خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:32:18

یکی از گوشی‌های پرفروش و منحصر به فرد شیائومی بی شک مدل ردمی نوت 10 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو


 گوشی ردمی نوت 10 پرو

گوشی ردمی نوت 10 پرو جز جدیدترین گوشی‌های شرکت شیائومی است که در چند ماه پیش معرفی شد و به بازار عرضه گردید. این گوشی قیمت مناسب و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری قابل توجهی دارد و از این رو توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. شما با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو می‌توانید به آسانی تمام کارهای روزمره خود را انجام دهید و از تجربه کار با آن لذت ببرید. 

گوشی ردمی نوت 10 پرو قیمت بالایی ندارد و به عنوان یک محصول میان رده شناخته می‌شود، صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی و از نوع امولد می‌باشد که کیفیت بالایی دارد. شرکت شیائومی برای محافظت از صفحه نمایش در مقابل فشار و برخوردهای احتمالی از لایه گوریلا گلس 5 استفاده نموده است و این صفحه دارای حاشیه‌های باریکی می‌باشد. دوربین جلوی گوشی در درون ناچ حفره‌ای تعبیه شده است.

مزایای خرید گوشی ردمی نوت 10 پرو

بلندگوهای استریو در بین صفحه نمایش و لبه بالایی گوشی قرار داده شده است. حسگر تشخیص اثر انگشت گوشی ردمی نوت 10 پرو برخلاف سایر گوشی‌ها در زیر صفحه قرار ندارد بلکه می‌توانید آن را در قسمت لبه سمت راست گوشی پیدا کنید در مکانی که دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار داده شده‌اند در واقع دکمه حسگر تشخیص اثر انگشت با دکمه پاور ترکیب شده‌اند. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مکان قرارگیری سیم کارت و کارت حافظه بر روی لبه سمت چپ گوشی است علاوه بر این بر روی لبه بالایی گوشی جک 3.5 میلی متری خروجی صدا، میکروفن و صدا قرار داده شده است. میکروفن دوم، پورت USB-C و بلندگوی دیگر بر روی لبه پایینی گوشی ردمی نوت 10 پرو قرار دارند. استفاده از این گوشی راحت است زیرا قاب پشتی آن کمی به صورت خمیده طراحی و ساخته است و به آسانی در دست کاربران قرار می‌گیرد. 

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از رابط کاربری MIUI12 و اندروید 11 شیائومی استفاده کنید. صفحه نمایش همیشه روشن گوشی ردمی نوت 10 پرو یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی است که به شما اجازه شخصی سازی را می‌دهد تا بتوانید از آیکون‌ها و پوسته‌های مختلف در هر بخش از صفحه نمایش استفاده کنید. 

ردمی نوت 10 پرو در ابعاد 8.1*76.5*164 میلی متری و در وزن 193 گرمی به بازار عرضه شده و انرژی آن از طریق باتری نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت تامین می‌گردد که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

شما با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به قدرت بالای تراشه اسنپ دراگون 5G 732 پی می‌برید. این تراشه از پردازنده 8 هسته‌ای ساخته شده است و با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند علاوه براین پردازنده گرافیکی Adreno 618 DSP تصاویری با کیفیت در اختیار شما می‌گذارد. 

مشخصات گوشی ردمی نوت 10

گوشی ردمی نوت 10 پرو در دو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت ارائه شده است. به این نکته هم اشاره داشته باشیم که این گوشی از حافظه‌های داخلی UFS 2.2 پشتیبانی می‌کند که سرعت بالایی در نوشتن و خواندن اطلاعات دارند. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌های فروشگاهی در زمینه عرضه انواع کالای دیجیتال مانند انواع گوشی‌های هوشمند شیائومی، سامسونگ به صورت نقد و اقساطی است. این فروشگاه فرصت خوبی برای شما فراهم کرده است تا با خرید اقساطی گوشی شیائومی خرید به صرفه ای داشته باشید و از مزایای فروش قسطی موبایل بهره مند شوید. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش موبایل قسطی اپل

فروش موبایل قسطی اپل
زمانی که نام محصولات اپل را می شنوید حتما اولین مساله ای که به ذهنتان می رسد، محصولات با کیفیت و با دوام است و این مساله را شما می توانید...

خرید اقساطی Airpods Pro

خرید اقساطی Airpods Pro
یکی از بهترین هنذفری‌های دنیا متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی Airpods Pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...