خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:29:56

برند اپل یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس


بررسی ویژگی‌های کلی گوشی آیفون 12 پرومکس

گوشی آیفون 12 پرومکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان در تاریخ 13 اکتبر سال 2020 میلادی به علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی معرفی شده است. کمپانی اپل در فرایند ساخت این کالای دیجیتال از نمایشگر OLED مدل Super Retina XDR استفاده کرده است و این عامل میزان تمایل مردم برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس را افزایش داده است. 

تراکم پیکسل‌های این نمایشگر قدرتمند در حدود 458 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد و رزولوشن آن برابر با 1284 در 2778 پیکسل عنوان شده است. در واقع، این نمایشگر در نوع خود با کیفیت‌ترین صفحه نمایش در میان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و این ویژگی مهم میزان فروش قسطی موبایل آیفون 12 پرومکس را افزایش داده است.

نمایشگر این کالای دیجیتال دارای پوشش ضد خش می‌باشد و در برابر لکه و بازتاب نور عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر گوشی آیفون 12 پرومکس می‌توان به مواردی همچون: Dolby Vision، True-Tone، HDR10+ و نرخ بازسازی 60 هرتز اشاره کرد که بسیاری از علاقه‌مندان را به خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس مجاب کرده‌اند. 

این اسمارت فون زیبا و قدرتمند تنها 228 گرم وزن دارد و ابعاد آن برابر با 160.8*78.1*7.4 میلی‌متر است و فریم آن از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. همچنین‌، این کالای دیجیتال دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 6 متر به مدت 30 دقیقه است.  

مشخصات فنی گوشی آیفون 12 پرومکس

سیستم عامل IOS 14، تراشه پنج نانومتری A14 Bionic پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای اپل تنها بخشی از مشخصات فنی گوشی آیفون 12 پرومکس محسوب می‌شوند و بهتر است به این مورد توجه داشته باشید که تمامی مدل‌های این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم اختصاصی هستند و این محصول در مدل‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و این ویژگی‌ها میزان خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس توسط گروه‌ها و افراد مختلف را افزایش داده‌اند. 

دوربین‌های گوشی آیفون 12 پرومکس

گوشی آیفون 12 پرومکس دارای 3 دوربین پشتی می‌باشد و این دوربین‌ها توانایی ثبت تصاویر با کیفیت 12 مگاپیکسل را دارند و وجود امکاناتی همچون: فوکوس خودکار دوگانه با قابلیت تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، فلش چهارگانه، HDR، پانوراما و سنسور تشخیص عمق باعث شده‌اند تا این دوربین‌‌ها بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس تحت تاثیر این ویژگی‌ها قرار بگیرد. 

این دوربین‌ها قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارند و می‌توانند صدای محیط را با کیفیت استریو ثبت نمایند. در رابطه با دوربین سلفی این کالای دیجیتال نیز لازم به ذکر است که این دوربین دارای یک لنز 23 میلی‌متری واید است و مجهز به حسگر سه بعدی SL 3D می‌باشد و با کمک این سنسور عمق تصویر و چهره افراد را تشخیص می‌دهد. 

بطور کلی، دوربین‌های این محصول یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تبدیل شدن این گوشی هوشمند به انتخاب اول مشتریان می‌باشد و این ویژگی باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس اقدام نمایند و از مزایای بی‌شمار این کالای دیجیتال بهره‌مند شوند. این کالای دیجیتال دارای 3 دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی می‌باشد. 

باتری گوشی آیفون 12 پرومکس

این محصول زیبا دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت نهایی 3678 میلی آمپر است و جالب است بدانید که ظرفیت باتری این اسمارت فون نسبت به آیفون 11 پرومکس در حدود 7 درصد کم‌تر است و این عامل میزان علاقه مردم برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس را کمی کاهش داده است. 

این گوشی هوشمند به همراه یک شارژر سریع 20 وات به خریداران عرضه می‌شود و از تکنولوژی Power Deliver 2.0 پشتیبانی می‌کند و مشکلی را از بابت شارژ گوشی برای شما ایجاد نخواهد کرد. قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس در ایران است. 

از کجا برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس اقدام کنیم؟

قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی موبایل‌های هوشمند می‌باشد و بهترین انتخاب برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس محسوب می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده گوشی موبایل مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. 

قسطی کلاب تمامی محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت، کم‌ترین سود و بهترین شرایط به فروش می‌رساند و این عامل تاثیر زیادی را بر روی محبوبیت این فروشگاه اینترنتی گذاشته است، بنابراین بهتر است که از این فرصت استثنایی برای خرید اقساطی گوشی مورد نظر خود استفاده نمایید و به جمع مشتریان قسطی کلاب بپیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 12 پرومکس

خرید قسطی آیفون 12 پرومکس
گوشی هوشمند آیفون 12 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی مک بوک با چک

خرید اقساطی مک بوک با چک
یکی از بهترین محصولات برند اپل لپتاپ‌های آن است. برای خرید اقساطی مک بوک با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی...