خرید قسطی لپ تاپ hp omen

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:24:30

اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ hp omen با قیمتی عالی را دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ hp omen


معرفی لپ تاپ hp omen 

لپ تاپ hp omen نسل جدید لپتاپ‌های پرچمدار شرکت اچ پی است. نخستین نسل لپ تاپ های اومن که برای گیمینگ طراحی شده در سال 2014 راهی بازار شد و با استقبال گیمرهای حرفه‌ای مواجه شد. در اینجا جدیدترین مدل‌های ان را بررسی می‌کنیم. با خرید قسطی لپ تاپ hp omen شما یک لپ تاپ قدرتمند و حرفه‌ای را خریده‌اید که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر مکان و زمانی بازی‌های مختلف با گرافیک بالا را بازی کنید. با خرید این کالای دیجیتال بدون نیاز به کنسول بازی‌های متنوع را همراه خود خواهید داشت.

برتری لپ تاپ hp omenبر محصولات مشابه

لپ‌تاپ اچ پی اومن بر خلاف لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار بسیار ظریف است. باریکتر شدن بدنه لپ تاپ آن را مشابه دیگر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار کرده است. هرچند این باریک شدن از کیفیت این کالای دیجیتال و پردازنده‌های آن کم نکرده است. پردازنده گرافیکی آن بسته به مدل NVIDIA® GeForce RTX™ 3070 ، 3060، 3050 است. که بازی را تسهیل می‌کند و بسیار قدرتمندتر از دیگر رقبای هم رده است. این کالای دیجیتال پردازنده  Intel® Core پنج یا هفت هسته‌ای دارد. برای خرید اقساطی لپ تاپ hp omen به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول

نمایشگر لپ تاپ اچ پی اومن دارای رزولوشن بالایی می‌باشد و تصویری 4k را نمایش می‌گذارد. تصویری مشابه مانیتورهای خانگی دارد و نه لپ‌تاپ‌های معمولی. این کالای دیجیتال با صفحه نمایش 15 تا 17 اینچ و 1080p یعنی تصویری با کیفیت HD نمایش می‌دهد. این نمایشگر 144هرتزی یکی از نکات برجسته این لپ تاپ است که تجربه بازی را مهیج تر می‌کند. از حاشیه‌های لپ تاپ کم شده و به صفحه نمایش آن افزوده شده و شما تجربه یک بازی با تمام صفحه نمایش خواهید داشت. با خرید قسطی لپ تاپ hp omen از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صفحه کلید و باتری لپ تاپ اچ پی اومن

اگر گیمر هستید یا به دنبال لپ تاپی با پردازش و ویژگی‌های برجسته هستید، خرید اقساطی لپ تاپ hp omen بهترین انتخاب برای شما است. صفحه کلید لپ تاپ اچ پی اومن بسیار مناسب با هدف ان یعنی بازی طراحی شده است با کلیدهای برجسته که دست را خسته نمی‌کند. با نورهای رنگی زیبا در پس زمینه صفحه کلید که قابلیت 4 نوع تنظیم یا خاموش کردن آن با کاربر می‌باشد. نوشته‌های روی کیبورد بسیار مقاوم و ماندگار است و هیچ نگرانی بابت کمرنگ شدن آن وجود ندارد. این لپ تاپ دارای باتری با عمر طولانی است که هرگز شما را میانه بازی نا امید نمی‌کند. 

ویژگی‌های برجسته این کالای دیجیتال

پیش از خرید اقساطی لپ تاپ این نکات مهم را به خاطر داشته باشید. بارگزاری برنامه‌ها و بازی‌ها به دلیل رم 16 گیگابایتی و حافظه 4 گیگابایتی بسیار سریع و راحت است. هارد یک ترابایتی خیال شما را از نگرانی درباره پر شدن هارد راحت می‌کند. این لپ تاپ سبک و کار آمد که تفاوت ظاهری زیادی با دیگر لپ تاپ‌ها ندارد؛ می‌تواند برای گیمرها و هم کاربرانی که فضا زیادی در لپ تاپ خود نیاز دارند کارآمد باشد. 

راهنمای خرید قسطی لپ تاپ hp omen از قسطی کلاب

لپ تاپ کالای دیجیتال گران قیمتی است. برای خرید اقساطی لپ تاپ می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. سایت ما امکان خرید اقساطی لپ‌تاپ hp omen و دیگر کالاهای دیجیتال را به صورت فروش قسطی و نقدی در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x4 با چک

خرید قسطی گوشی poco x4 با چک
یکی از گوشی‌های جدید و به روز شیائومی با نام پوکو ایکس 4 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...