خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:10:37

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ چکی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ چکی


گوشی a15 سامسونگ

قبل از خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ باید به ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد توجه داشته باشید. گوشی آ ۱۵ از برند سامسونگ با ورود به بازار به یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های سال 2023 تبدیل شد. این گوشی به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد از جمله اقتصادی‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ محسوب می‌شود. سامسونگ در دهه‌های اخیر با ارائه گوشی‌های ارزان قیمت به دنبال تأمین نیاز افراد با بودجه کم است. پایین بودن قیمت این گوشی باعث کم شدن امکانات آن نشده و بهترین تکنولوژی‌ها در آن به کار رفته است. گوشی a15 سامسونگ در سال 2023 وارد بازار شده و باتری قوی و صفحه نمایش بزرگ از جمله ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌رود. در ادامه بررسی دقیق‌تری در مورد امکانات این گوشی داریم، با ما همراه باشید.

بررسی طراحی خیره‌کننده و نمایشگر بزرگ a15 سامسونگ

گوشی a15 سامسونگ با یک طراحی خاص و شبیه به گلکسی اس 23 وارد بازار شده است. فریم و بخش پشت گوشی از بهترین پلاستیک تهیه شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. طراحی پشت گوشی به صورت براق است و اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند. برای اینکه از افتادن و کثیف شدن گوشی جلوگیری کنید، بهتر است که از قاب مخصوص این گوشی استفاده نمایید. گوشی با وزن حدود 200 گرم طراحی شده که شاید بعد از مدتی استفاده دست شما را خسته کند و جزء گوشی‌های سبک نیست. ابعاد در نظر گرفته شده برای این گوشی 160 در 76 در 8.4 میلی‌متر است و کار با گوشی بسیار آسان خواهد بود. دوربین پشتی به صورت سه‌گانه و بدون جزیره طراحی شده که بسیار شیک به نظر می‌رسد. علاوه بر دوربین، فلش و نام برند در پایین و پشت گوشی قابل مشاهده است. برای خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در مورد صفحه نمایش کالای دیجیتال، a15 سامسونگ عملکرد بسیار خوبی دارد. نوع صفحه نمایش Super AMOLED بوده و تصاویر را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد. اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ است که به راحتی در دست قرار گرفته و قابل استفاده می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مهم صفحه نمایش نرخ نوسازی است که این گوشی سامسونگ نرخ 90 هرتز و میزان روشنایی 800 نیت را داراست. رزولوشن بالا باعث کیفیت بهتر صفحه نمایش شده و 1080 در 2340 است که قابلیت نشان دادن 16 میلیون رنگ را دارد. حاشیه‌های به کار رفته در اطراف صفحه نمایش کاملاً قابل مشاهده بوده و سامسونگ این حاشیه‌ها را حذف نکرده است. تنظیمات صفحه نمایش به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیاز خود، صفحه نمایش گوشی را شخصی‌سازی کنید. با خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات سخت‌افزاری کالای دیجیتال a15

در خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ حتماً به مشخصات سخت‌افزاری توجه داشته باشید. سخت‌افزار و قطعات به کار رفته در یک گوشی در واقع کیفیت و عملکرد آن را مشخص می‌کنند. وجود تراشه Mediatek Helio G99 در این مدل از گوشی‌های سامسونگ باعث پایین آمدن قیمت شده و برای کار‌های روزمره مناسب است. برای اجرای بازی نباید از این گوشی انتظار زیادی داشته باشید؛ زیرا جزء گوشی‌های اقتصادی و مناسب فعالیت‌های سبک است. پردازشگر خوبی در گوشی به کار رفته که سرعت پردازش داده‌های ورودی را بالا می‌برد. با توجه به نیاز خود می‌توانید حافظه 128 و 256 گیگابایت را انتخاب کنید. امکان استفاده از کارت حافظه microSDXC وجود دارد و جایگاه آن اسلات سیم کارت دو است. نکته مهم استفاده از جدید‌ترین نسخه اندروید یعنی اندروید 14 است که امکانات زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد.

خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ از قسطی کلاب

قسطی کلاب مرجع مناسبی برای خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ است و یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش قسطی به شمار می‌رود. گاهی خرید نقدی برخی کالا‌ها برای افراد سخت به نظر می‌رسد، در این صورت خرید اقساطی می‌تواند بهترین راه حل باشد. قسطی کلاب برای راحتی شما یک بستر امن برای خرید قسطی فراهم کرده است. انواع کالای مختلف در سایت موجود بوده و همگی به صورت قسطی به فروش می‌رسند. با توجه به توان پرداخت خود می‌توانید مبلغ را در اقساط سه تا 12 ماهه پرداخت کنید. اجناس ارسالی برای مشتری در زمان کوتاه و با تضمین کیفیت اصالت تحویل داده می‌شود. برای مشاوره و خرید می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپادپرو

خرید اقساطی ایرپادپرو
اگر به دنبال خرید اقساطی ایرپادپرو با شرایطی حاص و منخصر به فرد هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک
برند ال جی یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...