فروش اقساطی هدفون هایلو

تاریخ انتشار:
1403/2/20 19:10:54

برای داشتن یک هدفون با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی هدفون هایلو


هدفون هیجان انگیز هایلو

هدفون هایلو (Haylou) توسط کمپانی شناخته شده شیائومی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌گردد. کیفیت ساخت بالا، کیفیت صدای مطلوب و مقاومت در برابر آب و رطوبت، ویژگی‌های شاخص خرید قسطی هدفون هایلو را رقم می‌زند. هدفون‌های برند هایلو از وزن بسیار سبکی و مناسبی برخوردار هستند. به همین جهت، کاربر می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. این مدل از هدفون‌ها به علت برخورداری از کیفیت بدنه خوب، از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار هستند. 

مهمترین مشخصات هدفون هایلو

برخورداری از زبان طراحی متفاوت، یکی از مهمترین ویژگی‌های خرید اقساطی هدفون هایلو را شامل می‌شود. کمپانی سازنده با استفاده از عناصر و المان‌های طبیعی به طراحی و ساخت این محصول اقدام نموده است. تعادل و جذابیت خاص هدفون از زوایای مختلف به خوبی مشهود می‌باشد. بدنه کوچک و در عین حال مقاوم هدفون، امکان استفاده از محصول را بدون احساس خستگی و آزردگی برای کاربر فراهم می‌آورد. همچنین، طراحی منحصر به فرد و متفاوت هدفون haylou، مانع از افتادن و جدا شدن آن در هنگام انجام فعالیت یا ورزش می‌شود.

مجهز شدن به دیافراگم رزین پلیمری و درایور داینامیک، از امتیازات برجسته هدفون‌های هایلو به شمار می‌رود. درایور داخلی هدفون، ضمن برخورداری از بیس قوی، صداها را به صورت واضح و شفاف انتشار می‌دهد. همچنین، این محصول دارای قابلیت نویز گیر است. این ویژگی موجب حذف صداهای مزاحم و موجود در محیط می‌شود. ضمنا، هدفون هایلو دارای گواهینامه IPX5 می‌باشد. این امر حکایت از مقاومت دستگاه در برابر پاشش مستقیم آب و رطوبت دارد. برای خرید قسطی هدفون هایلو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر ویژگی‌های هدفون HAYLOU

از دیگر مشخصات خرید اقساطی هدفون haylou می‌توان به فناوری Digital Signal Processor (DSP)، اشاره نمود. تکنولوژی dsp در افزایش کیفیت صدای پخش شده از هدفون تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. این قابلیت ضمن دریافت سیگنال‌های دیجیتالی، با پردازش بر روی آنها، صدای شفاف تر و واضح تری را ارائه می‌دهد. ضمنا، کیفیت تماس و پاسخگویی هدفون هایلو، خوب و مناسب ارزیابی می‌گردد. این محصول با کاهش نویز اطراف، صدا را به صورت بلند و واضح به گوش کاربر می‌رساند.

بهره مندی از باتری باکیفیت و با طول عمر بالا، دیگر ویژگی خرید اقساطی هدفون هایلو را در بر می‌گیرد. عمر باتری هدفون هایلو مدل GT1 در حالت مکالمه و پخش موسیقی، به ترتیب برابر با 8 و 12 ساعت اعلام شده است. فرآیند شارژ کردن هدفون از طریق جعبه مخصوص شارژ صورت می‌گیرد. به منظور تنظیم حجم صدا و تغییر حالت پخش صدا و مکالمه، کنترل‌های لمسی بر روی دستگاه تعبیه گردیده است. برای فعال کردن دستیار صوتی نیز باید سه بار بر روی گوشی هدفون ضربه زد.

ناگفته نماند که هدفون haylou از کدک‌های صوتی ACC، SBC، HFP، HSP، A2DP و AVRCP پشتیبانی می‌کند. همچنین، این محصول با مدل‌های مختلف گوشی هوشمند سازگاری دارد. هدفون‌های هایلو برای کاربری عمومی، ورزش، گیمینگ و مکالمه، از گزینه‌های کاربردی به شمار می‌روند. دارای محفظه شارژ، قابلیت Noise Cancelling Microphone، نشانگر LED، گوشی‌های ساخته شده از جنس سیلیکون باکیفیت و فناوری تیونینگ جهت بهبود بخشیدن به صدای با فرکانس پایین، از دیگر ویژگی‌های برجسته هدفون HAYLOU تلقی می‌گردد. 

نحوه خرید قسطی هدفون هایلو

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، طرح فروش قسطی هدفون برند هایلو را به صورت غیر حضوری و اینترنتی فراهم آورده است. قیمت اقتصادی، تحویل سریع، تجربه بهترین خرید و اصالت و تضمین کالا، از نقاط عطف فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به حساب می‌آید. ضمنا، فروشگاه آنلاین GHESTICLUB، امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال را نیز برای خریداران مهیا ساخته است. با خرید اقساطی هدفون هایلو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی چای ساز تولیپس

خرید اقساطی چای ساز تولیپس
اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطي گوشی s21 fe چکی

خرید قسطي گوشی s21 fe چکی
یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ با کیفیتی بی نظیر مدل s21 fe می‌باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای خرید قسطي گوشی...