خرید اقساطی گوشی ایفون

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:50:56

برند آیفون دارای محصولات متنوع و باکیفیت است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی ایفون هستید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی ایفون


بررسی مشخصات آیفون 12 پرومکس

آیفون 12 پرومکس از نظر طراحی یکی از زیبا‌ترین اسمارت فون‌های کمپانی اپل می‌باشد و در تاریخ 13 اکتبر سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است و مشخصات سخت افزاری بی نظیر این محصول یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش میزان خرید قسطی گوشی ایفون توسط طرفداران محصولات کمپانی اپل است.

این اسمارت فون جذاب دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی و از نوع Super Retina XDR OLED می‌باشد و تراکم پیکسل‌های آن توسط کمپانی اپل در حدود 460 پیکسل در هر اینچ مربع عنوان شده است.

نمایشگر این موبایل اپل دارای پوشش اولفوبیک و ضد خش برای کاهش بازتاب نور است و این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا میزان خرید اقساطی گوشی ایفون توسط علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی افزایش یابد و خریداران از عملکرد بی نظیر این گوشی هوشمند بسیار راضی باشند. 

همچنین، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این موبایل اپل قابلیت پشتیبانی از Dolby Vision، HDR10+، True-Tone و پشتیبانی از فضای رنگی گسترده را دارد و نرخ نوسازی نمایشگر این محصول برابر با 60 هرتز می‌‌باشد و این ویژگی‌های میزان علاقه جوانان و دوستداران محصولات کمپانی اپل برای خرید گوشی آیفون را تحت تاثیر قرار داده است. آیفون 12 پرومکس یکی از زیبا‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در جهان است. 

سیستم عامل، تراشه و پردازنده مرکزی آیفون 12 پرومکس

آیفون 12 پرومکس به همراه سیستم عامل IOS 14 به خریداران عرضه شده است و قابلیت ارتقا سیستم عامل این موبایل اپل وجود دارد. این اسمارت فون تاثیرگذار با کمک تراشه 5 نانومتری A14 Bionic ساخته شده است و پردازنده 6 هسته‌ای آن عملکرد شوکه کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است و این موارد باعث افزایش خرید گوشی آیفون توسط مردم شده است. 

همچنین، این محصول دارای پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای کمپانی اپل می‌باشد و در مدل‌‌های 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم در بازار موجود است و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود برای خرید قسطی گوشی ایفون اقدام نمایید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید. دوربین‌های پشتی و سلفی این محصول کامل‌ترین پکیج عکاسی را ارائه می‌دهند. 

دوربین‌ها و باتری آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرومکس به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل دارای 3 دوربین پشتی با قابلیت عکسبرداری با کیفیت‌های 12 مگاپیکسل است و این کمپانی از لنز‌های واید، تله فوتو و اولترا واید برای ساخت این دوربین‌ها استفاده کرده است.

مجهز شدن دوربین‌های این موبایل اپل به فناوری‌های مختلفی همچون: فوکوس خودکار، قابلیت تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال و سنسور تشخیص عمق از نوع TOF 3D LiDAR باعث شده تا آیفون 12 پرومکس بهترین پکیج عکاسی را ارائه دهد و خرید گوشی آیفون تحت تاثیر این امکانات و ویژگی‌ها قرار بگیرد. 

همچنین، دوربین سلفی این اسمارت فون دارای یک لنز 23 میلی‌متری واید است و قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 12 مگاپیکسل را دارد و استفاده از حسگر 3 بعدی SL 3D باعث افزایش کیفیت تصاویر این دوربین شده است.

از طرفی، آیفون 12 پرومکس مجهز به یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی است و به همراه یک شارژر سریع 20 وات به خریداران عرضه می‌شود و می‌توان باتری این موبایل اپل را با کمک شارژر‌های بی سیم Qi و با توان 7.5 وات شارژ کرد و این ویژگی خرید نقدی گوشی آیفون توسط خریداران را به طرز شگفت انگیزی افزایش داده است و این اسمارت فون را به انتخاب اول مردم تبدیل کرده است. قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید اقساطی گوشی ایفون محسوب می‌شود. 

چرا قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید قسطی گوشی ایفون در ایران است؟

قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه فروش نقدی و اقساطی گوشی‌های هوشمند در ایران است و خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه به خریداران ارائه می‌‌دهد. این مجموعه تمامی محصولات خود را با کم‌ترین سود و بهترین شرایط به فروش می‌رساند و بهترین گزینه برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون محسوب می‌شود، می‌تواند خاطره بسیاری زیبایی را از خرید گوشی آیفون برای شما رقم بزند. 

بنابراین، شما می‌توانید از خدمات ارزنده و انعطاف پذیر قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشی ایفون استفاده کنید و خاطره‌ای زیبا از همکاری با این مجموعه را به یادگار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هارد اکسترنال با چک

خرید قسطی هارد اکسترنال با چک
یکی از وسایل مهم و ضروری برای نگه داشتن فیلم و موارد دیگر هارد اکسترنال می‌باشد. برای خرید قسطی هارد اکسترنال با چک به بخش...

خرید اقساطی گوشي poco m3

خرید اقساطی گوشي poco m3
برای خرید اقساطی گوشي poco m3 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...