فروش قسطی xbox series x

تاریخ انتشار:
1403/2/14 11:22:14

شرکت مایکروسافت در زمینه تولید کنسول بازی بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطی xbox series x به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه نمایید.


فروش قسطی xbox series x


با ایکس باکس سری ایکس بازی‌ها را به صورت متفاوت تجربه کنید!

ایکس باکس سری ایکس آخرین و جدیدترین کنسول بازی طراحی شده توسط شرکت مایکروسافت است. در شرایط فعلی با وجود نوسانات قیمت ارز، بسیاری از افراد خرید قسطی xbox series x را به سایر روش‌های خرید این کنسول بازی ترجیح می‌دهند.

امروزه افراد جهان برای گذراندن اوقات فراغت خود از تفریحات گوناگونی بهره‌گیری می‌نمایند. تفریحاتی که انجام آن‌ها، لحظات خوشی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. بهتر است بدانید انجام بازی‌های ویدیویی یکی از محبوب‌ترین تفریحات موجود در جهان است، زیرا بازی سرگرمی ویدیویی تجربه‌ای کاملاً متفاوت را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

به همین علت بسیاری از افراد انجام بازی‌های ویدیویی را به سایر تفریحات موجود، ترجیح می‌دهند. البته انجام بازی‌های ویدیویی نیازمند به استفاده از ابزاری مناسب همانند کنسول بازی است. به همین منظور مایکروسافت برای جلب رضایت مخاطبان، قدرتمندترین کنسول بازی خود را روانه میدان کرده است. عرضه این محصول مایکروسافت تحت عنوان ایکس باکس سری ایکس صورت گرفته که این کنسول بازی از ویژگی‌های قابل توجه‌ای برخوردار می‌باشد. همانطور که می‌دانید کنسول های پیشین مایکروسافت از قدرت پردازشی زیادی برخوردار نبوده‌اند. 

در خصوص ایکس باکس سری ایکس، قضیه متفاوت است و این کنسول بازی از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید با خرید اقساطی xbox series x یک نمونه از این کنسول بازی را تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی xbox series x، تمام هزینه آن به صورت اقساطی پرداخت خواهد شد. 

با ویژگی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس بیشتر آشنا شوید!

همانطور که عنوان گردید، کنسول ایکس باکس سری ایکس قدرتمندترین کنسول طراحی شده توسط شرکت مایکروسافت است. این کنسول بازی به علت برخورداری از سخت افزاری قدرتمند توانسته به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل شود. مایکروسافت برای ارائه این کنسول بازی از طراحی کاملا ساده با ظاهری مکعب مستطیل استفاده کرده است.

جهت جذابیت بیشتر ایکس باکس سری ایکس، این کنسول بازی با رنگ مشکی روانه بازار شده است. بهتر است بدانید جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت را می‌توان به صورت عمودی و افقی استفاده نمود. 

طراحی ظاهری تنها بخشی از ویژگی‌های ایکس باکس سری ایکس است و مهم‌ترین ویژگی این کنسول بازی مربوط به بخش سخت افزاری آن خواهد بود. لازم است بدانید شرکت مایکروسافت برای قسمت سخت افزار این کنسول بازی از یک پردازنده توانمند و شخصی سازی شده استفاده کرده است. 

این پردازنده که تحت عنوان Zen 2 عرضه شده، قادر است تمامی بازی‌های ویدیویی را با فرکانس کاری 3.8 گیگاهرتز پردازش نماید. اما نکته‌ای که قدرت ایکس باکس سری ایکس را با افزایش چشمگیری روبرو کرده، پردازنده گرافیکی استفاده شده در طراحی این کنسول بازی است. مایکروسافت برای پیشی گرفتن از رقیب دیرینه خود، در طراحی ایکس باکس سری ایکس از پردازنده شخصی‌سازی شده RDNA 2 استفاده کرده است. این پردازنده گرافیکی قادر است تمامی جلوه‌های بصری را با قدرت 12 ترافلاپس، پردازش نماید. 

ایکس باکس سری ایکس دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه SSD می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از کنسول ایکس باکس سری ایکس تمامی بازی‌های ویدیویی را با کیفیت فوق‌العاده بالا اجرا نمایید. 

قیمت ایکس باکس سری ایکس

شرکت مایکروسافت کنسول ایکس باکس سری ایکس را با قیمتی در حدود 499 دلار به بازارهای جهانی عرضه کرده است، همچنین این کنسول بازی در بازار های داخلی کشور با قیمتی در حدود 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به همین منظور شما می‌توانید این کنسول بازی را از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

خرید اقساطی xbox series x از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط فوق‌العاده

در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی به دنبال راهی مناسب برای تهیه این کنسول بازی هستند. بهتر است بدانید برای تهیه کنسول ایکس باکس سری ایکس راه‌ها و روش‌های گوناگونی وجود دارد که بهترین روش آن، خرید قسطی xbox series x است، زیرا با خرید اقساطی کنسول بازی می‌توان ایکس باکس سری ایکس را با شرایط فوق‌العاده از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمود. 

جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش قسطی ایکس باکس است. همچنین این فروشگاه شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی xbox series x، فراهم کرده است. به همین منظور شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بازی های ps4

خرید بازی های ps4
کنسول بازی ps4 یکی از برترین و محبوب ترین کنسول های بازی در میان رده های سنی مختلف جهان است. از سال 2013 با ورود ps4 به عرصه ابزار گیم در جهان...

خرید ps4 قسطی

خرید ps4 قسطی
هیچ شکی وجود ندارد که پلی استیشن 4 یکی از موفق ترین و بهترین کنسول های بازی بود که توسط شرکت سونی روانه بازار شد و در زمان عرضه توانست از رقیبان.