خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9

تاریخ انتشار:
1403/2/9 22:49:31

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال انجام دهید.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9


Redmi Note 9

یکی از برندهای مطرحی، که امروزه به عنوان یک رقیب برای شرکت‌هایی مثل سامسونگ و اپل شناخته شده، شیائومی می‌باشد. این برند، اقدام به تولید انواع متنوعی از کالای دیجیتال نموده و تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است. به طوری که، بسیاری از افراد به دنبال خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9، یکی از جدیدترین گوشی‌های میان رده شیائومی می‌باشند. از این روی، مطلبی در رابطه با معرفی این گوشی جذاب تهیه نموده‌ایم.

نکاتی در رابطه با گوشی ردمی نوت 9

شما با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 یک تلفن همراه بسیار زیبا و خوش دست خواهید داشت. چهار ماژول دوربین، حسگر اثر انگشت و لوگو ردمی در پنل پشتی این گوشی قابل مشاهده هستند. 82.5 درصد از پنل جلویی این گوشی به یک نمایشگر مسطح اختصاص یافته است. همچنین، دوربین سلفی در قسمت بالایی و سمت چپ نمایشگر تعبیه شده است.

با خرید گوشی ردمی نوت 9 نمایشگری با رزولوشن و کنتراست بالا خواهید داشت. به همین دلیل، می‌توانید از تماشای فیلم و بازی کردن با این گوشی لذت ببرید. اما، گاهی اوقات نمایشگر در نور آفتاب عملکرد خوبی ندارد.

به جرات می‌توان گفت در این بازه قیمتی، یکی از بهترین باتری‌ها، متعلق به گوشی ردمی نوت 9 می‌باشد. در نتیجه، مشکل خاصی از نظر عملکرد باتری نخواهید داشت. ولی، برای فول شارژ شدن، در مقایسه با رقبا، به زمان بیشتری احتیاج دارد.

این گوشی، دارای 4 ماژول دوربین می‌باشد. لنز اصلی 48، لنز فوق عریض 8، لنز ماکرو 2 و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسل می‌باشند. هر 4 لنز عملکرد خوبی دارند. اما، گاهی در حالت پرتره، روشنایی عکس‌ها بیش از حد به نظر می‌رسد. خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 رابط کاربری MIUI 12 را در اختیار شما قرار می‌دهد. MIUI 12 بر روی اندروید 10 تنظیم شده است. از این روی، امکان شخصی سازی بالایی دارد و کار با آن لذت بخش خواهد بود. 

مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 9

کسب آگاهی از مشخصات فنی، یک گزینه اجتناب ناپذیر و بسیار مفید برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 می‌باشد. از این روی، در ادامه با ما همراه باشید.

وزن: 198 گرم
ابعاد: 162.3 * 77.2 * 8.9 میلی متر
رنگ بندی: سبز، بنفش و سفید
تعداد سیم کارت: دو عدد
ابعاد صفحه نمایش: 6.53 اینچ
نوع نمایشگر: IPS
رزولوشن تصویر: 1080 * 2340 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 395 پیکسل بر هر اینچ
سیستم عامل (به هنگام عرضه): Android 10
حافظه داخلی: 64 گیگابایت (RAM 3 گیگابایت) / 64 گیگابایت (RAM 4 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 4 گیگابایت)
تعداد دوربین‌های پنل پشتی: 4 عدد
رزولوشن دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری هندزفری: دارد
اسپیکر صوتی: دارد
نوع باتری: غیر قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت
شارژ سریع: 18 وات
امنیت: حسگر تشخیص اثر انگشت در پنل پشتی
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از رادیو، اینفرارد، LTE، USB Type C، بلوتوث 5.0، HSPA، وای فای، GSM، هات اسپات، حافظه جانبی و حسگرهای ژیروسکوپ، ریموت کنترل، مجاورت و سنجش شتاب 

جمع بندی

در این قسمت خلاصه‌ای از نقاط مثبت و نقاط منفی خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 را مورد بررسی قرار می‌دهیم. بدین وسیله خریدی امن و آگاهانه خواهید داشت.

نقاط مثبت: باتری 5020 میلی آمپر با عملکرد بسیار خوب
نقاط منفی: کاهش کیفیت صدا با افزایش ولوم 

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 در وب سایت قسطی کلاب

شرایط اقتصادی امروز، موجب شده است تا بسیاری از افراد جامعه، قادر به انجام هزینه‌های خود، به صورت یکجا نباشند. از این روی، یک فروشگاه اینترنتی معتبر، تحت عنوان قسطی کلاب اقدام به فراهم سازی شرایطی ویژه، برای خرید نقدی و یا خرید قسطی موبایل نموده است. مشتریان گرامی می‌توانند علاوه بر خرید اقساطی گوشی، اقلام دیگر همچون لوازم خانگی، اداری، بازی و سرگرمی را نیز از این وب سایت به صورت آنلاین تهیه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی اپل

فروش قسطی اپل
کمپانی اپل یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ساخت وسایل دیجیتال است این شرکت سالانه محصولات جدید خود را به مشتریانش معرفی می کند بسیاری....

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
پیشرفت های تکنولوژی و سرعت بخشیدن به زندگی ها، افراد دیگر وقت خود را هدر نمی دهند. در حقیقت زمان برای تمام مردم ارزش زیادی پیدا کرده است. با ورود این