خرید قسطی ایفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/20 16:07:23

یکی از جذاب‌ترین محصولات شرکت اپل در سال 2020 گوشی آیفون 12 می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایفون 12

نگاهی اجمالی به آیفون 12 

در عصر جدید دیگر با نبود گوشی همراه کارها به راحتی قابل انجام نمی‌باشند. به طوری که هر فرد نیاز به یک گوشی هوشمند دارد. داشتن یک گوشی هوشمند با مزیت‌های فراوان بسیار ارزشمند است. با وجود تنوع بالا در ساخت گوشی‌های همراه یکی از گوشی‌های محبوب، پرطرفدار و بروز گوشی‌های آیفون یا همان اپل هستند که ما در ادامه مطلب به روش خرید قسطی آیفون 12 خواهیم پرداخت. 

وجود نرم افزارها و سخت افزارهای به کار برده  شده در گوشی آیفون 12 بسیار کار آمد می‌باشند. گوشی‌های آیفون 12 در سری‌های مختلف به بازار عرضه گشته‌اند. گوشی آیفون 12، ساخت کالیفرنیا آمریکا است و در کشور چین مونتاژ می‌شود.

بسیاری بر این باورند که گوشی‌های آیفون، ساخت کشور چین هستند، ولی سازنده اصلی کشور آمریکا می‌باشد. گوشی‌های آیفون 12 از لحاظ طراحی ظاهری و حتی صدای زنگ با سایر مدل‌های موجود در بازار متفاوت می‌باشد.

کمپانی اپل بسیار شناخته شده و پرطرفدار است. در ساخت دوربین‌های محصولات اپل از دوربین دوگانه و سه‌گانه استفاده شده است. بسیاری بر این باور بود که شرکت اپل با ساخت مدل‌های جدید گوشی از تعداد دوربین‌های بیشتری در ساخت استفاده می‌کند، ولی اینگونه نبود. برای خرید اقساطی ایفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در صورتی که شرکت اپل ترجیح بر بالا بردن کیفیت دوربین‌های 3 گانه دارد، به طوری که دوربین‌های سه گانه به راحتی در نور کم قادر به فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت بالا هستند؛ همچنین با استفاده از سنسور 3 بعدی در ساخت دوربین گوشی‌های آیفون 12، نتیجه مطلوب تصویر برداری با کیفیت، حساسیت بالا و میزان نویز کم را دارند. 

با وجود امکانات بالا و برند شناخته شده معروف خرید نقدی گوشی‌های اپل، به راحتی قابل انجام نیست. به همین سبب بهترین روش جهت خرید قسطی آیفون 12، مراجعه به سایت فروش قسطی کالای دیجیتال، ( قسطی کلاب ) می‌باشد. 

گوشی‌های آیفون 12 در 4 مدل مختلف طراحی و ساخته شده‌اند و نقاط مشترک همه مدل ‌ها عبارتند از: پشتیبانی از شبکه 5G، طراحی پردازنده A14، پردازشی سریع تر از قبل و به تازگی بعد از ساخت شیشه محافظ گوریلا گلس، شیشه‌ای با نام سرامیک شیلد را برای طراحی صفحه استفاده شده است.

رنگ بندی های گوشی آیفون 12

• رنگ مشکی

• رنگ سفید

• رنگ سبز روشن

• رنگ قرمز

• رنگ آبی 

در مورد بسته بندی های گوشی آیفون 12   

جعبه بسته بندی گوشی‌های آیفون فقط شامل: کابل شارژر، خود گوشی و دفترچه راهنما می‌باشد که با وجود آیپدهای موجود در بازار، هندزفری و آداپتور شارژر را از داخل بسته بندی حذف نموده است. 

انواع مدل های گوشی آیفون 12 

_ گوشی آیفون 12

_ گوشی آیفون 12 مدل مینی

_ گوشی آیفون 12 مدل پرو  

_ گوشی آیفون 12 مدل پرومکس 

امکانات گوشی های آیفون 12

_ دارا بودن شارژر بی‌سیم، مگ سیف

_ پشتیبانی از  شبکه 5G

_ دارای پنل OLED از نوع سوپر رتینا

_ دارای نمایشگر 6.1 اینچی  

_ دارای تراکم پیکسل 460

_ میزان روشنایی صفحه 1200 نیت

_ استفاده از لایه محافظتی سرامیک شیلد

_ استفاده از فولاد ضد زنگ در طراحی بدنه

_ دارای حافظه پایه 128 گیگابایت

_ مجهز به چیپست A14  Bionic  

_ استفاده از دوربین 3 گانه با کیفیت 

روش خرید اقساطی آیفون 12 

با وجود قیمت‌های بالای گوشی‌های اپل، یکی از روش‌های خرید قسطی آیفون 12 مراجعه به سایت معتبر قسطی کلاب می‌باشد که شرایط بسیار مطلوبی را جهت فروش قسطی آیفون 12 در نظر گرفته است. با وجود شرایط مطلوب جهت خرید اقساطی ایفون 12، به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید تا در اولین فرصت، سفارش شما به راحتی انجام پذیرد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون اقساطی سامسونگ

 خرید هدفون اقساطی سامسونگ
علاقمندان و دوستداران به خرید هدفون های اقساطی سامسونگ می توانند از بخش کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین و اینترنتی قسطی کلاب، بهره .............

خرید اقساطی لپتاپ لنوو Ideapad 330

خرید اقساطی لپتاپ لنوو Ideapad 330
یکی از لپ تاپ‌های به روز و فوق‌العاده که در ایران وجود دارد، لپتاپ برند لنوو است. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو Ideapad 330 به بخش لپ تاپ در...