خرید قسطی Galaxy Watch 4

تاریخ انتشار:
1403/2/17 15:16:24

برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا محسوب می‌شود. برای خرید قسطی Galaxy Watch 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی Galaxy Watch 4


گلکسی واچ 4؛عصر جدید ساعت‌های هوشمند

ساعت‌های هوشمند در دنیای کالای دیجیتال جایگاه ویژه‌ای دارند. اما منحصر بفرد بودن ساعت‌های هوشمند سامسونگ، این کالای دیجیتال را نسبت به بقیه ویژه‌تر می‌نماید. اگر دنیای ساعت‌های هوشمند برای شما جذاب است، ما را در این متن همراهی کنید. اولین خصیصه‌ای که در این کالای دیجیتال خود را به تصویر می‌کشد، سایز 40 و 44 میلیمتری آن است.

سایزهای دوگانه گلکسی واچ 4 نشان از دقت سازنده در توجه به خواست مشتری دارد. امکان انتخاب واچ فیس و بندهای مختلف در این کالای دیجیتال از جمله مواردی است که مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده است. برای خرید قسطی Galaxy Watch 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

توانایی مقاومت این کالای دیجیتال در برابر گرد و خاک و آب با استاندارد IP68 تضمین شده است. شاید باور کردنی نباشد اما نمایشگر 1.4 اینچی و SUPER AMOLED این گلکسی واچ با رزولوشن 450 در 450 پیکسل طراحی شده است. این کالای دیجیتال با تراکم پیکسل 321 در هر اینچ و با یک لایه +GORILLA GLASS DX محافظت شده است تا اطمینان خاطر مخاطبان را تضمین کند. اما اگر به دنبال ساعتی با نمایشگر لوکس و تمام عیار می‌گردید، ویژگی ALWAYS-ON DISPLAY در این گلکسی واچ بهترین گزینه است. با خرید اقساطی Galaxy Watch 4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

گلکسی واچ 4؛ یک کالای دیجیتال با دوام

در هر کالای دیجیتال هوشمند جایگاه پردازنده به دلیل تخصیص سرعت بسیار تعیین کننده است. پردازنده گلکسی واچ 4 به صورت اختصاصی از مدل EXYNOS W920 ساخته شده است. سیستم عامل WEAR OS بر پایه ONE UI WATCH 3 در این کالای دیجیتال خودنمایی می‌کند. رقابت تنگاتنگ گلکسی واچ 4 با حریف خود در اپل، باعث شده است تا ظرفیت بالایی از دسترسی‌ها به نرم افزارهای کاربردی گوگل پلی در این کالای دیجیتال وجود داشته باشد. در کنار این مزیت شرکت سامسونگ نیز دسترسی اختصاصی را برای کاربران این ساعت هوشمند فراهم نموده است.در حقیقت، شما با یک کالای دیجیتال اختصاصی روبرو هستید که یک رایانه همراه به حساب می‌آید. با خرید قسطی Galaxy Watch 4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سنجش ضربان قلب، فشار خون و اکسیژن از مزیت‌های راهبردی این کالای دیجیتال است که به وسیله تکنولوژی ECG  تضمین شده است. وجود حسگر بیواکتیو در این کالای دیجیتال ظرفیت وجود یک دستیار همیشگی برای سلامتی را رقم زده است. اما باتری 361 میلی آمپر در این گلکسی واچ، امکان شارژ سنسورهای حساس را با قدرت فراوان بوجود آورده است. 

در نتیجه با عملکردی دقیق از سوی حسگرهای این کالای دیجیتال روبرو هستیم. در نهایت حافظه 16 گیگابایتی این ساعت هوشمند در کنار 1.5 گیگابایت حافظه رم می‌تواند اطمینان خاطر علاقمندان به دریافت اطلاعات فراوان در این ساعت هوشمند را تضمین نماید. برای خرید اقساطی Galaxy Watch 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی Galaxy Watch 4 از قسطی کلاب

اگر قصد خرید این کالای دیجیتال را دارید، نگران نباشید. در کنار خرید نقدی، امکان خرید اقساطی این ساعت منحصر بفرد از سوی قسطی کلاب فراهم شده است. برای خرید اقساطی Galaxy Watch 4 از قسطی کلاب شما با چهار طرح روبرو هستید. دو طرح در قالب فروش قسطی و از دم قسط هستند. طرح پایا برای همه اقشار جامعه امکان خرید اقساطی را تا سقف 50 میلیون تومان با استفاده از فیش حقوقی و جواز کسب فراهم نموده است. طرح هامرز(حامی) نیز سقف 80 میلیونی را برای شرایط فروش قسطی در نظر دارد.

در کنار این دو طرح، طرح پارسیان با کمترین میزان پیش پرداخت و تا سقف 100 میلیون تومان را پوشش می‌دهد و در نهایت، طرح بایچک، تا سقف 150 میلیون تومان را برای کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل آزاد در قالب چک فراهم نموده است. برای دسترسی به اطلاعات روز طرح‌های فوق و همچنین آشنایی بیشتر با کالاهای مورد نظر می‌توانید هم اکنون به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ناتینگ

خرید اقساطی گوشی ناتینگ
یکی از گوشی‌های پرفروش در ایران مدل ناتینگ است که ظاهری منحصر به فرد دارد. برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطي مانیتور جی پلاس

خرید قسطي مانیتور جی پلاس
برند جی پلاس دارای محصولات متنوعی است. مانیتور یکی از بهترین محصولات برند جی پلاس می‌باشد. برای خرید قسطي مانیتور جی پلاس به بخش...