تبلت لنوو اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 09:02:48

 با توجه به شرایط اقتصادی فعلی که خرید کالاهای دیجیتال مانند تبلت برای اغلب مردم سخت شده است، یکی از بهترین راه های موجود مراجعه به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب و اقدام به خرید قسطی انواع تبلت از برند های معتبری چون لنوو است.

کاربرد تبلت در زندگی مدرن امروزی

تبلت ها را می توان یک کالای دیجیتال بین موبایل ها و لپتاپ ها در نظر گرفت. صفحه نسبتا بزرگ تبلت ها به کاربر اجازه می دهد که کار هایی مانند بازی کردن و مطالعه کتاب را راحت تر انجام دهند.

همچنین تبلت ها با امکاناتی که می دهند به طور کامل می توانند نقش گوشی های موبایل را ایفاء کنند. صفحه نمایش تبلت ها از گوشی های تلفن همراه بزرگ تر هستند و این باعث می شود که تماشای فیلم با استفاده از این صفحه نمایش ها لذت بخش تر از دیدن فیلم از طریق موبایل باشد.

تبلت ها در طرح ها و قیمت های مختلف با قابلیت های متنوعی توسط شرکت های زیادی همچون سامسونگ، اپل، لنوو و ... تولید می شوند. با افزایش قیمت ارز قیمت کالاهای دیجیتال مانند تبلت ها نیز افزایش یافته است.یکی از راه های مقابله با این مشکل خرید قسطی تبلت از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. در زیر طرح فروش قسطی تبلت لنوو معرفی شده است.

عرضه تبلت قسطی لنوو در قسطی کلاب

لنوو یکی از شرکت های بزرگی است که کالاهای با کیفیتی در زمینه کالاهای دیجیتال تولید می کند. این شرکت چینی که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد و با شرکت های بزرگی چون آی بی ام همکاری دارد.

در قسطی کلاب انواع مختلف تبلت لنوو قسطی ارائه شده است که کاربران با توجه به نیاز و بودجه خود می توانند اقدام به خرید نمایند.

تبلت قسطی لنوو با سیستم عامل های اندرویدی و ویندوزی تولید می شوند که نسخه های ویندوزی آن به دلیل پردازشگر های قوی که دارند از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

به طور کلی امکان خرید کالای دیجیتال قسطی فرصت خوبی است که به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند تمام کالاهای مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند و نگران قیمت هیچ محصولی نباشند.

با مراجعه به قسطی کلاب می توانید کالای دیجیتال قسطی و در میان آن ها تبلت لنوو قسطی را با شرایط ویژه بخرید.

شرایط خرید اقساطی تبلت از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که از سال ۹۷ با هدف کمک به هم وطنان خود راه اندازی شده است. با این که مدت زمان زیادی از شروع به کار این فروشگاه اینترنتی نمی گذرد، اما با عملکرد خوب خود توانسته است در همین مدت کوتاه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و بسته به شرایط مالی خود تعداد اقساط را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

گفتنی است که کالای خریداری شده توسط شما در اسرع وقت در مدت زمان ۳ تا ۵ روز کاری در درب منزل به شما تحویل داده می شود.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب به این صورت است که:

  • اگر شما کارمند هستید می توانید با ارائه فیش حقوقی و سفته خرید خود را انجام دهید و نیازی به دادن چک توسط شما وجود ندارد.
  • اگر شغل شما آزاد است، باید به ازای هر قسطی که دارید یک عدد چک ارائه دهید. البته باید توجه داشته باشید دارا بودن دسته چک صیاد در این روش خرید ضروری است.

نکته قابل توجه دیگری که در رابطه با انجام خرید قسطی از قسطی کلاب وجود دارد این است که در این فروشگاه اینترنتی برای خرید های زیر هفت میلیون نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد.

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ

خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ
مانیتورها امروزه استفاده‌‎ها و کاربردهای حرفه‌ای بسیاری دارند و انتخاب آن‌ها سخت تر از گذشته شده است. برای خرید اقساطی مانیتور هوشمند...

خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s

خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s
برند هوآوی با ارائه بهترین محصولات دیجیتالی امروزه پیشرفت به شدت فوق‌العاده‌ای داشته است. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل ...