خرید اقساطی a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 13:23:24

اگر به دنبال خرید یک گوشی جذاب و کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی a52 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی a52 سامسونگ

معرفی مشخصات فنی گوشی a52 سامسونگ

گوشی a52 سامسونگ یکی از جدید‌ترین و قدرتمند‌ترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی می‌باشد و از مشخصات فنی بهتری نسبت به رقبای خود برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی را در رابطه با خرید قسطی a52 سامسونگ به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را با ویژگی‌های این کالای دیجیتال آشنا سازیم. 

گوشی a52 سامسونگ دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED است و تراکم پیکسل‌های آن در حدود 407 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد و این ویژگی موجب شده است تا علاقه‌مندان بسیاری برای خرید اقساطی a52 سامسونگ اقدام نمایند. 

نمایشگر این کالای دیجیتال به محافظ گوریلا گلس 5 مجهز است و نرخ بروزرسانی تصویر آن برابر با 90 هرتز عنوان شده است و این نمایشگر عملکرد بی نظیری را از این نظر به نمایش گذاشته است و فروش قسطی موبایل a52 سامسونگ تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. ابعاد این گوشی هوشمند برابر با 159.9*75.1*8.4 میلی‌متر است و وزن نهایی آن برابر با 189 گرم می‌باشد و کمپانی سامسونگ در ساخت قاب پشتی این کالای دیجیتال از پلاستیک استفاده کرده است. 

گوشی a52 سامسونگ دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و نفوذ آب تا عمق 1 متر می‌باشد و در مدل‌های تک سیم کارته و دو سیم کارته به بازار‌های جهانی عرضه شده است و خرید قسطی a52 سامسونگ توسط طرفداران محصولات سامسونگ به دلیل این ویژگی‌ها‌ بیشتر شده است. 

مشخصات سخت افزاری گوشی a52 سامسونگ

این اسمارت فون زیبا و جذاب دارای تراشه 8 نانومتری Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G می‌باشد و پردازنده 8 هسته‌ای آن متشکل از 2 هسته‌ 2.3 گیگاهرتزی از نوع Kryo 465 Gold و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kryo 465 Silver است و پردازنده گرافیکی آن از نوع Adreno 618 می‌باشد.

این کالای دیجیتال به سیستم عامل اندروید 11 مجهز است و این ویژگی تاثیر بسیار زیادی را بر روی افزایش خرید اقساطی a52 سامسونگ توسط علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی گذاشته است و این گوشی هوشمند را به انتخاب اول آن‌ها تبدیل کرده است. 

این کالای دیجیتال در مدل‌های 128 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم به بازار‌های جهانی و بازار داخلی ایران عرضه شده و فروش قسطی موبایل a52 سامسونگ به خاطر این موضوع افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. 

دوربین‌های گوشی a52 سامسونگ

این کالای دیجیتال دارای 4 دوربین پشتی است و این دوربین‌ها توانایی ثبت تصاویر با کیفیت‌های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل را دارند و مجهز بودن دوربین‌های گوشی a52 سامسونگ به امکانات متنوع و گسترده‌ای همچون: فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، سنسور تشخیص عمق، فلش LED، پانوراما و HDR باعث شده است تا خرید قسطی a52 سامسونگ به ایده‌ای جذاب برای خریداران تبدیل شود و افراد بسیاری آرزوی خرید این اسمارت فون را در ذهن خود بپرورانند. 

لازم به ذکر است که دوربین‌های پشتی این کالای دیجیتال توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارند و این ویژگی خارق العاده فروش قسطی موبایل a52 سامسونگ را به شدت افزایش داده است. همچنین، دوربین سلفی این گوشی موبایل زیبا دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی است و امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه با استفاده از این دوربین وجود دارد. 

باتری گوشی a52 سامسونگ

گوشی a52 سامسونگ همچون سایر محصولات کمپانی سامسونگ به یک باتری قدرتمند مجهز است. و باتری 4500 میلی آمپری آن به همراه یک شارژر سریع 25 وات به خریداران عرضه می‌شود. این شارژر می‌تواند باتری این کالای دیجیتال را به میزان 50 درصد در کم‌تر از 30 دقیقه شارژ کند و قطعاً مشکلی را از این نظر برای خریداران این گوشی ایجاد نخواهد کرد. قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی کشور برای خرید اقساطی a52 سامسونگ است. 

چرا قسطی کلاب بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید قسطی a52 سامسونگ می‌باشد؟

قسطی کلاب از سال‌ها تجربه موفق در زمینه فروش قسطی موبایل برخوردار است و تمامی محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند و این عامل باعث شده است تا این فروشگاه اینترنتی به بهترین انتخاب برای خرید نقدی و خرید اقساطی a52 سامسونگ تبدیل شود. 

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور تمامی محصولات خود را با بهترین شرایط به فروش می‌رساند و خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ از این مجموعه موفق و شناخته شده مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین، بهتر است که همین امروز از این فرصت استثنایی برای خرید اسمارت فون مورد علاقه خود استفاده نمایید و به جمع مشتریان بی‌شمار قسطی کلاب بپیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت11

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت11
برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت11 با قیمتی بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با چک

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با چک
یکی از گجت‌های پوشیدنی سامسونگ سری 5 است. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ...