خرید اقساطی گوشی POCO C3

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:15:03

برند poco برندی معروف و معتبر زیر شاخه شیائومی است که محصولات پر طرفداری دارد. برای خرید اقساطی گوشی POCO C3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی POCO C3


گوشی POCO C3

گوشی‌های سری POCO ارائه شده توسط شرکت شیائومی جز پرفروش‌های این شرکت می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO C3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در دنیای دیجیتال با تنوع محصولات، یافتن یک گوشی تلفن همراه با مشخصات موردنظرمان کاری دشوار تلقی می‌شود، اما غیرممکن نیست. کافی است با مراجعه به سایت قسطی کلاب از مشخصات گوشی و شرایط خرید اقساطی گوشی مطلع شوید تا بتوانید از محصولات دنیای دیجیتال خرید کنید. قبل از بیان شرایط خرید قسطی گوشی POCO C3بهتر است به توضیحاتی در مورد ویژگی‌های این محصول بپردازیم.

شرکت شیائومی اخیرا در زمینه تولید و عرضه موبایل مورد توجه بوده و محصولات با کیفیتی را به عموم معرفی کرده است. اتفاقا محصولات این شرکت نیز در ایران با استقبال قابل توجهی از طرف مردم روبرو شد. محصولات سری POCO این شرکت به نسبت ارزان قیمت بوده اما با ویژگی‌های سخت افزاری مورد توجهی به بازار دیجیتال عرضه می‌شوند. یکی از گوشی‌هایی که در اکتبر 2020 توسط شرکت شیائومی تحت زیرمجموعه POCO به دنیای مدرن دیجیتال معرفی شده، گوشی POCO C3 می‌باشد. 

POCO C3؛ قوی، ایمن، سریع 

اگر از بین گوشی‌های مختلف، خرید قسطی گوشی POCO C3 را انتخاب کرده‌اید، بهتر است در مورد دوربین آن اطلاعاتی را بدانید. با راه اندازی دوربین سه گانه این گوشی خاطرات خود را با بهترین کیفیت ثبت کنید.

به لطف قدرت تشخیص صحنه ی هوش مصنوعی گوشی POCO C3 دیگر نگران گرفتن عکس‌های عالی و چشم نواز خود نباشید. دوربین پشت این گوشی دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی و دو لنز مجزای 2 مگاپیکسلی می‌باشد. قدرت فیلمبرداری این گوشی 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه است. 

پردازنده MEDIA TEK HELIO G35 و رم حداکثر 4 گیگابایتی، عملکردی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. راحتی که قبلا هرگز تجربه نکرده‌اید، همچنین پردازنده ی مرکزی آن 8 هسته‌ای با فرکانس 3/2 گیگاهرتز بوده که از اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 پشتیبانی می‌کند.

باتری منحصر بفرد

POCO C3 می‌تواند تمام نیازهای شما به یک باتری پرقدرت را، با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 10 وات، راحت تامین نماید. عمر مفید بالای باتری این مدل گوشی، آن را مورد توجه کاربران زیادی قرار داده است. باتری این گوشی می‌تواند تا 580 ساعت آماده به کار باشد. همچنین برای پخش پیوسته موسیقی به مدت 95 ساعت، پخش پیوسته ویدئو به مدت 31 ساعت و بازی پیوسته به مدت 14 ساعت انرژی دارد. 

صفحه نمایش با کیفیت مناسب

در ادامه ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش فوق العاده آن با وضوح 720*1600 پیکسل اشاره کرد. با صفحه نمایش 6.53 اینچی HD پلاس، برای غوطه ور شدن در یک دنیای روشن تر و پر جنب و جوش تر آماده باشید. در ادامه مشخصات صفحه نمایش باید عنوان کرد که محافظ صفحه نمایش بکار برده شده در این گوشی از نوع پاندا گلس می‌باشد. با خرید قسطی گوشی POCO C3 گیمر برتر باشید.

اگر کاربری هستید که بازی، سرگرمی اصلی شما در تلفن همراهتان است، می‌توانید با خرید قسطی گوشی POCO C3 لحظات مفرحی را در فضای بازی سپری کنید. گوشی POCO C3 دارای فناوری بازی Hyper Engine می‌باشد. این فناوری برای اطمینان از تجربه یک بازی بدون تاخیر در هر زمان از روز، از قابلیت‌های مدیریت منابع هوشمند خود استفاده می‌کند.

خرید اقساطی گوشی

آیا POCO C3 با مشخصات مذکور را گزینه مناسبی برای خرید می‌دانید و به دنبال خرید قسطی گوشی POCO C3 هستید؟ سایت قسطی کلاب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این سایت، شرایط فروش قسطی موبایل، که شامل 3 طرح بای چک، پارسیان و پایا می‌باشد، را خوانده و خریدی مطمئن داشته باشید. البته اگر قصد خرید نقدی را دارید نیز می‌توانید به این سایت و قیمت‌های کالاها اعتماد کنید. مشخصات کامل گوشی POCO C3 در این سایت به تفصیل برای شما قید شده است. با مطالعه جزئیات آن می‌توانید با انتخابی درست به دنیای دیجیتال سلام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی mi note 10

خرید قسطی mi note 10
برند شیائومی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی mi note 10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی موبایل آیفون

خرید قسطی موبایل آیفون
شرکت اپل به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس رونمایی کرده است. این ابر قهرمان سازنده گوشی هوشمند...