فروش قسطی گوشي a51

تاریخ انتشار:
1403/2/23 02:59:36

یکی از گوشی‌های برند سامسونگ در سال‌های اخیر مدل گلکسی a51 بوده است. برای خرید قسطی گوشي a51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی گوشي a51


با گلکسی a51 یکی از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

گلکسی a51 یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌هایی می‌باشد که طراحی و عرضه آن توسط کمپانی بزرگ سامسونگ صورت گرفته است. در وضعیت کنونی خرید قسطی گوشي a51، بهترین راهی بوده که با استفاده از آن می‌توان این گوشی میان‌رده فوق العاده را خریداری نمود. امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند سامسونگ در میان نقاط مختلف جهان با استقبال خوبی روبرو شده است. 

دلیل آن هم تکنولوژی به روز، کیفیت بالا و عملکرد قابل قبول محصولات سامسونگ است. زیرا بسیاری از افراد جهان به دنبال تهیه گوشی هوشمندی هستند که بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد. سامسونگ یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه طراحی انواع کالای دیجیتال است که توانسته نیازهای مخاطبانش را به خوبی برطرف سازد. 

گلکسی a51 یک نمونه از گوشی‌های میان‌رده اقتصادی است که این گوشی هوشمند از قابلیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد. به عنوان مثال وجود یک دوربین چهارگانه با حداکثر کیفیت 48 مگاپیکسل، ثبت تصاویر با کیفیتی را امکان پذیر خواهد کرد. 

همچنین با کمک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گلکسی a51، شما می‌توانید لحظات به یادماندنی خود را با کیفیت بیشتری به ثبت رسانید. البته این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های این گوشی میان‌رده سامسونگ هستند که با خرید اقساطی گوشي a51 می‌توان از امکانات بیشتری برخوردار گردید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشي a51 شما می‌توانید این گوشی اقتصادی را با شرایط بهتری تهیه نمایید. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی a51 سامسونگ

سامسونگ برای طراحی گلکسی a51 خود از ویژگی‌های سخت افزاری قابل قبولی استفاده کرده است. البته وجود این ویژگی‌ها سبب شده تا این محصول سامسونگ با قیمتی در حدود 332 یورو در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین این گوشی هوشمند در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این رقم برای خرید گلکسی a51، رقمی معقولانه خواهد بود.

زیرا ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی هوشمند شما را تا چندین سال از بابت خرید گوشی جدید راحت خواهد کرد. طبق سوابق همیشگی، سامسونگ برای طراحی گلکسی a51 از فریم پلاستیکی شفاف استفاده کرده است. این موضوع از دو جهت حائز اهمیت می‌باشد. بهتر است بدانید یکی از دلایل استفاده از فریم پلاستیکی کمک به جذابیت بیشتر این گوشی هوشمند است.

اما دلیل دیگری که شاید علت اصلی استفاده از فریم پلاستیکی باشد، کمک به کاهش هزینه نهایی گلکسی a51 است. امروزه شرکت‌های طراحی کننده گوشی‌های هوشمند برای کاهش قیمت نهایی محصولات خود از فریم پلاستیکی برای طراحی این گونه محصولات استفاده می‌نمایند.

سامسونگ در قسمت نمایشگر گلکسی a51 از یک صفحه نمایش کم حاشیه بهره‌ گرفته تا به این طریق جذابیت این محصول میان‌رده به طرز چشمگیری افزایش یابد. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های گلکسی a51 شامل موارد زیر می‌باشند.

• نمایشگر : صفحه نمایش Super AMOLED از نوع لمسی خازنی با حداکثر نمایش 16 میلیون رنگ

• سیستم عامل گوشی در هنگام عرضه : اندروید 10

• تراشه اصلی گوشی : Exynos 9611

• پردازنده مرکزی : 8 هسته‌ای قدرتمند

• پردازنده گرافیکی : Mali-G72 MP3

• میزان حافظه رم : 4، 6 و 8 گیگابایت

• میزان حافظه داخلی : 64، 128 و 256 گیگابایت 

خرید اقساطی گوشي a51 با شرایط فوق‌العاده مناسب

با این تفاسیر خرید قسطی گوشي a51 تا حد قابل توجهی از نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت. همچنین خرید قسطی گوشی سامسونگ قدرت خرید شما را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. به همین علت اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند مناسب با شرایط خوب هستید، پیشنهاد ما خرید اقساطی گوشي a51 خواهد بود. همچنین اگر تصمیمتان برای خرید گلکسی a51 نهایی شده است، می‌توانید همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

اما چرا باید قسطی کلاب را برای خرید انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش گوشی هوشمند است. 

همچنین فروشگاه قسطی کلاب، خرید اقساطی موبایل را با شرایطی کاملا معقولانه فراهم کرده است. علاوه بر آن، در صورت تمایل شما می‌توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری نمایید. با قسطی کلاب لذت خرید هوشمندانه و اقتصادی را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش و مقرون به صرفه سامسونگ مدل m32 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی هدست واقعیت مجازی

خرید قسطی هدست واقعیت مجازی
خرید قسطی هدست واقعیت مجازی از طریق استفاده از تسهیلات طرح خرید اقساطی کالای دیجیتال در مجموعه قسطی کلاب امکان پذیر شده است.............