خرید قسطی گلکسی واچ5

تاریخ انتشار:
1403/2/18 22:49:39

یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ Galaxy watch 5 نام دارد. برای خرید قسطی گلکسی واچ5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ5


آشنایی با گلکسی واچ 5

ساعت مچی هوشمند یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای طرفداران تکنولوژی محسوب می‌شود. شاید تا همین چند وقت پیش چیزی به نام ساعت هوشمند در بازار وجود نداشت، با این حال در طول مدت زمان کمی که از عرضه این محصول گذشته، به‌خوبی توانسته نگاه کاربران تکنولوژی را به خود جلب کند.

در این میان محصولات سامسونگ مطابق معمول درصد زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند. نام گلکسی واچ 5 به عنوان یکی از جدیدترین ساعت‌های این شرکت بین ساعت‌های باکیفیت و گرانقیمت دیده می‌شود. یک خبر خوب برای کاهش نقدینگی امکان خرید قسطی گلکسی واچ5 است. به این ترتیب نیازی نیست تمام مبلغ آن را در زمان سفارش پرداخت کنید، بلکه ماهانه تنها بخشی از مبلغ کلی از حساب شما کسر خواهد شد. 

سامسونگ با ارائه محصولاتی نظیر galaxy watch 5 و galaxy watch 5 pro توانست بازار گجت‌های هوشمند را به خوبی متحول کند. تا پیش از این مدل‌های محدودی از این نوع کالای دیجیتال معرفی شده بود، با این حال سری 5 این شرکت کره‌ای در نوع خود یک انقلاب جدید محسوب می‌شود. ساعت گلکسی 5 طراحی زیبایی دارد، از سخت افزار و نرم افزار قدرتمندی بهره مند است و قابلیت‌های خیره کننده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. غیر ممکن است از طرفداران تکنولوژی باشید، اما به این ساعت علاقه‌ای نداشته باشید. با خرید اقساطی گلکسی واچ5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

طراحی عالی این محصول برای هر فردی جذاب است، به گونه‌ای که بستن آن به راحتی استایل شما را یک سطح افزایش خواهد داد. از سوی دیگر این ساعت علاوه‌بر ویژگی‌های کاربردی، می‌تواند ضامن سلامتی شما باشد. اگرچه گلکسی واچ 5 در نگاه اول یک ابزار هوشمند برای زندگی بهتر است، اما اگر جزئی تر به آن نگاه کنید، با دنیایی از خدمات پزشکی مواجه می‌شوید. خدماتی که دائما ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن و سایر علائم حیاتی شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ناگفته نماند این کالای دیجیتال که در 2 مدل 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری تولید می‌شود، برای کاربردهای رسمی، ورزشی و همچنین برای استفاده روزمره مناسب است. برای خرید قسطی گلکسی واچ5 بخ فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ظاهری و فنی galaxy watch 5

زمانی که برای اولین بار این کالای دیجیتال را در دستان خود می‌گیرید، ظاهر آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. طراحی صفحه نمایش گرد و ساده که در عین سادگی بسیار شیک و لوکس است. در کنار صفحه نمایش، دکمه‌ها و بند سیلیکونی به جذابیت هرچه بیشتر این محصول اضافه نموده. اگر از طراحی این محصول عبور کنیم، به کیفیت صفحه نمایش آن می‌رسیم. لازم به ذکر است مشخصات صفحه نمایش این ساعت در 2 مدل با هم متفاوت است. با این حال کیفیت صفحه نمایش در هر 2 مدل (چه 40 میلی متری چه 44 میلی متری) آنقدر خوب است که نیازی به تعریف اضافه ندارد. صفحه نمایشی که به فناوری Super AMOLED هم مجهز است.

باتری این گجت هوشمند از نوع لیتیوم یون بوده، چیزی که در بیشتر دستگاه‌های مشابه نیز دیده می‌شود. با این حال این باتری ظرفیتی معادل 410 میلی آمپر ساعت دارد و می‌تواند تا ساعت‌ها برای شما شارژ نگه دارد. این کالای دیجیتال در کنار همه ویژگی‌های خوب و بد از پردازنده‌ای قوی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و سایر ویژگی‌های مثبت بهره مند است که باعث شده ارزش خرید آن تا حد زیادی بالا برود. برای خرید اقساطی گلکسی واچ5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گلکسی واچ5 از قسطی کلاب

ویژگی‌ها و امکانات گلکسی واچ 5 می‌تواند هر فردی را ترغیب به تهیه این محصول کند. با این حال بسیاری از افراد هزینه کافی برای تهیه آن را ندارند. خوشبختانه این افراد می‌توانند با خرید اقساطی صاحب این گجت محبوب و پرطرفدار شوند. اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی گلکسی واچ5 هستید، کافی است در یکی از طرح‌های 4 گانه فروش قسطی قسطی کلاب شرکت کنید و صاحب این ساعت بی نظیر شوید. صد البته امکان خرید نقدی هم در قسطی کلاب برای مشتریان فراهم است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A03

خرید اقساطی گوشی A03
یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل A03 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A03 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی f62 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی f62 سامسونگ
در سال 2021 کمپانی سامسونگ گوشی‌های جدیدی را روانه بازار کرده است که از امکانات فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی...