خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:47:46

اگر تمایل به خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی دارید به بخش پرینتر و کپی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی


پرینتر لیزری اچ پی

یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه فناوری اطلاعات شرکت اچ پی است که در شهر کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال مانند پرینتر لیزری و جوهر افشان، پرینترهای دیجیتال، لپ تاپ، گوشی همراه، تبلت فعالیت دارد. اما اولین محصول این شرکت هیچ کدام از این دستگاه‌ها نبود. اولین تولید این شرکت یک نوسان ساز صوتی بود که از لحاظ کیفیت بسیار بی نظیر بود. در ادامه به معرفی پرینتر لیزری شرکت اچ پی می‌پردازیم. برای خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M454dn

خرید اقساطی این مدل مناسب کسانی است که کیفیت چاپ اسناد و درخشان بودن تصاویر برایشان اهمیت دارد. جوهر استفاده شده در این مدل خیلی سریع خشک می‌شود در نتیجه لک یا سایه باقی نمی‌گذارد. یکی از ویژگی‌های مهم این کالای دیجیتال HP ROAM است. شما با این ویژگی می‌توانید دستور چاپ را از فاصله دور صادر کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

این برنامه روی گوشی یا تبلت شما قابل نصب است. با این دستگاه شما ماهانه می‌توانید بین 700 تا 4500 صفحه چاپ داشته باشید. اگر اغلب با تنظیمات خاصی کار انجام می‌دهید می‌توانید تنظیمات را ذخیره کنید تا دسترسی برایتان آسان باشد. برای خرید قسطی پرینتر لیزری اچ پی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro M102W

خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser Jet Pro M102W مناسب مشاغل کوچک و استفاده شخصی است. این پرینتر تک کاره و تک رنگ است و توانایی چاپ 23 صفحه در دقیقه و ماهانه حدود 150 تا 1500 صفحه را دارد. این دستگاه مجهز به فناوری HP smart است. به این معنا که با تلفن همراه می‌توانید به طور مستقیم به پرینتر وصل شوید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل color LaserJet enterprice M856x

یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ تصاویر این دستگاه می‌باشد. این کالای دیجیتال کیفیت بسیار بالایی در زمینه وضوح تصاویر و اسناد دارد. همچنین از فناوری کارتریج jetintelligence بهره می‌برد. با این فناوری ذرات تونر در دمای پایین تر ذوب می‌شود و روی صفحه جای می‌گیرد و از هر کارتریج می‌توانید صفحات بیشتری چاپ کنید. این دستگاه قابلیت پرینت 50000 صفحه در ماه را دارد که می‌تواند نیاز تمام شغل‌های بزرگ را رفع کند. 

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet enterprice M553x

این کالای دیجیتال برای مشاغل متوسط و بزرگ مناسب است. این دستگاه دارای یک سینی با ظرفیت بالایی است که نیازی نیست در مدت زمان کوتاه، کاغذ را شارژ کنید. همچنین با وجود قدرت و کارایی بالایی که دارد مصرف انرژی بسیار کمی دارد که یکی از مزیت‌های این دستگاه شده است. از دیگر ویژگی‌های این پرینتر این است که یک صفحه نمایش بزرگ و لمسی دارد که تنظیمات به راحتی در آن انجام می‌شود. برای خرید قسطی پرینتر لیزری اچ پی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet enterprice M609dn

این پرینتر لیزری در چاپ فایل‌های متنی کیفیت بالایی دارد و مناسب مشاغل تجاری و اداری با حجم کار بالا است. همچنین این کالای دیجیتال با قابلیت چاپ دورو، وقت کمتری از شما می‌گیرد. این مدل پرینتر قابلیت اتصال به شبکه را دارد و به صورت تک رنگ می‌باشد.

نحوه خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی در قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بهترین روش‌های فروش قسطی کالا در کشور می‌باشد. شما می‌توانید به جای خرید نقدی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب سری بزنید و قسطی خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی به بخش خرید اقساطی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از مدل‌های مختلف دیدن کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین سایت خرید اینترنتی

بهترین سایت خرید اینترنتی
امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و تمایل روز افزون اقشار مختلف جامعه به خرید اینترنتی، شرکت‌های مختلفی در راستای ارائه خدمات غیر حضوری

خرید قسطی مانیتور جی پلاس

خرید قسطی مانیتور جی پلاس
برند جی پلاس با وجود تبلیغات و کیفیت استثنایی که دارد به سرعت در ایران و خاورمیانه شناخته شد و امروزه با رونمایی از مانیتورهای جدید توجه ....