خرید قسطی گوشی honor 50

تاریخ انتشار:
1403/2/7 12:32:39

گوشی‌های هوشمند بسیاری در دنیا وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها متعلق به برند هوآوی است. برای خرید قسطی گوشی honor 50 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی honor 50


گوشی honor 50

گوشی honor 50 با طراحی زیبا و جدید، یکی از محصولات پرفروش شرکت آنر می‌باشد. جهت خرید قسطی گوشی honor 50 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با شرایط ایده آل نسبت به خرید این گوشی اقدام نمایید. 

مشخصات ظاهری گوشی honor 50

-نمایشگر 6.57 اینچی
-وزن 175 گرم
-ابعاد 160x73.8x7.7
-حاشیه بسیار کم در اطراف صفحه

گوشی honor 50 با ظاهری زیبا یکی از محصولات جدید شرکت آنر می‌باشد که دارای نمایشگر 6.57 اینچی است. صفحه نمایشگر این گوشی به پنل OLED مجهز شده و از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر این گوشی 1.80 در 2340 پیکسل است که تجربه تماشای ویدئو و عکس را لذت بخش می‌سازد. این گوشی در رنگ های خاص سفید یخی، سبز زمردی، مشکی براق و قرمز کهربایی عرضه شده است.

از ویژگی‌های بارز طراحی بدنه گوشی آنر 50، طراحی دوربین‌های دوگانه آن به شکل جزیره است که برخلاف گوشی‌های دیگر از طرح مستطیل استفاده نکرده است. برای خرید اقساطی گوشی honor 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی honor 50

-سیستم عامل اندروید 11
-هشت هسته‌ای
-دارای رابط کاربردی Magic UI
-مجهز به سیستم گوگل
-دارای حسگرهای اثر انگشت اپتیکال، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب نما
-مجهز به اتصالات وای فای، هات اسپات، بلوتوث، GPS، NFC، USB و OTG

گوشی آنر 50 در دو مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه شده است که هر دو این مدل‌ها دارای 8 گیگابایت رم می باشند. یکی از امکانات دیگر گوشی آنر استفاده از خدمات گوگل می‌باشد و قابلیت دانلود سریع و مستقیم از گوگل پلی استور را دارد. گوشی آنر از تراشه اسنپدراگون پشتیبانی می‌کند و توانایی اجرای اکثر بازی‌های اندرویدی با بالاترین کیفیت را دارد. جهت خرید قسطی گوشی honor 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات دوربین گوشی honor 50

-دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
-دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی
-دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو
-دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق
-دوربین لفی 32 مگاپیکسلی

گوشی honor 50 در پنل پشتی خود از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند و دارای قابلیت فوکوس خودکار با امکان تشخیص فاز می‌باشد. دوربین‌های این گوشی از هوش مصنوعی برخوردار هستند و به بهترین نحو ممکن تعادل نور در تصویر را رعایت می‌کنند و تصویری را با حداقل نویز ثبت می‌کنند. از نظر فیلمبرداری این دوربین می‌تواند ویدئویی با فرمت 4K با 30 فریم در ثانیه ضبط کند. دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی قابلیت تصویر برداری در شب را دارند. 

باتری گوشی honor 50

-ظرفیت باتری 4300 میلی آمپر
-امکان شارژ سریع 66 وات

باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است که با سرعت بالایی شارژ می‌شود. سرعت شارژ این گوشی به گونه‌ای است که در مدت 20 دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌شود و در مدت 30 دقیقه تنها 7 درصد از شارژ آن مصرف می‌شود که برای این گوشی عدد قابل قبولی است. جهت خرید اقساطی گوشی honor 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید قسطی گوشی honor 50 از قسطی کلاب

علاقمندان به خرید اقساطی گوشی آنر 50 می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب، نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین سایت‌های خرید قسطی کالا در تمام کشور می‌باشد که در زمینه فروش نقدی و اقساطی کلیه محصولات خارجی و ایرانی فعالیت می‌کند.

قسطی کلاب مرجع فروش اقساطی انواع موبایل، کنسول بازی، لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و نسبت به شرایط خود یکی از طرح‌های خرید اقساطی را انتخاب کنید. خرید اقساطی کلیه محصولات با چک و یا سفته امکان پذیر می‌باشد. با قسطی کلاب بهترین خرید آنلاین را تجربه کنید. برای خرید اقساطی گوشی honor 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی mi note 10

خرید قسطی mi note 10
برند شیائومی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی mi note 10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...

فروش گوشی قسطی

فروش گوشی قسطی
همانطور که برهمگان آشکار است گوشی های سامسونگ دارای قابلیت های مختلفی است که بسیاری از قابلیت های آن را بسیاری از کاربران نمی دانند ما در اینجا قصد..