خرید قسطی گوشی POCO F4

تاریخ انتشار:
1403/2/20 01:41:27

یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو اف 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO F4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی POCO F4


گوشی POCO F4

خرید قسطی گوشی POCO F4 یک انتخاب جذاب برای علاقمندان به گوشی‌های شیائومی است. شرکت شیائومی که به عرضه گوشی‌های قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت مشهور شده است، این بار یک گوشی دیگر با نام POCO F4 را عرضه کرده است. گوشی POCO F4 را می‌توان نسخه به روز شده F3 دانست. در واقع شیائومی در این نسخه دست به تغییرات اساسی نزده است و تنها به آپدیت گوشی و ارتقا برخی از قسمت‌های آن اکتفا کرده است. یکی از بخش‌های ارتقا یافته در این گوشی، دوربین آن است که عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی POCO F4 را دارید، در ادامه با ما با بررسی این گوشی همراه باشید. 

آشنایی با مشخصات گوشی POCO F4

پیش از خرید قسطی گوشی POCO F4 لازم است تا با مشخصات این گوشی آشنا شویم. گوشی POCO F4 یک محصول میان رده است. این گوشی همچنین با نام Redmi K40s نیز شناخته می‌شود. مطابق اکثر گوشی‌های شیائومی، POCO F4 نیز مشخصات قابل توجهی نسبت به قیمت ارائه می‌دهد. در این گوشی از یک پردازنده بسیار محبوب یعنی اسنپ دراگون 870 استفاده شده است. به لطف سخت افزار قوی به کار رفته شده در این گوشی، بازی‌هایی مانند کال اف دیوتی بسیار خوب و بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شوند. صفحه نمایش گوشی یک صفحه نمایش 7/6 اینچی از نوع OLED است. ظرفیت باتری گوشی 4500 میلی آمپر است. این باتری می‌تواند کاملا نیازهای شما را در استفاده از گوشی تامین کند.

در بخش دوربین، شیائومی در گوشی POCO F4 از یک دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی استفاده کرده است. برای اولین بار در سری POCO از لرزشگیر اپتیکال نیز در این گوشی استفاده شده است. کیفیت دوربین شیائومی POCO F4 در روز بسیار خوب است و جزئیات به خوبی در تصاویر ثبت می‌شوند. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قطعا شما را شگفت زده نخواهد کرد، اما به صورت کلی عملکردی مناسب دارد. تصاویر پرتره نیز در این گوشی به خوبی ثبت می‌شوند. 

آیا خرید اقساطی گوشی POCO F4 کار درستی است؟

خرید گوشی POCO F4 برای علاقمندان به برند شیائومی توصیه می‌شود. گوشی پوکو F4 در بازه قیمتی که عرضه می‌شود گوشی کاملا شایسته‌ای است. شارژر 67 واتی می‌تواند به سرعت گوشی شما را شارژ کند که باعث می‌شود تا بتوانید همیشه یک گوشی آماده به کار داشته باشید. همچنین صفحه نمایش OLED FHD  نیز یک تجربه دلپذیر را به شما ارائه می‌کند. بنابراین اگر دنبال برندهایی مانند سامسونگ نیستید می‌توان گفت در این بازه قیمتی یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار گوشی POCO F4 است که می‌تواند نیازهای شما را پاسخ گو باشد.

خرید قسطی گوشی POCO F4 از قسطی کلاب

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی POCO F4 هستید، وب سایت قسطی کلاب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به افزایش روز افزون قیمت دلار در بازار و در نتیجه گران تر شدن کالاهای دیجیتال، خرید اقساطی کالای دیجیتال چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. در این راستا، وب سایت قسطی کلاب که در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی کالای دیجیتال فعالیت می‌کند، این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با شرایط مناسب گوشی POCO F4 را به صورت اقساطی خریداری نمایید. بنابراین دیگر لازم نیست برای خرید گوشی دلخواه خود زمان زیادی را صبر کنید تا پس انداز کنید. با وب سایت قسطی کلاب می‌توانید هم اکنون محصول مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus

خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus
یکی از بهترین گوشی‌های برند شیاائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی a52s

خرید اقساطی a52s
اگر به دنبال خرید اقساطی a52s با بهترین تخفیف هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...