خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 23:58:23

یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ در سال 2021 مدل A52 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ


بررسی گوشی A52 سامسونگ

یکی از محصولاتی که سامسونگ در سال جدید وارد بازار کرده است، گوشی A52 که دارای جذابیت خاص و امکانات ویژه برای افراد مشکل پسند می‌باشد و از قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که دارد برخوردار است.

در اینجا می‌خواهیم به چند نمونه از این ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول اشاره کنیم. لازم به ذکر است که خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ در بسیاری از فروشگاه‌ها امکان پذیر است.

تولد A52 سامسونگ

گوشی A52 در تاریخ 17 مارس 2021 معرفی شد. این گوشی جذاب از جنس پلاستیک است؛ همچنین صفحه نمایش آن با شیشه گوریلاگلس نسل 5 محافظت می‌شود به همین خاطر این گوشی از استحکام بالایی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این گوشی دارای نمایشگر سوپر امولد 6.5 اینچی می‌باشد. باتری آن 4500 میلی آمپری است و گفته شده تا دو روز دوام می‌آورد؛ البته نه زمانی که گوشی مداوم در دست شما باشد. این گوشی استثنایی مجهز به فناوری فست شارژ 25 واتی است که در مدت زمان 30 دقیقه تا 50 درصد گوشی را شارژ می‌کند. 

رنگ های گوشی A52

این گوشی استثنایی در 4 رنگ بندی بی‌نظیر طراحی و تولید شده که نظر همگان را به خود جلب کرده است. این گوشی در رنگ‌های یاسی، آبی، مشکی و سفید ارائه شده است که این تنوع رنگ باعث شده حق انتخاب مشتری بالا رود تا به آسانی رنگ مورد علاقه خود را خریداری کند. 

آیا گوشی ضدآب است؟

شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی A52 دارای گواهینامه IP67 است و در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه در آب سالم می‌ماند و ضد آب است؛ اما منظور از ضد آب بودن ریخته شدن مقدار کمی آب به مدت 30 دقیقه است و در این صورت سالم باقی می‌ماند، ولی در برابر فشار آب تحمل بالایی ندارد و آسیب خواهد دید.

برای مثال این گوشی اگر در معرض فشار قوی آب باشد مثل دوش آب و یا آب استخر دوام نخواهد آورد. پس منظور از ضد آب بودن ریخته شدن مقدار اندکی آب و پاک شدن آن در مدت زمان 30 دقیقه می‌باشد و توصیه می‌شود در استخر یا حمام از آن استفاده نکنید. با خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ از سایت‌های مختلف داشتن گوشی خاص را تجربه کنید.

دوربین بی نظیر A52

ماژول دوربین گوشی به رنگ بدنه می‌باشد که بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است. گوشی گلکسی A52 دارای 4 دوربین که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسل و دیگر لنزهای فرعی آن به ترتیب شامل 12، 5، و 5 می‌باشد. سیستم دوربین چند لنزه این گوشی عکس‌هایی یا سطح بسیار بالا را ثبت می‌کند.

فناوری OIS لرزش گیر تصویر اپتیکال

با تکنولوژی OIS لرزش گیر تصویر اپتیکال دیگر عکسی تیره و تار نخواهید داشت، حتی وقتی که نور کم است، می‌توانید عکس‌های روشن و با کیفیت خود را تثبیت کنید؛ همچنین کمک می‌کند ویدیوهایتان را روان و ثابت ثبت کنید.

در کل می‌توان گفت این گوشی برای کسانی که عاشق عکاسی هستند بهترین انتخاب می‌باشد. با خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

وضعیت سیمکارت

گوشی موبایل A52 دارای دو سیم کارت با 8 گیگابایت رم و ظرفیت 256 گیگابایت ( با گارانتی )

شرایط خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ از قسطی کلاب

یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین در کشور که نماد اعتماد الکترونیکی را دارا می‌باشد، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. این فروشگاه آنلاین به فروش قسطی موبایل سامسونگ، انواع لوازم خانگی و انواع کالای دیجیتال مشغول است. 

شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با دریافت اعتبار از لیزینگ‌های موجود در سایت، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و محصول دلخواه خود را خریداری فرمایید. با این توصیف شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب از تکنولوژی روز دنیا لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل اچ تی سی

فروش اقساطی موبایل اچ تی سی
در زندگی مدرن امروزی کالاهای دیجیتال به خصوص گوشی های موبایل استفاده زیادی دارند، از این رو باید از کیفیت بالایی برخودار باشند تا مدت...

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک
برای خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...