خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:26:18

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی ارزان مدل a23 می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ


گوشی A23 سامسونگ، کالای دیجیتال اقتصادی بازار

گوشی A23 سامسونگ یک کالای دیجیتال میان رده از برند سامسونگ و از جدیدترین‌های رده A محسوب می‌شود. دوربین این گوشی از کیفیت خوبی برخوردار است و شارژدهی آن نیز رضایت بخش می‌باشد. این گوشی در مدل‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه شده است که در بازار ایران بیشتر نسخه‌های 4 و 6 گیگابایتی را مشاهده خواهید کرد. این گوشی به دلیل قیمت مناسبی که دارد به عنوان گوشی اقتصادی سامسونگ معرفی شده که انتظارات شما باید در حد یک گوشی اقتصادی و میان رده باشد. برای خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی گوشی A23 سامسونگ

طراحی این کالای دیجیتال، مشابه دیگر مدل‌های سری A بوده و خوش دست و ظریف می باشد. طراحی این گوشی شیک و به روز بوده و تقریبا مشابه گوشی‌های گران سری A است. پنل پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده و دوربین گوشی تقریبا با آن هم سطح می‌باشد. کلید تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست گوشی قرار دارد. این مدل گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی کرده که به همراه کارت حافظه در سمت چپ گوشی تعبیه شده است. برای خرید اقساطي گوشی A23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار این کالای دیجیتال

کالای دیجیتال رده A سامسونگ، دارای سیستم عامل آندروید بوده که از رابط کاربری One UI 4.1 پشتیبانی می‌کند. این رابط کاربری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تناژ رنگی این رابط کاربری را به دلخواه تغییر دهید. شما می‌توانید خودتان این گوشی را شخصی سازی کرده و ظاهر هیجان انگیزی را ایجاد کنید. این گوشی با داشتن قابلیت رم کلاس به شما این امکان را می‌دهد که فضای مجازی بیشتری به رم گوشی اضافه کنید.

نمایشگر رضایت بخش A23 سامسونگ

نمایشگر این کالای دیجیتال پرطرفدار، 6.6 اینچی بوده و وضوح مناسبی را ایجاد می‌کند. رزولوشن نمایشگر نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کرده و کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد. نمایشگر این گوشی اقتصادی از نوع PLS بوده و تماشای راحتی را برای کاربران فراهم می‌کند. با خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین با کیفیت A23 سامسونگ

دوربین اصلی گوشی A23 سامسونگ چهارگانه بوده و دارای سنسور 50 مگاپیکسلی می‌باشد. در کنار دوربین اصلی یک لنز 5 مگاپیکسلی و 2 لنز 2 مگاپیکسلی قرار دارد. کیفیت دوربین این گوشی نسبت به قیمت آن، رضایت بخش بوده و تصاویر با نوردهی و شارپنس خوبی را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای لرزش گیر اپتیکال بوده که از لرزش‌های ناخواسته جلوگیری خواهد کرد.

به طور کلی دوربین این گوشی در روز تصاویر با کیفیتی را ثبت کرده، اما در شب جزییات و رنگ‌ها را به خوبی نشان نمی‌دهد. دوربین سلفی A23 سامسونگ یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد که تصاویر سلفی رضایت بخشی را ثبت می‌کند. ویدئوهای ضبط شده با این گوشی نیز نسبت به هم رده‌های خوب در سطح خوبی قرار داشته و جزییات را به خوبی نشان می‌دهند. برای خرید اقساطي گوشی A23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عملکرد پردازنده در این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال به روز، مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای قوی می باشد. این پردازنده عملکرد مناسبی برای اجرای برنامه‌های ساده دارد، اما برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین عملکرد مناسبی را نشان نخواهد داد. با خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون صرفه را تجربه نمایید.

باتری گوشی این کالای دیجیتال اقتصادی

گوشی A23 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال و محبوب، مجهز به باتری 5000 میلی آمپری بوده و شارژدهی خوب و رضایت بخشی دارد. این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند، اما یک شارژر 15 واتی در جعبه آن وجود دارد که زمان شارژدهی را طولانی کرده است.

خرید اقساطي گوشی A23 سامسونگ

خرید یک کالای دیجیتال مثل گوشی A23 سامسونگ به دلیل نقدی بودن، برای برخی از خریداران سخت می‌باشد. سایت قسطی کلاب یکی از بزرگترین و بهترین سایت‌های موجود است که در کنار فروش نقدی، فروش قسطی کالاهای مختلف را نیز انجام می‌دهد. این سایت شرایط خرید منصفانه‌ای را برای خریداران فراهم کرده و آنها می‌توانند با پرداخت مبلغ مشخصی خرید خود را به راحتی انجام دهند. اگر به دنبال خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ هستید به این سایت مراجعه کرده و شرایط خرید اقساطی را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان قسطی کلاب در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ

خرید قسطی تبلت سامسونگ
امروزه ما شاهد پیشرفت وسایل دیجیتال می باشیم. یکی از وسایل دیجیتالی کاملا لمسی تبلت است. تبلت ها به خاطر نوع طراحی که دارند...

خرید مانیتور ال جی اقساطی

خرید مانیتور ال جی اقساطی
خرید مانیتور ال اجی اقساطی برای خیلی ها خرید به صرفه ای است، چرا که آن ها توانایی پرداخت یکجای پول این مانیتور ها را ندارند و میخواهند با خرید...