خرید اقساطی پرینتر

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:28:35



جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی پرینتر به سایت قسطی کلاب بخش لوازم اداری مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پرینتر


اطلاعاتی درباره خرید پرینتر

خرید اقساطی پرینتر برای آنهایی قصد دارند کسب و کار مرتبط با خدمات کامپیوتری را شروع کنند؛ بهترین انتخاب است. افرادی که قصد دارند تازه کسب و کاری در این زمینه آغاز کنند و بودجه‌ی زیادی ندارند؛ بهتر است با استفاده از این روش کمی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. 

چرا که هزینه‌های زندگی و شروع کسب و کار در این وضعیت اقتصادی ناگوار و سخت، بسیار بالا رفته و برای اینکه کسب و کار نوپای شما بتواند با موفقیت آغاز شود و به صرفه باشد؛ باید بتوان از این روش‌ها استفاده کرد. 

پرینتر عضو ثابت و مهم خدمات کامپیوتری و کافی نت‌ها است. به ویژه اگر این کافی نت‌ها در کنار مدارس و یا دانشگاه‌ها باشند. البته خرید اقساطی پرینتر برای ادارات و حتی خانه‌ها هم بسیار راهکار موثری است. چرا که ادارات هم در طول روز از این وسیله استفاده‌ی زیادی دارند.

انواع پرینترها

اگر قصد خرید اقساطی پرینتر دارید؛ باید بدانید که پرینترها انواع مختلفی دارند. شما باید در این زمینه به خوبی اطلاعات کسب کنید و پرینتری را بخرید که متناسب با کار و هدفی که دارید؛ باشد. مثلا یک نوع پرینتر وجود دارد به نام پرینتر همه کاره که مناسب افرادی است که قصد دارند از این وسیله در خانه‌ی خود برای مصارف خانگی و شخصی استفاده کنند. این وسیله می‌تواند کار سه وسیله یعنی اسکنر، پرینتر و دستگاه فکس را انجام دهد. 

فضای کمی می‌گیرد و قیمت مناسبی دارد ولی برای افرادی که می‌خواهند دستگاه پرینتری حرفه‌ای داشته باشند و عکس‌های با کیفیت بالا را در آن چاپ کنند؛ مناسب نیست. به همین دلیل است که مغازه‌های خدمات کامپیوتری بیشتر از چاپگرهای جوهر افشان و یا لیزری رنگی استفاده می‌کنند. 

چرا که آنها جای کافی برای نگهداری یک با دو عدد از این دستگاه‌ها را در مغازه‌ی خود دارند و مراجعانی دارند که دنبال خدمات حرفه‌ای و چاپ عکس‌های باکیفیت و مرغوب هستند. برای ادارات هم داشتن یک دستگاه پرینتر لیزری ساده که به صورت سیاه و سفید اسناد و مدارک را چاپ می‌کند؛ کافی است.


خرید اقساطی پرینتر

قیمت پرینترها

قیمت پرینترها با توجه به نوع مورد استفاده و برندی که دارند؛ متغیر است. مثلا پرینتر سه کاره از پرینترهای جوهر افشان و لیزری رنگی کمتر است. قیمت پرینتر لیزری رنگی از همه‌ی انواع دیگر پرینترها بیشتر است. 

البته از آنجایی که این پرینترهای لیزری رنگی از نوارهای لیزری قابل تعویض استفاده می‌کنند؛ هزینه‌ی استفاده و نگهداری کمتری نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارند چرا که هزینه‌ی تعویض جوهرهای رنگی پرینترهای جوهر افشان از نوارهای لیزری پرینترهای لیزر رنگی بیشتر است.



خرید اقساطی پرینتر



مزایای خرید اقساطی پرینتر

مهمترین مزیت خرید اقساطی پرینتر این است که نیازی نیست برای داشتن و استفاده کردن از آنها پول آنها را به یکباره بپردازید. فرقی نمی‌کند چه نوع یا کدام برند آنها را می‌خواهید خریداری کنید، تنها کافی است مبلغی به عنوان پیش پرداخت و اولین قسط آنها را پرداخت کنید، تا صاحب پرینتر مورد نظر خود شوید. 

این یک مزیت مهم است؛ چرا که نیازی نیست در این شرایط سخت اقتصادی به خاطر بودجه‌ی کم قید خرید این وسیله‌ی مهم و کاربردی را بزنید. بهترین روش خرید پرینتر، خرید اقساطی و همین الان آن است. هر چه بیشتر منتظر بمانید قیمت‌ها بیشتر و شرایط خرید سخت تر خواهد شد.

شرایط خرید اقساطی پرینتر

شرایط خرید اقساطی پرینتر کاملا انتخابی و سفارشی بر عهده‌ی مشتری است. برای رفاه و راحتی حال و شرایط بهتر مشتریان مدت بازپرداخت اقساط پرینترهای خریداری شده بالاتر از 6 ماه در نظر گرفته شده است. 

برای پرینترهایی که مبلغ بالاتری دارند، مبلغی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده است که در ابتدا باید پرداخت شود. انتخاب مدت زمان پرداخت اقساط و مبلغ آن بر عهده‌ی مشتری گذاشته شده است و کاملا انتخابی است. برای رفاه و آسایش بیشتر مشتریان تفاوت زیادی بین قیمت نقدی و قیمت تمام شده‌ی کالای خریداری شده‌ی اقساطی وجود ندارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم اداری

خرید اقساطی لوازم اداری
سایت قسطی کلاب با امکان خرید اقساطی لوازم اداری و سایر کالاها به عنوان یکی از محبوبترین و شناخته شده ترین سایت ها در بخش فروش قسطی کالا....

آبسردکن قسطی

آبسردکن قسطی
آبسردکن یکی از اقلام واجب و ضروری در هر محیط اداری است که می تواند موجب آسایش بیشتر کارکنان و البته ارباب رجوع شود. برای خرید اقساطی انواع...