خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاک شوما

تاریخ انتشار:
1403/2/21 16:55:51

برند پاکشوما برندی معتبر و شناخته شده در ایران است که محصولات با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاک شوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاک شوما


خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما چگونه است؟

امروزه امکان خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاک شوما از طریق بازرگانی‌هایی فراهم شده است. لباسشویی از لوازم خانگی ضروری هر خانه‌ای محسوب می‌شود. بعضی از افراد که شرایط خرید نقدی این محصول را ندارند از طریق خرید قسطی اقدام می‌کنند. لباسشویی پاکشوما از جمله محصولات با کیفیت به شمار می‌آید که دارای مدل‌های مختلفی است. در ادامه مطلب به معرفی مدل‌های مختلف این محصول و امکانات هر کدام از آنها می‌پردازیم. 

ویژگی لباسشویی‌های پاکشوما و خرید اقساطی آن  

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما به دلیل کیفیت این محصول یک خرید به صرفه و اقتصادی است. لباسشویی‌های پاکشوما دارای تنوع زیادی هستند که این تنوع پاسخگوی همه سلیقه‌ها است. به صورت کلی لباسشویی‌های پاکشوما در چند رده U، L، H و K به بازار عرضه می‌شوند.

لباسشویی رده U 

خرید اقساطی زمانی که محصول خریداری شده با کیفیت باشد یک خرید با ارزش است. به عنوان مثال، این مدل چون دارای موتور اینورتر و از پیشرفته ترین لباسشویی‌های پاکشوما محسوب می‌شود خرید قسطی آن یک خرید با ارزش است.

لباسشویی رده L 

این نوع لباسشویی پاکشوما با در بزرگ، شناخته می‌شود و امکان شستن لباس‌ها با 21 نوع برنامه شستشوی متنوع وجود دارد.

لباسشویی رده H

جدیدترین لباسشویی پاکشوما محسوب می‌شود. این مدل دارای 20 برنامه متنوع شستشو است و در ظرفیت‌های 6 و 7 کیلویی به بازار عرضه شده است.

لباسشویی رده K

این رده جز پرفروش‌ترین لباسشویی‌ها پاکشوما محسوب می‌شود. صفحه نمایش این رده در دو نوع مکانیکی و لمسی طراحی شده است. دارای ظرفیت 7، 8 و 9 کیلویی است.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاک شوما در هر کدام از مدل‌های آن یک خرید با ارزش محسوب می‌شود. لباسشویی‌های پاکشوما دارای چندین برنامه متنوع شستشو هستند. به عنوان مثال جهت شستن لباس‌های کتان، ظریف، لباس کودک و یا حتی زمانی که تعداد لباس‌های کثیف کم باشد می‌توان برنامه شستشو مطابق با نوع و تعداد لباس را به دستگاه داد.

مدل PWT 7241  

این مدل از لباسشویی پاکشوما به صورت دوقلو و دارای ظرفیت 7 کیلوگرمی است. از مزیت‌های این دستگاه این است که فضای کمی نیاز دارد. در این مدل لباسشویی یک فیلتر جهت جذب پرز لباس طراحی شده است. همچنین دارای دو موتور مجزا که یکی از موتورها کار شستشو و موتور دیگر کار خشک کردن لباس‌ها را انجام می‌دهد.

مدل TFU 94407 و فروش قسطی آن

امکان خرید اقساطی این مدل از طریق بازرگانی‌ها وجود دارد. این مدل چون دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی است می‌تواند انتخاب مناسبی جهت خانواده‌های پرجمعیت باشد. یکی از ویژگی‌های این مدل داشتن برنامه تاخیر است. با استفاده از این برنامه می‌توان زمان شستشوی لباس‌ها را با توجه به زمان داده شده به تاخیر انداخت. به دلیل ظرفیت بالای این مدل، امکان شستن روتختی با این دستگاه به راحتی امکان پذیر است. مدل 94407 پاکشوما دارای 21 برنامه جهت شستشوی لباس است.

مدل TFU 84406

این مدل دارای ظرفیت 8 کیلوگرمی، مجهز به موتور قدرتمند و دارای رده مصرف انرژی A++ است. این مدل علاوه بر 16 برنامه جهت شستشو 5 برنامه کمکی دیگر نیز دارد. در این مدل میزان دمای آب جهت شستشو قابل تنظیم است. در صورت تمایل می‎‌توان برنامه آبکشی اضافه به دستگاه داد. 

شرایط خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما

امکان خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاک شوما و سایر لوازم مورد نیاز از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. این سایت تمام محصولات خود را به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت به مشتریان ارائه می‌دهد. جهت اطلاع از شرایط فروش قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این سایت تمام محصولات خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به آدرس مشتریان ارسال می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم صوتی خانگی

لوازم صوتی خانگی
اگر تمایل به خرید لوازم صوتی خانگی ایرانی دارید، وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای شما مهیا کرده است. برای خرید اقساطی لوازم صوتی خانگی...

خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن ویژه کارمندان

خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن ویژه کارمندان
یکی از بهترین برندهای ایرانی شرکت ایکس ویژن است. برای خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...