خرید اقساطی کولرگازی هایسنس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:30:29

در روزهای گرم تابستانی پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولرگازی هایسنس با چک از بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی کولرگازی هایسنس با چک


کولرگازی هایسنس

در این مطلب قصد داریم تا شما را با شرایط خرید قسطی کولرگازی هایسنس با چک آشنا نماییم. اگر شما هم جزو طرفداران کولرگازی هایسنس هستید و می‌خواهید اطلاعات کاملی درباره آن به دست آورید، می‌توانید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. هایسنس یک شرکت چینی است که با کولرگازی‌های متنوع و پیشرفته خود معروف شده است و در سال 1969 فعالیت خود را آغاز نموده است. این کمپانی در حال حاضر 13 کارخانه در سراسر دنیا دارد که مشغول به تولید و توزیع تهویه هوشمند و لوازم خانگی هستند. 

کولر گازی هایسنس از چه زمانی در ایران وارد شده است؟

در سال 1380 شرکت هایسنس اولین کولرگازی‌های خود را به ایران صادر کرد و به خاطر قیمت مناسب، شکل ظاهری زیبا، همچنین عملکرد قوی و خرید اقساطی کولرگازی هایسنس طرفداران بی‌شماری در بین ایرانیان پیدا کرد. این کولرها از لحاظ کیفیت با کولرهای گازی ال جی و سامسونگ رقابت دارد. در ادامه به ویژگی‌های خاص این کولرهای گازی می‌پردازیم. 

ویژگی کولر گازی هایسنس

زمانی که قصد خرید لوازم خانگی را به صورت خرید اقساطی دارید، اولین چیزی که به آن توجه می‌کنید، کیفیت و ویژگی‌های آن محصول است. خرید قسطی کولرگازی هایسنس ویژگی‌های بی‌شماری دارد که در اینجا به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم.

۱. این شرکت برای تهویه بیشتر و گردش بهتر هوا، از فیلترهای بیشتری نسبت به کولرگازی‌های دیگر استفاده کرده است.
۲. برای سیستم سرمایش، گرمایش، رطوبت زدا و دیگر سیستم‌‍های موجود در این کولرهای گازی از هوش مصنوعی استفاده شده است.
۳. این کولرهای گازی دارای نمایشگر کیفیت دمای محیط می‌باشند.
۴. برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار و آلودگی‌ها در این کولرهای گازی، از سیستم تمیز کننده داخلی استفاده شده است.
۵. از مهمترین ویژگی‌های قابل توجه قیمت مناسب این کولرها نسبت به بازار جهانی است.
۶. کم مصرف‌ترین نوع کولرهای گازی، ساخت شرکت هایسنس است. این کولرها با دارا بودن کمپرسور روتاری میزان مصرف برق را تا 40 درصد کاهش می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های این کولرها می‌توان به ریموت کنترل از راه دور، حالت اسلیپ یا خواب، خنک کردن تا دمای منفی 7 درجه و توزیع یکنواخت باد اشاره کرد. 

درباره کولرهای گازی هایسنس

در خرید اقساطی کولرگازی هایسنس موردی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که، کولرهای گازی هایسنس نیاز به تعمیر و سرویس سالانه دارند. اگر شما سرویس سالیانه کولرهای هایسنس را پشت گوش بیاندازید به تدریج باعث ضعف عملکرد و معیوب شدن آن می‌شود. توجه به ظرفیت سرمایش و ابعاد کولرهای گازی نکته‌ای است که شما باید متناسب با محل نصب کولر به آنها توجه کنید. زیرا کولرگازی‌های هایسنس از لحاظ سرمایش، گرمایش و هوادهی بسیار متنوع هستند.

برای خرید قسطی کولرگازی هایسنس یا لوازم خانگی، اولین اقدام پیدا کردن سایت یا فروشگاه‌های معتبری است که محصولات خود را گارانتی کنند. متاسفانه گاهی اوقات دیده شده که افراد به خاطر قیمت پایین‌تر یک محصول، اقدام به خرید از فروشگاه‌های نامعتبر می‌کنند. 

خرید اقساطی کولرگازی هایسنس از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

درباره خرید قسطی کولر گازی هایسنس باید بدانید که، سیستم پیشرفته سرمایشی در فصل گرما یکی از نیازهای هر خانه است. با توجه به شرایط فعلی و قدرت خرید مردم به صورت نقدی، سایت قسطی کلاب در نظر دارد که انواع لوازم منزل را به صورت قسطی در اختیار مردم قرار دهد. یکی از محصولاتی که شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب به صورت قسطی تهیه نمایید، کولرگازی‌های هایسنس است. 

شما با انتخاب محصول مورد نظر خود در سایت قسطی کلاب می‌توانید شرایط ایده‌آل پرداخت را انتخاب نمایید. مقدار پیش پرداخت و همچنین تعداد اقساط به شما بستگی دارد. پس با اطمینان خاطر با توجه به سابقه درخشان سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی می‌توانید خرید لوازم مورد نیاز خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با شرایطی عالی را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید آب مرکبات گیری بوش قسطی

خرید آب مرکبات گیری بوش قسطی
مارک بوش یکی از معروف ترین برند های آلمانی می باشد که بسیار با کیفیت و پر فروش است. شما می توانید با مراجعه .............