خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/9 16:38:51

شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال


معرفی پلی استیشن 5 اسلیم

پلی استیشن 5 اسلیم یکی از جدیدترین کنسول‌های بازی سرگرمی نسل جدید است که توسط شرکت سونی توسعه و عرضه شده و همچنان از آن پشتیبانی می‌شود. این کنسول، نسخه‌ بهبود یافته و کوچکتر پلی استیشن 5 اصلی می‌باشد که به منظور رفع مشکلات نسخه قبلی و ارائه تجربه‌ای بهتر طراحی شده است. در این مطلب قصد داریم نحوه خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم و مشخصات و ویژگی‌های این کنسول قدرتمند را مورد بررسی قرار دهیم. 

نسخه اسلیم همان طراحی شگفت‌ انگیزی که در نسخه اصلی وجود دارد را حفظ کرده است. این نسخه از نظر اندازه و وزن کوچکتر شده، و از فضای ذخیره‌سازی بیشتری برخوردار می‌باشد. این کنسول در مقایسه با نسخه اصلی فضای کمتری را اشغال می‌کند و به دلیل کمتر شدن وزن آن، بسیار راحت‌تر می‌توان دستگاه را حمل و جا به ‌جا کرد. 

بررسی ویژگی‌های پلی استیشن 5 اسلیم

پلی استیشن 5 اسلیم همانند نسخه اصلی پلی استیشن 5، از سخت افزار قدرتمندی برخوردار می‌باشد. این کنسول از یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای AMD Zen 2 و یک کارت گرافیک AMD Radeon RDNA 2 با قدرت پردازش 10.3 ترافلاپس در ثانیه بهره می‌برد. همچنین این کنسول دارای 16 گیگابایت حافظه GDDR6 می‌باشد که در اجرای بازی‌های سنگین به خوبی عمل می‌کند. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از ویژگی‌های بارز این کنسول بازی سرگرمی، پشتیبانی از تکنولوژی محبوب Ray Tracing است که تصاویر بازی‌ها را با جزئیات بیشتر، نورپردازی و سایه‌بندی واقع‌گرایانه‌تری نمایش می‌دهد. این کنسول همچنین از تکنولوژی صدای سه ‌بعدی Tempest 3D AudioTech پشتیبانی می‌کند که تجربه بسیار فوق‌العاده‌ای را در هنگام بازی‌ کردن به ارمغان می‌آورد. 

فضای ذخیره‌سازی بزرگترین پیشرفت نسخه اسلیم این کنسول بازی سرگرمی نسبت به نسخه اصلی است. این دستگاه با یک SSD یک  ترابایتی عرضه می‌شود که 848 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل استفاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

توجه داشته باشید که نرم‌افزار سیستم حدود 150 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی را اشغال می‌کند. همانند نسخه اصلی، این نسخه نیز دارای یک جایگاه داخلی  M.2برای نصب یک SSD دیگر می‌باشد. در صورتی که قصد دارید فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود را گسترش دهید مطمئن شوید که SSD شما دارای الزامات ذکر شده توسط شرکت سونی می‌باشد. 

اندازه این نسخه از کنسول پلی استیشن 5 حدود 358 × 96 × 216 میلی متر می‌باشد که شامل طول، عرض و عمق آن می‌شود. همچنین خوب است بدانید که وزن این کنسول بازی سرگرمی 3.2 کیلوگرم است که بیش از یک کیلوگرم سبکتر از نسخه اصلی می‌باشد. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

پلی استیشن 5 اسلیم

در این کنسول بازی سرگرمی، همانند نسخه قبلی یک دکمه روشن و خاموش و دو پورت USB در نوار مشکی جلوی دستگاه قرار داده شده است. درایو بلوری Ultra HD این کنسول در قسمت برآمدگی پنل سفید رنگ قرار دارد. پلاگین USB جلویی همچنان شامل یک درگاه USB 2.0 با سرعت بالا می‌شود که در مقایسه با سایر پورت‌های Super Speed USB 3.1 Gen 2 این کنسول برای کنترلرها و سایر لوازم جانبی مناسب‌تر می‌باشد. در قسمت پشتی دستگاه دو پورت USB-A، پورت مربوط به اتصال به اینترنت و پورت مربوط به کابل برق قرار دارد. تفاوت پورت‌ها در نسخه اسلیم این است که دو درگاه USB که در جلو قرار دارند اکنون هر دو از نوع USB-C می‌باشند. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بزرگترین تفاوت در این کنسول بازی سرگرمی این است که می‌توان درایو دیسک را حذف یا اضافه کرد. با بلند کردن یکی از صفحات پوششی دستگاه، می‌توانید به درایو دسترسی پیدا کرده و آن را جدا کنید. این ویژگی بیشتر برای افرادی کارآمد است که نسخه بدون دیسک این کنسول را خریداری می‌کنند که تحت عنوان نسخه دیجیتال نیز نامیده می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت مدل همراه با درایو دیسک مقداری بیشتر است و در صورتی که بعدا تمایل به اضافه کردن آن داشته باشید ، می‌توانید درایو را به صورت جداگانه تهیه کرده و آن را به دستگاه متصل کنید. 

نحوه خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم

می‌توان گفت خرید اقساطی یکی از مناسب‌ترین روش‌ها جهت خرید یک کالای جدید می‌باشد. در این روش افراد قادر می‌باشند کالا یا دستگاه مورد نظر خود را با پرداخت اقساط ماهیانه خریداری کنند. تهیه این کنسول ممکن است برای افرادی که امکان خرید نقدی را ندارند کمی دشوار باشد. به همین دلیل سایت قسطی کلاب با فروش قسطی پلی استیشن 5 اسلیم امکان تهیه این کنسول را به صورت قسطی فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی این کنسول را خریداری کرده و به تجربه بازی‌های روز دنیا بپردازید. با خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی PS5 با چک

فروش قسطی PS5 با چک
یکی از بهترین کنسول‌های بازی سونی پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

خرید اقساطی PS5 دیجیتال

خرید اقساطی PS5 دیجیتال
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی بی‌رقیب دنیا است. برای خرید اقساطی PS5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته...