید نقدی و یا اقساطی آن بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خدمات به خرید غیر نقدی، باید از سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت، اقدام نمایید.

سپس، بین 3 تا 5 روز بعد از سفارش، کالای خود را به صورت قسطی خریداری نمایید، البته باید یکی از 2 روش خرید از بای چک و لیزینگ را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی y6s هوآوی از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایفون se 2022

خرید اقساطی ایفون se 2022
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه اپل بی شک مدل SE2022 می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون se 2022 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia
داشتن یک ساعت هوشمند مدرن و جذاب تاثیر به سزایی بر استایل شما می‌گذارد. اگر تمایل به خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia ...