فروش گوشی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 01:50:30

گوشی را می توان یک کالای دیجیتال دانست تا افراد زیادی از قابلیت های آن ها بهره ند شوند. شرکت های مختلف گوشی های رده بالا را به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند. به منظور مشاهده مشخصات گوشی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش گوشی اقساطی

                                                                             

ضرورت استفاده از گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند به یک کالای پرطرفدار و مرغوب در میان افراد تبدیل شده است. این گوشی ها را نمی توان از زندگی های امروزی که با تکنولوژی سر و کار دارند، حذف کرد. گوشی ها با توجه به نیاز افراد و برخورداری از قابلیت های متفاوت مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرند. امکاناتی که گوشی های هوشمند در اختیار افراد قرار می دهند، باعث می شود که برخی از افراد به فکر کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار آنلاین باشند.

شرکت های برتر تولید کننده گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال به روز رسانی گوشی های خود هستند تا بتوانند نیاز های شناخته شده افراد را برطرف کنند. 

مشخصات گوشی موبایل برای خرید قسطی

گوشی های میان رده ای فاکتور های مختلفی دارند، از جمله گوشی های باکیفیت میان رده ای گوشی های چینی می باشد. شما با استفاده از این گوشی ها می توانید بسیاری از فعالیت های خود را انجام دهید. از جمله شرکت هایی که در ساخت گوشی های میان رده ای سابقه خوبی دارد، کمپانی هوآوی می باشد. این شرکت با بهره گیری از فناوری های نوین تا حدی کیفیت محصولات خود را بالا برده است و گوشی های این شرکت در کشور ما استفاده بالایی دارد و در بین مردم گوشی های این برند گوشی هایی با قیمت مناسب شناخته می شود.

ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی میان رده ای آنر9 را معرفی می کنیم.

ویژگی های گوشی آنرو9

 این گوشی دارای بدنه ای از جنس شیشه می باشد. این گوشی در طرح و رنگ های مختلفی از جمله مشکی، طلایی، آبی و خاکستری وارد بازار شده است. وزن این موبایل 155 گرم است. صفحه نمایش این موبایل 5.2 اینچ است که از پنل IPS LCD در آن استفاده شده است.

 رزولوشن تصویر در این نمایشگر 1080 در 1920 پیکسل است و پردازنده این موبایل کایرین 960 می باشد که هشت هسته ای است. این گوشی می تواند اطلاعات را با فرکانس 2.4 گیگاهرتز پردازش کند. حافظه رم در این گوشی 2 گیگابایت است و حافظه داخلی این دستگاه 64 گیگابایت است. حافظه این گوشی از طریق کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین ظرفیت این باتری 3200 میلی آمپر بر ساعت است.

یکی از ویژگی های مهمی که کاربر های گوشی های هوشند به آن توجه ویژه ای دارند، دوربین گوشی ها می باشد. افراد برای اینکه با یک تیر دو نشان بزنند، ترجیح می دهند که گوشی خریداری شده توسط آن ها علاوه بر کیفیت بالای سخت افزاری و نرم افزاری از قابلیت دوربین باکیفیت نیز بهره ببرند. دوربین اصلی این موبایل به صورت دو گانه و در 12 و 20 مگاپیکسل می باشد و همچنین دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل است.

سخت افزار آنر9 تا حد زیادی با گوشی هوآوی پی 10 یکسان است و در نتیجه این گوشی از نظر سخت افزاری با پرچمدار سابق این شرکت برابری می کند.

شرایط فروش ویژه در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی گوشی است. شما با مشاهده مشخصات گوشی می توانید خرید خود را انجام دهید. قسطی کلاب در حقیقت یک سایت اینترنتی است که افراد زیادی از این مجموعه خرید می کنند و این سایت با توجه به اینکه کالای دیجیتال و لوازم خانگی را به صورت اقساطی به فروش می رساند، قدرت خرید افراد را افزایش داده است و مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس
کمپانی ایسوس اولین شرکت تولید کننده مادربرد در دنیا است که فروش بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش کالای دیجیتال ...

خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس

خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس
یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان بی شک آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی...