خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 04:59:55

یکی از بهترین برندهای دنیا دوو الکترونیک می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو


ویژگی‌های یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر دوو (Daewoo) در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و متناسب با نیاز خانوارهای ایرانی طراحی و تولید شده است. یخچال‌های دوو در چهار دسته مختلف یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر بالا و ساید بای ساید موجود می‌باشند. خرید قسطی یخچال و فریزر دوو از روش‌های مقرون به صرفه و کاربردی برای تهیه و استفاده از این محصول باکیفیت به شمار می‌رود.  

گنجایش و حجم مناسب، یکی از مشخصات مهم خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو را رقم می‌زند. برخورداری این دستگاه از ظرفیت بالا، امکان نگهداری از حجم قابل توجهی از مواد غذایی را برای کاربران فراهم آورده است. همچنین، استفاده از فناوری‌های نوین، قابلیت نگهداری انواع مواد غذایی و گوشت و مرغ را برای بازه طولانی مدت امکان پذیر ساخته است. بدنه و ساختار اصلی یخچال فریزر دوو از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین متریال و مواد اولیه تولید شده است. طراحی بدون قاب (Frameless Design) و منحصر به فرد این دستگاه، زیبایی و جذابیت فوق‌العاده‌ای برای یخچال به ارمغان آورده است.

مجهز شدن به کمپرسور کم مصرف (Inverter)، دیگر ویژگی خرید قسطی یخچال و فریزر دوو را شامل می‌شود. استفاده از کمپرسورهای نسل جدید در ساختار یخچال دوو، بهره وری بالاتر و بهینه سازی مصرف انرژی و برق را رقم زده است. علاوه براین، بهره مندی از سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی یا Digital cooling، در تنظیم هوشمند دمای محفظه داخلی دستگاه نقش بسزایی ایفا می‌نماید. تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی برای مدت زمان بیشتر از دیگر مزیت‌های سیستم digital cooling این محصول به شمار می‌رود. 

سایر مشخصات یخچال فریزر Daewoo

از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو می‌توان به بوگیر قوی (Powerful Deodorant) و سامانه گردش هوای چندگانه، اشاره نمود. فیلتر بو زدایی قدرتمند دستگاه ضمن حذف آلاینده‌ها، باکتری‌ها و بوهای نامطبوع، به حفظ طعم طبیعی مواد غذایی کمک شایانی می‌نماید. سیستم Super Freeze یا سرمایش سریع فریزر، زمینه مناسب برای انجام فرآیند انجماد و کاهش دمای فریزر در کوتاه ترین زمان را فراهم می‌آورد. در نتیجه این امر شکل ظاهری و ارزش مواد غذایی به خوبی در فریزر حفظ می‌شود.

برخورداری از سامانه سرمایش سریع یخچال (Super Ref) را می‌توان از دیگر مشخصات حائز اهمیت یخچال فریزر دوو قلمداد نمود. این ویژگی با استفاده حداکثری از توان یخچال، دمای مناسب برای حفظ طراوت مواد غذایی موجود در محفظه داخلی دستگاه را تامین می‌سازد. ضمنا، طبقات داخلی یخچال فریزر دوو به صورت شیشه‌ای ضد شوک و بدون فریم طراحی گردیده است. این قابلیت علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری فضای داخلی، سهولت در تمیزی و نظافت آنها را برای کاربران در پی داشته است.

یخچال فریزرهای نسل جدید دوو به ویژگی منحصر به فرد Due cooling system (سامانه سرمایش دوگانه) مجهز شده‌اند. این سیستم با برقراری جریان مستقل سرمایش، در نگهداری موادغذایی با کیفیت بالا، در طبقات مختلف یخچال نقش محوری و بسیار تاثیرگذار ایفا می‌کند. برخورداری از گرید انرژی A+، دارای پنل کنترل LED، آبسردکن و یخساز، دستگیره مخفی با قابلیت آسان بازشو و کیفیت ساخت بالا، دیگر مشخصات خرید قسطی یخچال و فریزر دوو را در بر می‌گیرد. 

بهترین شیوه خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو

طرح فروش قسطی یخچال فریزر دوو توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی Ghesticlub.com از نحوه خرید، پرداخت، تسهیلات و شرایط این طرح، اطلاعات لازم را به دست آورند. در ضمن، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب علاوه بر طرح های فروش قسطی، امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی برای خریداران پیشی بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

خرید قسطی ساید بای ساید ال جی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای موفق در دنیا است. برای خرید قسطی ساید بای ساید ال جی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطی یخچال جی پلاس با چک

خرید اقساطی یخچال جی پلاس با چک
برند جی پلاس جز برترین برندهای ایرانی موفق و پرفروش می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی یخچال جی پلاس با چک را به سادگی از بخش یخچال...