خرید قسطی گوشي A72

تاریخ انتشار:
1403/2/31 14:32:42

یکی از گوشی‌های جذاب و جدید برند سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی A72 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي A72 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي A72


راهنمای خرید گوشی A72 سامسونگ

آیا می‌دانید برای خرید قسطی گوشي A72 به کجا مراجعه کنید؟ همانطور که میدانید یکی از پرکاربردترین کالای دیجیتالی، گوشی موبایل است. در واقع می‌توان گفت که در دنیای امروز کمتر کسی از این وسیله استفاده نمی‌کند. پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا شرکت سامسونگ محصولات خود را هر روز ارتقا دهد. این مدل گوشی قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت. 

مشخصات فنی گوشی A72 سامسونگ

گوشی گلکسی A72 سامسونگ جزو گوشی‌های جدید میان رده ی شرکت سامسونگ است که این شرکت، آن را در 2021 میلادی به بازار عرضه کرد. طراحی خاص و متفاوت این مدل آن را از مدل‌های دیگر سامسونگ متمایز کرده است. 

صفحه نمایش این مدل 6.7 اینچ است که جز بزرگترین صفحه نمایش‌های گوشی موبایل است. قاب پشت آن پلاستیکی است، اما به کار بردن پلاستیک مات و طراحی مسطح قاب سبب شده تا هنگام کار با آن احساس راحتی داشته باشد.

حسی متفاوت در مقایسه با دیگر

گوشی‌های سری A سامسونگ داشته باشید. ماژول نازکی بر روی قاب پشتی گوشی قرار دارد که ضخامت کمی دارد و روی آن چهار لنز دوربین همراه با فلش تعبیه گردیده است. برای خرید اقساطی گوشي A72 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

• در قسمت بالایی گوشی در مرکز آن یک سوراخ کوچک وجود دارد که برای دوربین سلفی گوشی است. قاب اطراف صفحه نمایش یکی از مشکلات طراحی این گوشی است. لبه‌های راست و چپ آن و لبه پایینی آن مقداری بلند است.

• صفحه نمایش گلکسی A72 به وسیله یک شیشه Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. کیفیت تصویر این صفحه نمایش Full HD با وضوح تصویر x10802400  پیکسل می‌باشد. این مدل A72  دارای پنل super AMOLED  است و صحفه نمایشی بسیار با کیفیت دارد.

• این گوشی جهت انجام ویرایش ویدئو، تولید و تدوین فیلم و انجام هر نوع بازی بسیار مناسب است و این پردازش‌ها را با کیفیتی بالا انجام می‌دهد. این گوشی دارای چیپست 8 هسته‌ای است که دو پردازنده ی داده جداگانه دارد. پردازنده دو هسته‌ای آن فرکانس 2.3 گیگاهرتز و پردازنده 6 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز دارد.

با وجود اینکه چیپست این مدل پرچمدار نیست، اما عملکرد آن در مقایسه با مدل‌های دیگر سامسونگ بسیار بهتر است. اسنپدراگون G720 با طراحی 8 نانومتری در سامسونگ به کار می‌رود. با خرید قسطی گوشي A72 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

• دو مدل شش و هشت گیگابایتی از این گوشی موجود است که در کنار آن‌ها خواهید توانست از حافظه 128 یا 256 گیگابایتی نیز در تنظیمات مختلف موبایل استفاده کرد. به خاطر پشتیبانی نمودن گوشی از MicroSD می‌توانید ظرفیت ذخیره سازی گوشی را به اندازه 1 ترابایت افزایش دهید.

• می توان انتظار داشت که در سه سال آینده به دلیل سیستم سخت افزاری و نرم افزاری جدید این گوشی بتوان آخرین نسخه اندروید روی آن نصب کرد. این گوشی در حال حاضر رابط کاربری اندروید 3.1 one ul را دارد.

• تنظیمات نور و رنگ صفحه قابل تغییر است شما می‌توانید در تنظیمات گوشی به غیر از تنظیمات حسگر اثر انگشت حالت تشخیص چهره دو بعدی ویژه را نیز فعال کنید. همچنین قفل گوشی را از همین طریق نیز می توان فعال کرد.

• این گوشی دارای دوربین و عملکرد بالا می‌باشد. ماژول دوربین چهارگانه آن سنسورهای مختلفی را جهت عکاسی در حالت‌های متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. سنسور اصلی این گوشی دارای دوربین 64 مگاپیکسل این در نوع واید با f/1.8  است.

• وجود این ویژگی‌های خاص در این گوشی زیبا سبب شده تا بیشتر افراد اقدام به خرید اقساطی گوشي A72 کنند.

خرید قسطی گوشي A72 از قسطی کلاب

جهت خرید اقساطی گوشي A72 سامسونگ با قیمت مناسب می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. خرید اقساطی گوشی در این سایت بسیار آسان است شما می‌توانید تنها با داشتن یک دسته چک و بدون نیاز به ضامن این گوشی را خریداری کنید.

فروش قسطی گوشی A72  سامسونگ از طریق این سایت برای تمام نقاط کشور در هر ساعت از شبانه روز انجام خواهد شد. بهتر است بدانید که برای خرید این گوشی با کیفیت بایستی سی درصد آن را به صورت نقدی پرداخت کنید و مابقی آن را به صورت چک اقساطی مابین 4 تا 14 قسط پرداخت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی شیائومی

خرید نقدی گوشی شیائومی
شرکت های زیادی در دنیا در حال طراحی و تولید تلفن همراه هستند که یکی از بهترین آن ها شرکت شیائومی می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی...

خرید قسطی poco m3

خرید قسطی poco m3
یکی از گوشی‌ها با کیفیت و مقرون به صرفه برند شیائومی مدل پوکو ام تری می‌باشد. برای خرید قسطی poco m3 به بخش موبایل در دسته بندی...