خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/2 07:42:16

یکی از گوشی‌های جدید و جذاب برند سامسونگ که از قیمت خوبی برخوردار است؛ گوشی گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ


کیفیتی شگفت انگیز با قیمتی ارزان

گوشی a22 سامسونگ با وجود امکانات و ویژگی‌هایی که دارد؛ ولی از قیمت مناسبی برخوردار است. به طور مثال این گوشی با این ویژگی‌ها حدود قیمتی برابر با 10 الی 11 میلیون باید داشته باشد در صورتی که قیمت آن نزدیک به 6 الی 7 میلیون است. در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی a22 سامسونگ بررسی‌هایی انجام دهیم تا شما را بیشتر با این گوشی هوشمند جذاب آشنا کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را انجام دهید.

گوشی استثنایی a22 با امکانات عالی

گوشی جذاب و زیبای a22 دارای نزخ نوسازی 90 هرتزی است. این قابلیت در گوشی‌های بالارده وجود دارد با این حال در گوشی a22 قرار داده شده است. همچنین نوع صفحه نمایشگر این گوشی از جنس Super AMOLED می‌باشد و تصاویر را به صورت حقیقی و واقعی نمایش می‌دهد. گوشی a22 سامسونگ در دو مدل 4G و 5G تولید شده است و قیمت گوشی که از فناوری 5G برخوردار است قیمت بالایی دارد. ناگفته نماند که رنگبندی این گوشی بسیار عالی و منحصر به فرد می‌باشد و دارای ترکیب رنگی سفید، مشکی، سبز نعنایی و یاسی است. برای خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید باصرفه را تجربه کنید.

بررسی پردازنده و بخش فنی گوشی A22 سامسونگ

گوشی گلکسی a22 دارای پردازنده قدرتمند Mediatek Helio G80 می‌باشد که به وسیله لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید می‌شود. این پردازنده جز بهترین تراشه‌های دنیا است و قدرتی بی‌نظیر دارد. این گوشی هوشمند سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد و در تمام روز همراه شما می‌ماند. اگر قصد خرید یک گوشی کارآمد با قیمتی مناسب را دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با چک یا سفته به خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ بپردازید.

دوربین عالی و فیلمبرداری فوق‌العاده

گوشی a22 سامسونگ دارای دوربین اصلی با کیفیت 48 مگاپیکسل است، لنز اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 همراه است و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین لنزهای دیگری که در این گوشی به کار رفته دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد. ناگفته نماند که لنز دوربین سلفی این گوشی برابر با 13 مگاپیکسل است. با خرید اقساطی گوش یA22 سامسونگ از قسطی کلاب بهترین خاطرات خود را با کیفیت بالا ثبت نمایید.

حسگر اثر انگشت در کناره گوشی!

گوشی‌های جدید و تولید شده در سال 2021 اکثرا حسگر اثر انگشت خود را در کناره گوشی قرار داده‌اند و شما به سادگی با در دست گرفتن گوشی و برخورد انگشت شست شما با گوشی قفل خود را باز خواهید کرد.

گوشی a22 سامسونگ دارای روشنایی 600 نیتی است و از کیفیت HDR برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی RAM و حافظه داخلی گوشی Galaxy a22

گوشی a22 دارای چند مدل حافظه داخلی و رم است. این گوشی در مدل‌های RAM 4  و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، RAM 4 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و RAM 6 به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی طراحی و تولید شده است. با خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ از قسطی کلاب یک گوشی همه چیز تمام را با قیمتی ارزان بخرید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های ایرانی ‌می‌باشد. شما می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به ضامن از قسطی کلاب کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته از قسطی کلاب خرید اقساطی انجام دهید و حتی شرایط فروش نقدی نیز در این سایت امکان پذیر است. با خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی POCO F4

خرید قسطی گوشی POCO F4
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو اف 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO F4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...