فروش قسطی یخچال و فریزر دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:51:42

یکی از برندهای موفق در حوزه لوازم خانگی بی شک برند دوو الکترونیک است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی یخچال و فریزر دوو


انواع یخچال فریزر دوو 

شرکت دوو یکی از بزرگترین تولید‌ کننده‌های لوازم خانگی و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در ایران است. دوو در اصل، یک برند کره‌ای است. قطعات اصلی و مهم یخچال فریزر دوو هم‌چون دیگر محصولات این شرکت، تحت لیسانس دوو الکترونیک، در کره جنوبی ساخته و در ایران مونتاژ می‌شود. داشتن لوازم خانگی دوو در منزل برای همه طرفداران این برند، یک آرزوی شیرین است. اما به خاطر شرایط خرید نقدی، خرید این محصولات برای همگان میسر نیست. در ادامه با ما باشید تا در رابطه با خرید قسطی یخچال و فریزر دوو بیشتر بدانید. 

اگر قصد خرید یخچال فریزر دوو را دارید می‌توانید با توجه به سلیقه خانواده و نیاز خود، با چهار گروه از این محصول ویژه آشنا شوید و یکی از آن‌ها را برگزینید. این چهار گروه از یخچال فریزر دوو شامل ساید بای ساید، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر بالا است.

با این محصول مدرن و جذاب، می‌توان حجم بیشتری از مواد غذایی را با کیفیت عالی و همان تازگی اولیه، برای مدت زمان طولانی‌تر ذخیره و نگهداری کرد. با طراحی خاص این یخچال، شرکت دوو توانسته چیدمان آشپز‌خانه‌ها را زیبا تر کند و در عین حال نیاز مشتریان را هم در نظر بگیرد. به این منظور، در زمان‌های گوناگون، انواع متنوعی از یخچال‌ فریزر‌های دوو، روانه بازار می‌شود. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات ویژه و مزایای برتر

یخچال فریزر دوو به سیستم سرمایشی قوی و دقیق، مجهز است که باعث می‌شود هوا به طور یکنواخت در فضای یخچال پخش شود. این ویژگی، نقش موثری در حفظ طولانی‌ مدت مواد غذایی دارد. خراب نشدن خوراکی‌های خریداری شده و مهم‌تر از آن حفظ تازگی آن‌ها از اولویت‌های استفاده از یخچال فریزر دوو است. یکی دیگر از مزیت‌های این محصول، صدای بسیار کم آن می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جذابیت یخچال فریزر دو ‌قلوی دوو این است که می‌توان آن‌ها را به طور جداگانه حمل کرد و با توجه به فضای محدود آشپزخانه، هر یک را به صورت مجزا در دو مکان متفاوت قرار داد. از دیگر خصوصیات مهم یخچال دوو وجود یخساز و آب سرد‌کن است. وجود آب سردکن به افزایش عمر مفید یخچال فریزر و صرفه‌جویی در میزان انرژی کمک شایانی می‌کند؛ چرا که نیاز مداوم به باز و بسته شدن درب یخچال به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

 سیستم هشدار و کنترل دمای تعبیه شده بر درب یخچال نیز به شما کمک می‌کند تا دمای بهینه داخل یخچال را متناسب با محیط اطراف، تنظیم و کنترل کنید. طراحی درب سوم در برخی از انواع یخچال فریزر دوو به جذابیت هر چه بیشتر این محصول افزوده است. وجود امکانات و قابلیت‌های ویژه، یخچال فریزر دوو را در رده پیشرفته‌ترین محصولات لوازم خانگی قرار داده است. با خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوو در یک نگاه

به کارگیری فناوری موتور‌های اینورتر در یخچال فریزر دوو، موجب کار‌ایی بالا، مصرف انرژی بسیار کم و عملکرد بهینه‌تر شده است. همه این مزایا در کنار هم باعث می‌شود تازگی مواد خوراکی حفظ شود و طول عمر این محصول افزایش یابد. در ادامه شما را با ویژگی‌های‌ فوق‌العاده یخچال فریزر دوو آشنا می‌کنیم. برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

•استفاده از تکنولوژی سرمایشی مدرن
•فیلتر‌های تصفیه هوا جهت بو‌زدایی
•سیستم ضد باکتری بدنه یخچال
•سیستم کاهش مصرف انرژی
•یخساز دیجیتال متصل به شیر آب
•روشنایی نور سفید LED
•نمایشگر لمسی
•طراحی شیک و منحصربفرد 

خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو

امروزه، خرید اینترنتی لوازم خانگی از سایت‌های مختلف و مزیت‌های حاصل از آن بر کسی پوشیده نیست. احساس لذت‌بخش خرید اینترنتی وقتی کامل می‌شود که شما به یک سایت معتبر با محصولات با کیفیت و مطمئن مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، اقدام به راه‌اندازی فروش قسطی لوازم خانگی کرده است. بدین‌گونه به کمک فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی، راه برای خرید همه اقشار جامعه هموار شده است. هم اکنون شما می‌توانید خرید قسطی یخچال فریزر دوو از قسطی کلاب را تجربه کنید و با آسودگی خاطر از آن لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر گازی ال جی

خرید قسطی کولر گازی ال جی
انتخاب و خرید یک کولرگازی مناسب برای محیط خانه و محل کار بسیار مهم است. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولر گازی ال جی از قسطی کلاب است...

خرید تلویزیون شیائومی قسطی

خرید تلویزیون شیائومی قسطی
برند شیائومی در سال گذشته از محصول جدید خود که تلویزیون می‌باشد؛ رونمایی کرد. برای خرید تلویزیون شیائومی قسطی به بخش لوازم خانگی در...