فروش اقساطی آیفون 7

تاریخ انتشار:
1403/1/30 01:22:29

آیفون ها به عنوان گوشی هایی بسیار تأثیر گذار در دنیای دیجیتال به شمار می روند و همه ساله با قابلیت هایی که ارائه می دهند نظر کاربران قدیمی و جدید خود را جلب می کنند. برای خرید اقساطی انواع آیفون می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی آیفون 7

معرفی کلی آیفون ۷

امروزه گوشی های هوشمند نقش تعیین کننده ای در زندگی هر فردی دارند، به گونه ای که به ابزاری برای کسب و درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است. امروزه اینترنت و شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی به منظور فروش کالا و ارائه خدمات دارند شما با استفاده از گوشی های هوشمند خود می توانید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید و با حضور فعال در شبکه های اجتماعی می توانید میزان سود و درآمد خود را افزایش دهید.

شرکت اپل از جمله سازندگان برتر گوشی های هوشمند می باشد که سالانه نسل جدیدی از گوشی های جدید خود را روانه بازار می کند. این شرکت با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است انقلاب عظیمی در ساخت موبایل ایجاد کند و بازار فروش بسیاری از کشورها را به دست آورد.

آیفون 7 از جمله محصولات شرکت اپل است این موبایل از سیستم عامل IOS 10 استفاده می کند طراحی و ابعاد آن تا حد زیادی به محصولات قبلی اپل شباهت دارد.

تنها تفاوت اساسی آیفون ۷ با نسخه های قبلی، اضافه شدن رنگ مشکی براق و مشکی مات به این محصول است. نور صفحه بسیار عالی این محصول نیز به شما این امکان را می دهد که در مقابل نور خورشید به راحتی صفحه نمایش را ببینید.

 در این موبایل از یک نمایشگر 4.7 اینچی استفاده شده است تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 326 پیکسل به ازای هر اینچ است. همچنین حافظه داخلی این موبایل به 256 گیگابایت افزایش پیدا کرده است تا فضای بیشتری برای ذخیره فایل های شما وجود داشته باشد.

 در این دستگاه از یک تراشه A10 Fusion به همراه 2 گیگابایت رم استفاده است که تجربه بهتری برای اجرای برنامه ها و بازی ها را به شما می دهد. دو سنسور 7 و 12 مگا پیکسلی در قاب جلو و پشت آن استفاده شده است.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این نسخه از آیفون بهتر شدن حسگر اثر انگشت در آن است. همچنین این گوشی این امکان را به کاربران خود می دهد که بتوانند عکس های موجود در گالری خود را بر اساس چهره مرتب کنند.

همچنین باطری در این مدل از کیفیت بالاتری برخوردار است و تا ۱۰ ساعت شارژ نگه می دارد. این قابلیت می تواند نظر کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کند.

به طور کلی می توان گفت که اپل  ددر گوشی آیفون ۷ نیز مانند سایر محصولات خود تمام تلاش خود را به کار برده است تا بتواند محصولی در خور شرکت اپل تولید کند و تا حد زیادی رضایت کاربران خود را جلب نماید.

خرید قسطی آیفون از قسطی کلاب

آیفون ها همواره به عنوان یکی از گران ترین برندهای موجود در بازار به حساب می آیند. وضعیت اقتصادی و همچنین بالا رفتن قیمت ارز موجب شده است که قیمت آیفون ها نیز به طور ناگهانی مقدار زیادی افزایش پیدا کنند.

بالا رفتن قیمت ها باعث شده است که اغلب افراد نتوانند به صورت نقدی این محصول را خریداری کنند. با بروز این مشکل فروشگاه های زیادی فروش اقساطی این کالا را آغاز کردند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت اپل

خرید اقساطی تبلت اپل
چنانچه قصد خرید اقساطی تبلت اپل را دارید می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی برای خرید این محصول اقدام کنید. مراحل و شرایط خرید اقساطی تبلت اپل ...

خرید قسطي لپتاپ ایسر با چک

خرید قسطي لپتاپ ایسر با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطي لپتاپ ایسر با چک به بخش لپ تاپ ایسر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...