خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/19 12:16:51

برند پاکشوما برندی موفق و استثنایی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با سفته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با سفته

سخن ابتدایی

از شرکت‌های بسیار موفق در زمینه تولید لوازم خانگی شرکت پاکشوما است. شرکت پاکشوما یک شرکت بومی سازی شده با پرسنل متخصص داخلی به همراه دانش و فناوری به روز و نوین می‌باشد و توانایی رقابت با شرکت‌های خارجی را دارد. این شرکت با ساخت محصولات ضروری و مورد نیاز برای خانواده‌هایی که در حال خرید و تهیه لوازم خانگی می‌باشند، محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

ما در این مقاله شما را با محصولات پاکشوما آشنا خواهیم کرد، همچنین نحوه خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

لوازم خانگی پاکشوما شامل چه وسایلی می شوند؟

در تمامی محصولات برند پاکشوما از جدیدترین نوآوری‌ها و تکنولوژی جدید استفاده می‌شود. از معروفترین محصولات پاکشوما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔جاروبرقی: جاروبرقی‌های پاکشوما با در اختیار داشتن قدرت موتور بسیار بالا و مکندگی بالا و همچنین طراحی منحصر به فرد با سایر جاروبرقی‌های وارد بازار رقابت می‌کند. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

✔ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی پاکشوما در انواع سیستم نیمه اتوماتیک وتمام اتوماتیک از شش کیلوگرم تا 15 کیلوگرم موجود می‌باشد. آخرین مدل از ماشین ظرفشویی پاکشوما مجهز به قابلیت‌های ویژه می‌باشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

●قابلیت تنظیم دمای آب
●قابلیت آبکشی اضافه البسه
●قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن
●برنامه شستشوی اقتصادی البسه
● برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای
●برنامه شستشوی البسه ورزشی
●دارای درب الکترومگنتی
●برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم
●برنامه شستشوی البسه رنگی
●البسه کودکان قابلیت اضافه یا کم کردن البسه

✔ماشین ظرفشویی: ظرفشویی‌های کم مصرف و بسیار پرقدرت پاکشوما در سایز 14 و 15 نفره و در مدل ایستاده و رومیزی موجود می‌باشند. اگر خانواده‌ کم جمعیت یا متوسط دارید ماشین ظرفشویی رومیزی انتخاب مناسبی است.

این لوازم خانگی در ظرفیت‌های 6 و 8 نفره موجود است و مجهز به صفحه نمایش دیجیتال، قفل کودک و کار شستشو ظروف را به بهترین نحو در کمترین زمان انجام می‌دهند. برای خانواده‌های پرجمعیت، و یا کسانی که در طول روز ظروف بسیاری برای شستشو دارند ماشین ظرفشویی ایستاده در ظرفیت‌های 12 ،14 و 15 نفره موجود است. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی دو مدل یخچال و فریزر پاکشوما!

1-از ویژگی های یخچال فریزر چهار درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

●دارای سیستم گردش هوای چندگانه
●دارای دو کشو مجزا
●دارای سیستم انجماد سریع فریزر
●دارای سیستم خنک کنندگی سریع یخچال
●دارای سیستم اکونومی جهت استفاده در زمان مسافرت

2-  یخچال و فریزر کمبی فریز بالا، از ویژگی‌‎های اصلی این لوازم خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
●سیستم برفک زدایی اتوماتیک
●سیستم جریان هوای داخلی
●سیستم روشنایی led بسیار کم مصرف
●سیستم کنترل هوشمند دیجیتال
●دارای کنترل پنل لمسی led
●مجهز به طبقات شیشه ای نشکن و بسیار مقاوم
●کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات
●دارای آبسردکن( با مخزن آب داخلی)
●مجهز به سیستم قفل کودک.        
●دارای سیستم یخ ساز دستی و محفظه نگهدارنده یخ
●مجهز به سیستم عیب یاب بسیار هوشمند

✔کولر گازی: از لوازم خانگی دیگر محصولات پاکشوما کولر گازی است. نسل جدید کولر گازی‌های پاکشوما با در اختیار داشتن مصرف بسیار کم و قدرت بالا، در انواع مدل‌ها موجود می‌باشد.

چگونه می‌توان خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما را انجام داد؟

برند پاکشوما یکی از برندهای اصیل ایرانی است که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت، با محصولات خارجی رقابت کند. این شرکت 5 وسیله از لوازم خانگی مانند ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و فریزر، کولر گازی، جاروبرقی را تولید می‌نماید. قطعا با نوسانات بالای قیمت‌ها، تمامی خانواده‌ها قادر به خرید نقدی نمی‌باشند و خواهان خرید اقساطی می‌باشند. 

پیشنهاد ما این است که از خدمات فروش قسطی و خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما در سایت‌های معتبر و آنلاین مانند: قسطی کلاب بهره مند شوید. شما به راحتی می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید و به صورت آنلاین خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما را انجام دهید و محصولات انتخابی خود را در کمترین زمان و با گارانتی و اصالت ضمانت کالا درب منزل تحویل بگیرید. آرامش شما آرزوی دیرینه قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

محصولات فلر

محصولات فلر
محصولات فلر با طول عمر بالا و کیفیت مناسب از بهترین محصولات لوازم خانگی موجود در بازار ایران هستند. شما می توانید برای اطلاع از مشخصات محصولات ...

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا
برند استثنایی اسنوا یکی از برترین کمپانی‌های ایرانی است که در شهر اصفهان فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید یک ماشین لباسشویی مناسب داری...