خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:17:50

جدیدترین گوشی آیفون با طراحی جذاب روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس


آیفون 15 پرومکس

آیفون 15 پرومکس جدیدترین گوشی جذاب پرچمدار اپل است که طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه را ارائه می‌دهد. این دستگاه با نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED، کیفیت و وضوح تصویر بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین سه دوربین با عملکردهای زاویه باز، تله فوتو و فوق عریض، به همراه یک لنز قوی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار گرفته‌اند. همه این خصوصیات همراه با یک تراشه Apple A17 Pro در داخل، درون یکی از قدرتمندترین تلفن‌هایی است که تا به حال ساخته شده و با 8 گیگابایت رم جفت شده است، می‌توانید هنگام استفاده همزمان از چندین برنامه، عملکردی روان را انتظار داشته باشید. همچنین این دستگاه با گزینه‌های ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود، بنابراین فضای زیادی برای عکس‌ها و ویدیوها حتی بدون استفاده از کارت میکرو SD وجود دارد.

طراحی

طراحی آیفون 15 پرومکس شیک و مدرن است. این دستگاه دارای پنل پشتی شیشه‌ای برای قابلیت شارژ بی‌سیم و همچنین مقاومت کامل در برابر آب است. همچنین ضخامت 5 میلی متر و وزن 221 گرم، آن را به یکی از باریک‌ترین و در عین حال قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، آیفون 15 پرومکس دارای سه لنز در پشت خود است. یک دوربین عریض اصلی با قدرت 48 مگاپیکسل، یک لنز تله فوتو و یک لنز فوق عریض با قدرت 12 مگا پیکسل و همچنین یک لنز 12 مگاپیکسلی در جلو که برای سلفی و تماس ویدیویی در این گوشی قرار گرفته‌اند. با این تنظیمات می‌توانید عکس‌های خیره‌کننده‌ای از زوایای مختلف بگیرید. با خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کارایی آیفون 15 پرومکس

آیفون 15 پرومکس از تراشه Apple A17 Pro بهره می‌برد که عملکرد و کارایی بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. این تراشه به تلفن امکان می‌دهد حتی در هنگام اجرای برنامه‌های فشرده، سریع و پاسخ‌گو بماند. برای اطمینان از عملکرد روان، 8 گیگابایت رم ارائه می شود که می تواند چندین کار را به طور همزمان انجام دهد. علاوه بر این، گزینه‌های ذخیره‌سازی گوشی تا 512 گیگابایت افزایش می‌یابد. بنابراین هنگام ذخیره عکس‌ها و ویدیوها در دستگاه خود نگران تمام شدن سریع فضا نخواهید بود. در صورت نیاز، در صورت نیاز به ظرفیت ذخیره‌سازی اضافی برای فایل‌های بزرگ مانند فیلم‌ها و غیره، می‌توانید از طریق یک اسلات کارت micro SD، این مورد را بیشتر گسترش دهید. با خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

نرم افزار آیفون 15 پرومکس

iphone 15 Pro Max، جدیدترین نرم افزار iOS15 اپل را در خود دارد که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید را برای جذاب‌تر کردن دنیای دیجیتال افراد معرفی می‌کند. قابل توجه‌‎ترین ویژگی در این میان، مجموعه ویژگی‌های امنیتی بهبود یافته است که محافظت بهتری را در برابر بدافزارها و هکرها فراهم می‌کنند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت به رمزهای عبور خود در همه دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، سیستم‌عامل اکنون با دستگاه‌های مختلف از تلفن‌ها گرفته تا I Pad و رایانه‌های MAC سازگاری دارد. این کار انتقال آسان فایل‌ها بین چندین پلتفرم را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس

در نهایت، خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس فرصتی بی‌نظیر است که شانس در دست گرفتن آخرین نسخه از سری گوشی‌های بی‌نظیر اپل را بدون نیاز به خرید نقدی، در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. قسطی کلاب با فراهم کردن شرایط فروش قسطی کالاها و همچنین خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس، این امر را آسان نموده است. کافی است سری به سایت قسطی کلاب بزنید و طبق نظر و شرایط خود، از طرح‌های خرید اقساطی این کالای دیجیتال بهره ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت ایسوس

خرید تبلت ایسوس
برندهای زیادی در زمینه طراحی و تولید تبلت فعالیت می کنند که یکی از معروف ترین آن ها برند ایسوس می باشد. برای خرید تبلت ایسوس به بخش...

خرید قسطي گوشی ایفون 14

خرید قسطي گوشی ایفون 14
گوشی آیفون 14 محصول جدید شرکت اپل در سال 2023 می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی...