خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 15:16:33

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ


مشخصات گوشی f23 سامسونگ

نمایشگر 6.6 اینچی، سخت افزار قوی، دوربین مناسب و طراحی متمایز، برخی از ویژگی‌های خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ را شامل می‌شود. این مدل گوشی سامسونگ در تاریخ 8 مارس 2022 به صورت رسمی به علاقمندان و خریداران معرفی گردید. گوشی سامسونگ گلکسی f23 در رنگ بندی آبی و سبز در سطح بازار موجود می‌باشد. 

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

طراحی ظاهری متمایز، از ویژگی‌های خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ محسوب می‌شود. بدنه این مدل گوشی میان رده شرکت سامسونگ از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. بدنه و فریم دستگاه از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است. ضخامت 8.4 میلیمتری بدنه گوشی، موید باریک و ظریف بودن آن می‌باشد. 

در قاب پشتی گوشی سه لنز دوربین و فلش LED به صورت یک برآمدگی مستطیلی شکل قرار گرفته است. در بخش لبه سمت راست اف 23 دکمه پاور، حسگر اثر انگشت و دکمه کم و زیاد کردن صدا دیده می‌شود. در سمت چپ دستگاه پورت مربوط به سیم کارت قرار داشته که از یک کارت حافظه جانبی و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. در قسمت پایین گوشی جک 3.5 میلیمتری صدا، میکروفون، پورت تایپ سی و اسپیکر به چشم می‌خورد. برای خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی صفحه نمایش گلکسی F23

شرکت سامسونگ برای گوشی گلکسی اف 23 از یک نمایشگر 6.6 اینچی نوع IPS TFT استفاده نموده است. نمایشگر دستگاه محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080×2408 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز نمایش می‌دهد. وجود محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass 5 را می توان از نقاط قوت این مدل گوشی میان رده و اقتصادی سامسونگ برشمرد. تراکم پیکسلی 400 پیکسل در اینچ و نسبت تصویر 20:9، دیگر ویژگی های بخش نمایشگر گوشی را در بر می گیرد. برای خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

عملکرد دوربین

گوشی گلکسی سامسونگ F23 به سه دوربین مختلف با لنزهای اولترا واید و ماکرو مجهز شده است. دوربین اصلی دستگاه دارای یک لنز 50 مگا پیکسل است. دوربین اولترا واید گوشی از یک لنز 8 و دوربین ماکرو از یک لنز 2 مگا پیکسل برخوردار هستند. لنز اصلی دوربین در صورت مناسب بودن شرایط نوری تصاویر را با کنتراست و جزئیات خوب ثبت می کند. لنز اولترا واید گوشی نیز در مقایسه با لنز اصلی دستگاه عملکرد خوب و راضی کننده ای را از خود برجای می گذارد. همچنین، دوربین سلفی این مدل گوشی گلکسی سامسونگ از یک لنز 8 مگا پیکسل بهره می برد.

عملکرد سخت افزار و نرم افزار Galaxy F23

مجهز شدن به بخش سخت افزاری قوی و بهینه، از دیگر مشخصات خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ به حساب می آید. به پشتوانه وجود تراشه Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G، عملکرد مطلوب گوشی در این بخش را شاهد هستیم. اجرای برنامه ها و انجام امور روزانه توسط این گوشی بدون مشکل و روان صورت می گیرد. همچنین، برای بخش گرافیک دستگاه از پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده شده است. گوشی هوشمند اف 23 در دو نسخه 128/6 و 128/4 به کاربران عرضه می گردد. ضمنا، این مدل گجت هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One Ui 4.1 روانه بازار شده است.

عملکرد باتری سامسونگ Galaxy F23

گوشی Samsung Galaxy F23 از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر (5000 mAh) بهره می برد. عملکرد باتری دستگاه در استفاده روزانه و معمولی خوب و مناسب ارزیابی می گردد. 

نحوه خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ

طرح فروش قسطی گوشی های سامسونگ سری F23 توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. این طرح به صورت غیر حضوری و بر پایه روش خرید آنلاین به خریداران عرضه می گردد. ضمنا، در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال برای متقاضیان فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A13 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A13 سامسونگ
یکی از مدل‌های جدید گوشی‌های سامسونگ که از قیمت مناسبی برخوردار است، گلکسی a13 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A13 سامسونگ به...

خرید اقساطی ساعت هوشمند

خرید اقساطی ساعت هوشمند
ساعت هوشمند برای بسیاری از افراد وسیله جدیدی است از این رو سعی می کنند تا با خریداری این وسیله از امکانات آن.....