کامپیوتر فونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:30:59

برند فونیکس یکی از برندهای مطرح دنیا می‌باشد که لوازم دیجیتالی زیادی طراحی و تولید کرده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس دارید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


کامپیوتر فونیکس


خرید کامپیوتر به جای لپ‌تاپ 

ممکن است این سوال را در ذهن داشته باشید که هنگام خرید یک سیستم، یک کامپیوتر را خریداری نمایید و یا یک لپ‌تاپ بخرید. در صورتی که برایتان مهم نیست تا سیستم را حمل نمایید، بهتر است دست به یک مقایسه بزنید. تجربه شیرین خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس را از سایت قسطی کلاب احساس کنید. 

اغلب لپ‌تاپ‌ها از کامپیوترهای با خصوصیت مشابه‌شان گران‌تر هستند. در صورتی که یک گیمر هستید و به انواع و اقسام بازی‌های آنلاین و آفلاین معتادید، بهتر است تا به جای یک لپ‌تاپ، کامپیوتر بخرید، زیرا لپ‌تاپ‌های معمولی قابیلت اجرای هر نوع بازی را به شما نمی‌دهند و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی هم بسیار گران‌تر از لپ‌تاپ‌های معمولی هستند. 

به علاوه، قطعات لپ‌تاپ‌ یا قابلیت ارتقا ندارند و یا خیلی سخت ارتقا پیدا می‌کنند در صورتی‌که یک کامپیوتر را می‌توان به راحتی ارتقا داد و سال‌ها به عنوان یک وسیله بازی از آن استفاده نمود.

این در حالی است که سازندگان بازی در سازگاری محصولاتشان بیشتر به کارت‌های گرافیکی موجود توجه می‌کنند و ملاک اولویت را سیستم کامپیوتری در نظر می‌گیرند. اگر برای شما مانیتور و کیفیت صفحه نمایش خیلی مهم است، بهتر است تا سیستمی انتخاب نمایید که به راحتی می‌توانید سایز صفحه‌اش را به دلخواهتان انتخاب کنید و یا اجزای آن را تغییر و ارتقا دهید. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس این محصول خوب را مالک شوید. 

ممکن است کارهای گرافیکی انجام دهید، وبسایت‌های گوناگون را طراحی نمایید و یا کارهای سنگینی با کامپیوتر انجام دهید، در این صورت نیز خرید کامپیوتر گزینه خیلی بهتری نسبت به خرید لپ‌تاپ است و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند. از نظر امنیتی نیز امکان سرقت لپ‌تاپ به خاطر کوچکی و وزن کم بسیار بیشتر از یک کامپیوتر است و مجبورید تا در هنگام حمل همیشه آن را نزدیک خود نگه دارید. 

کامپیوتر فونیکس 

امروزه به جای استفاده از کامپیوترهای شخصی رومیزی، از دستگاه‌های All in one یا همه‌کاره استفاده می‌شود. همگی ترجیح می‌دهیم تا از سیستمی استفاده کنیم که حجیم و سنگین نباشد. کامپیوترهای فونیکس فاقد اسپیکر و کیبورد بوده و متعلقاتش درون خود مانیتور، جاسازی شده است. این کامپیوترها، برق کم‌تری مصرف می‌کنند و محبوب‌ترند.

مانیتورهای LED-TFT Full HD و سیستم صوتی درون مانیتور، سرعت و کیفیت مطلوبی را برای این دستگاه‌ها ایجاد می‌کند. برند PHOENIX یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدکنندگان کامپیوتر است که علاوه بر داشتن سخت افزار مناسب و کارا، از مانیتورهای متنوع در حجم و اندازه برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند تا از جدیدترین مدل‌های این کامپیوتر همه‌کاره می‌پردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس یک محصول باکیفیت خریداری نمایید. 

کامپیوتر همه کاره 24 اینچی فونیکس مدل 80001 

این کامپیوتر همه‌کاره از پردازنده Core i7 و صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسلی استفاده می‌کند. رم آن 8 گیگی است و 500 گیگ هم حافظه داخلی دارد. گزینه خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس در قسطی کلاب به شما پیشنهاد می‌شود. 

کامپیوتر همه کاره 22 اینچی فونیکس مدل 40001 

این کامپیوتر همه‌کاره از پردازنده 3Core i و صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسلی استفاده می‌کند. رم آن 4 گیگی است و 500 گیگ هم حافظه داخلی دارد. 

کامپیوتر Master Tech PHONIX Computer Case 

این کیس تک مدل بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارد که رنگ آن مشکی است. در طراحی آن از چهار جایگاه فن استفاده شده است که در هنگام فروش فقط یک فن نصب شده وجود دارد، ولی می‌توانید برای بقیه نیز فن تهیه کنید. این کیس دو پورت USB2 ،USB3، میکروفون و هدفون دارد. این کیس، فیلتر ضد گرد و غبار دارد. این کیس کاربرد خانگی و اداری دارد. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس یک سیستم مقرون به صرفه و خوب داشته باشید. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب 

در صورتی‌ که کامپیوتر فونیکس نیازهای شما را پاسخ می‌دهد، ولی از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی نیستید و نمی‌توانید تا هزینه خرید این محصول را به صورت یکجا پرداخت نمایید، می‌توانید از گزینه‌های خرید اقساطی موجود در قسطی کلاب اقدام فرمایید. همین الان با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر فونیکس یک سیستم مناسب را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m11 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m11 سامسونگ
برند سامسونگ برای هر سیلقه‌ و هزینه‌ای تلفن همراهی منحصر به فرد و جذاب طراحی و تولید کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی m11 سامسونگ.....

خرید قسطی گوشی a54 با چک

خرید قسطی گوشی a54 با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a54 با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...