خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور

تاریخ انتشار:
1403/2/21 10:58:34

جهت مشاهده شرایط  خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور

اطلاعاتی درباره هارد اکسترنال

یکی از معتبر ترین سایت های اینترنتی که میتوانید خرید اقساطی انجام دهید سایت قسطی کلاب میباشد امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه  فن آوری های مدرن  نگه داشت اطلاعات از درجه اهمیت بالایی برخودار می باشد لذا برای این منظور افراد نیازمند وسایل ذخیره سازی  مرتبط در زمینه می باشند.

هارد اکسترنال یکی از وسایل پر کاربرد در این زمینه می باشد که نقش مهمی را  ذخیره سازی و انتقال و جابجایی انواع اطلاعات را بر عهده دارد.

در زندگی امروزی  شما برای ذخیره اطلاعات با ارزش خود نیازمند استفاده از این وسایل  می باشید. لذا خرید یک هارد اکسترنال بهترین گزینه جهت  ذخیره اطلاعات  شما می باشد.

شرکت های معتبر و شناخته شده ای  در زمینه ساخت و تولید  کالای دیجیتال  بخصوص هارد اکسترنال فعالیت می نمایند . بطوریکه با یک جست و گریز در بازار لوازم دیجیتال برندهای مختلف با شکل و شمایل و سایز ها و کیفیتهای گوناگونی  را مشاهده خواهید نمود.

در ادامه موضوع به معرفی یکی از پر مصرف ترین هارد ها ی موجود ، هارد اکسترنال سیلیکون پاور  می پردازیم تا آشنایی کافی برای خرید آن را  پیدا نمایید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A80

این مدل هارد از محبوب ترین هارد های شرکت سیلیکون پاور می باشد. این هارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدنه بکار رفته از نوعی پلاستیک فشرده می باشد به همراه آلومینیوم با ضخامت بسیار مناسب  که وسیله را در برابر بسیاری از ضربه ها حفظ می نماید .همچنین وجود پایه های پلاستیکی در اطراف هارد باعث حذف لرزشهای هارد خواهد شد.

از دیگر ویژگی بسیار مهم این هارد که شاید برای بسیاری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است ، مقاومت بالای آن در برابر فرو رفتن در آب نام برد. لازم به یادآوری است  به جهت بکار بردن آلیاژ مناسب در بدنه ، وزن این هارد به نسبت هارد دیسک های دیگر  کمی بیشتر می باشد.

مهمترین ویژگی  در این هارد که بسیار شاخص  می باشد وجود درگاه USB 3.0 جهت انتقال اطلاعات است که سرعت انتقال اطلاعات در آن تا 5 گیگابایت بر ثانیه هم میرسد‌ .

وسایل جانبی همراه

در داخل جعبه ، یک کابل کوتاه به همراه یک  کابل بلند برای استفاده قرار داده شده تا نیازی به تهیه جداگانه آن وجود نداشته باشد. چنانچه تصمیم به خرید یک هارد اکسترنال را دارید انتخاب  Armor A80  گزینه مناسبی می باشد.

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور

اما در روزهای اخیر با افزایش قیمت وسایل دیجیتال به خصوص هارد اکسترنال و پایین آمدن  قدرت خرید مردم  امکان خرید نقدی کمی دشوار می باشد .اما شما در قسطی کلاب با خرید اقساطی هارئ اکسترنال سیلیکون پاور و همچنین دیگر برند ها می توانید این نیاز خود را مرتفع نماید.

قسطی کلاب  به شما کمک می کند که به راحتی خرید خود را انجام دهید.  لذا شما براساس بودجه  مالی خود می توانید مبلغ مورد نظر را طی اقساط سه الی دوازده ماهه پرداخت کنید. یکی از مزایای خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور این است که شما لازم نیست همه مبلغ آن  را یکجا پرداخت کنید از طرف دیگر با پرداخت بخشی از مبلغ  می توانید صاحب کالا شده  و به راحتی از آن استفاده کنید.

برای خرید می توانید به صورت  اینترنتی اقدام نمایید. با خرید اینترنتی دیگر نیاز به صرف وقت و هزینه اضافه ای  برای خرید کالای مورد نظر خود نخواهید داشت.

انتخاب اکسترنال  در سایت قسطی کلاب امری بسیار است کافی است ، جهت انتخاب هارد اکسترنال مورد نظر خود به صفحه اصلی سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید و با بررسی مدلها انتخاب خود را نهایی نموده ، سپس ثبت سفارش خود را قطعی نمایید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی نوا 5 تی

خرید قسطی نوا 5 تی
برند هوآوی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های سازنده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی نوا 5 تی به بخش کالای دیجیتال در ...