خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 06:26:55

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ با چک دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ با چک


تلویزیون اسنوا 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ یک انتخاب هوشمندانه بوده که یک محصول ایرانی و پرطرفدار را با قیمت بسیار مناسب خریداری می‌کنید. اسنوا از برند‌های برتر ایران شناخته می‌شود که در زمینه تولید لوازم خانگی خوش درخشیده است. تلویزیون‌های تولید شده توسط این برند شهرت زیادی پیدا کرده و تکنولوژی‌های روز دنیا در آن‌ها به کار رفته است. اسنوا با تولید تلویزیون‌های 65 اینچ به دنبال پاسخ به سلایق و نیاز‌های مختلف می‌باشد. تلویزیون 65 اینچ اندازه نسبتاً بزرگی داشته و برای سالن‌های بزرگ قابل استفاده است. اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون ایرانی هستید، قطعاً یکی از گزینه‌ها برند اسنوا خواهد بود. در زمان خرید به امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون توجه کنید تا دقیقاً مطابق با نیاز شما باشد. در ادامه این تلویزیون‌های برند اسنوا را با دقت بیشتری بررسی می‌کنیم. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مهم‌ترین مشخصات بهترین تلویزیون ایرانی از برند اسنوا

مشخصات لوازم خانگی مانند تلویزیون با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده و به روز می‌شوند. تصاویر پخش شده در تلویزیون اسنوا با کیفیت بسیار بالایی به دست شما می‌رسند. استفاده از پنل‌های IPS و نرخ بازسازی بالا، شفافیت تصاویر پخش شده را چندین برابر افزایش می‌دهد. در بررسی کیفیت تلویزیون اسنوا در مقایسه با برند‌های خارجی تفاوت زیادی مشاهده نشده است. با وجود درگاه‌های ارتباطی مختلف مانند اتصال تلفن همراه، آنتن، رابط کامپوننت، پورت USB و HDMI، تلویزیون به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود. یکی از بخش‌های مهم تلویزیون، کیفیت پخش صدا است. این مدل از تلویزیون‌های اسنوا با ارائه دو بلندگو با توان‌های خروجی متفاوت می‌توانند صدای برنامه‌ها را به صورت واضح منتقل کنند. استاندارد‌های صوتی مانند Dolby، Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Surround Sound و سیستم حرفه‌ای صدا: (DBX) در تلویزیون وجود دارند.

در صورت هوشمند بودن تلویزیون، سیستم عامل نصب شده روی آن امکانات خیلی زیادی به شما خواهد داد. معمولاً از سیستم عامل اندروید در تلویزیون‌های اسنوا استفاده می‌شود که کاربرد خیلی زیادی در ایران دارد. شما از طریق سیستم عامل می‌توانید به اینترنت دسترسی پیدا کرده و برنامه‌های مورد علاقه خود را دانلود و تماشا کنید. رزولوشن بالا و زاویه دید گسترده دو نکته مهم هستند که در خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ باید به آن‌ها توجه کنید. زاویه دید گسترده به شما این امکان را می‌دهد که در بخش‌های مختلف سالن بتوانید تصاویر را به صورت کامل و واضح تماشا کنید. تلویزیون‌های 4K برند اسنوا امکانات خیلی بیشتری داشته و از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون‌های سایز 65 اینچ معمولاً دارای رزولوشن 2160 در 3840 هستند. حدود 8 گیگ حافظه داخلی برای نصب برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده تا از امکانات هوشمند تلویزیون بهره ببرید.

مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

در خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ به مزایا و معایب تلویزیون توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. همانطور که گفته شد کیفیت بالای تصویر و صدا از ویژگی‌های مثبت این نوع تلویزیون‌ها است؛ اما مانند هر وسیله دیگری معایب و مزایایی دارند که شامل:

مزایای تلویزیون اسنوا

•طراحی بسیار شیک متناسب با انواع دکوراسیون با پنل تخت
•پخش تصاویر با بالاترین کیفیت و وضوح عالی
•قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی
•مقاومت خیلی خوب نمایشگر در برابر پرتاب ‌اشیا و شکسته شدن

معایب تلویزیون اسنوا

•سرعت پایین در روشن و خاموش شدن دستگاه
•عملکرد نامناسب ریموت و هوشمند نبودن آن
•نداشتن حسگر تنظیم نور با توجه به نور محیط
•محدودیت در پورت‌ها برای اتصال آسان
•کم بودن حجم صدا با توجه به سایز تلویزیون
•عدم امکان ارتقای کیفیت تصاویر

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 65 اینچ می‌توانید از طریق فروشگاه قسطی کلاب با شرایط ویژه اقدام کنید. قسطی کلاب با ارائه فروش قسطی به صورت آنلاین شرایط خرید اقساطی انواع لوازم خانگی را فراهم کرده است. شما از هر کجای ایران می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت قسطی و آنلاین خریداری کنید. خرید قسطی نسبت به خرید نقدی طرفداران بیشتری داشته و با سرمایه کم امکان‌پذیر است. باز پرداخت اقساط در بازه یکساله بوده و کیفیت اصالت محصولات تضمین شده است. برای خرید و دریافت مشاوره با شماره تماس‌های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید جاروبرقی امرسان

خرید جاروبرقی امرسان
شرکت امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به تازگی تحول بزرگی در محصولات خود بوجود آورده است. برای خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی...

خرید قسطي لوازم خانگی پاکشوما

خرید قسطي لوازم خانگی پاکشوما
همواره از خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما استقبال شده است، زیرا این محصولات دارای کیفیت بی نظیری هستند و قیمت مناسبی دارند. برای خرید...