خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/31 03:01:54

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو با شرایطی آسان دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو



سخن ابتدایی

امروزه کالای دیجیتال گوشی‌های هوشمند موبایل شرکت ابر قدرتمند آیفون علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. آیفون 13 در طرح‌هایی مانند: گوشی موبایل هوشمند آیفون 13،‌ آیفون 13 پرومکس، و آیفون 13 مینی معرفی شدند. گوشی‌های موبایل آیفون 13 پرو قدرتمند‌تر از همیشه پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند تا در رقابت با گوشی‌های اندروید، عملکردی بهتری به نمایش بگذارد. ما در این مقاله شما را با ویژگی‌های منحصر بفرد این گوشی و نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو آشنا خواهیم کرد.

شاخصه‌های مثبت گوشی آیفون 13 پرو چیست؟

از شاخصه‌های بسیار مهم این کالای دیجیتال می‌توان به سنسور‌های دوربین قدرتمند‌تر، افزایش ظرفیت باتری، قدرت پردازنده فوق‌العاده زیاد، صفحه نمایش بسیار با‌کیفیت‌ اشاره کرد. از ویژگی‌های دیگر این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایز صفحه نمایش به ابعاد: 6.7 اینچ.
ساخت بدنه ترکیبی از جلوی شیشه‌ای و پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس) و فریم استیل ضد زنگ.
قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت.
 پشتیبانی کامل از تمامی شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی.
 کیفیت دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل (لنز واید) و 12 مگاپیکسل (لنز تله ‌فوتو) و 12 مگاپیکسل (اولترا واید) و دارای سنسور تشخیص عمق تصویر.
کیفیت دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل.
دارای پردازنده اصلی 5 هسته‌ای.
دارای پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای.
ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت.
ظرفیت حافظه Ram: 6 گیگابایت.
دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی.
پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 2G - 3G - 4G - 5G .
مجهز به حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ، فشار سنج و تشخیص چهره بیومتریک.
دارای رنگ بندی‌های بسیار جذاب خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی.
مناسب برای عکاسی و ضبط ویدئو، تماشای فیلم و بازی.
عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی.

فروش قسطی گوشی‌های هوشمند اپل

با توجه به شاخصه‌های منحصر به فرد گوشی هوشمند اپل، قطعا خرید این گوشی برای افرادی که علاقه مند به ثبت و ضبط تصاویر و فیلم برداری بسیار با کیفیت می‌باشند گزینه خوبی خواهد بود. به علت بالا بودن قیمت این گوشی بسیار جذاب، خرید نقدی آن برای علاقه مندان به آسانی میسر نمی‌باشد. پیشنهاد ما برای طرفداران گوشی‌های اپل استفاده از خدمات فروش قسطی و خرید اقساطی است.

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو

قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که چگونه خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو را انجام داد؟ خرید قسطی آیفون 13 پرو را می‌توانید با استفاده از شرایط فروش قسطی که در بازار وجود دارد، به راحتی انجام دهید. از سایت‌های بسیار معتبر که فروش اقساطی گوشی اپل را پشتیبانی می‌نماید، سایت قسطی کلاب می‌باشد. 

در این سایت شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو را  انجام دهید. در سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو، می‌توانید به مشاهده انواع مختلف گوشی‌های هوشمند اندروید بپردازید و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را با یکدیگر به آسانی بررسی نمایید. 

برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو ابتدا وارد سایت قسطی کلاب شوید و از موجود بودن محصول اطلاع یابید، سپس کالا را در سبد محصولات انتخاب شده خود قرار دهید و به ارسال فرم‌های درخواستی بپردازید و کالا را در مدت زمان مشخص تحویل بگیرید.

سخن پایانی

دوربین عکاسی آیفون 13 پرو این امکان را برای علاقه مندان خود به وجود آورده است که به ثبت و ضبط تصاویر بسیار با کیفیت بپردازند. به علت بالا بودن پردازنده گرافیکی می‌توان انواع بازی های گرافیک بالا را بر روی آن نصب کرد و ساعت‌ها از انجام بازی‌ها لذت برد. این گوشی امکانات منحصر بفردی را برای علاقه مندان خود در نظر گرفته است تا همواره پرچم دار گوشی موبایل در دنیا باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت سامسونگ s6 lite

خرید اقساطی تبلت سامسونگ s6 lite
برند سامسونگ تبلت‌های کاربردی و مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ s6 lite به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر با سفته

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر با سفته
برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسر با سفته الکترونیکی یا چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...