خرید اقساطی اپل واچse

تاریخ انتشار:
1403/2/15 05:24:52

یکی از برترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل SE می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچse به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اپل واچse


مهم ترین مشخصات اپل واچ se

برخورداری از نمایشگر باکیفیت، امکانات و قابلیت‌های کاربردی و سنسورهای مختلف، از مهم ترین ویژگی‌های خرید قسطی اپل واچse به شمار می‌رود. این محصول شرکت اپل در تاریخ 15 سپتامبر 2020 به صورت رسمی به علاقمندان و دوستداران آن معرفی گردید. اپل واچ سری اس ای در مقایسه با دیگر مدل‌ها، از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. از لحاظ زبان طراحی تفاوت چندانی میان اپل واچ se و نسل‌های قبلی وجود ندارد.

اپل واچ سری SE در دو مدل 40 و 44 میلیمتری طراحی و به کاربران عرضه شده است. تنها تفاوت میان این دو مدل به اندازه صفحه نمایش مربوط می‌شود. اپل واچ اس ای دارای ابعاد 44 میلیمتری از نمایشگر بزرگتری در مقایسه با مدل 40 میلیمتری بهره مند است. همچنین، این مدل گجت پوشیدنی برند اپل دارای قابلیت ضد آب می‌باشد. پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP به خوبی این موضوع را به اثبات می‌رساند. بر این مبنا، امکان استفاده از ساعت هوشمند اپل سری se در عمق 50 متری آب وجود دارد.

مجهز شدن به نمایشگر باکیفیت، ویژگی دیگر خرید اقساطی اپل واچse را شامل می‌شود. مدل 44 میلیمتری از یک صفحه نمایش 1.78 اینچی نوع LTPO OLED با رزولوشن 448 در 368 پیکسل بهره می برد. همچنین، نمایشگر در نظر گرفته شده برای مدل 40 میلیمتری دارای رزولوشن 394 در 324 و ابعاد 1.57 اینچ است. به لطف بهره مندی از پنل OLED، محتواها با بالاترین کیفیت و وضوح در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. پوشش نمایشگر دستگاه با محافظ شیشه‌ای lon X strengthened glass، دوام و مقاومت ساعت را در برابر ضربات احتمالی رقم زده است. برای خرید قسطی اپل واچse به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر ویژگی‌های Apple Watch SE

جنس بدنه ساعت هوشمند اپل سری SE از آلومینیوم ساخته شده است. این ویژگی دوام و استحکام ساعت را در برابر عوامل محیطی و طبیعی بهبود بخشیده است. علاوه بر این، جنس بند دستگاه از سیلیکون و نوع قفل بند آن سگکی ساده می‌باشد. این محصول در رنگ بندی‌های متنوع خاکستری، طلایی و نقره‌ای به کاربران ارائه گردیده است.

از دیگر مشخصات فروش قسطی Apple Watch SE می‌توان به بخش سخت افزاری این محصول، اشاره نمود. این مدل ساعت هوشمند کمپانی اپل در بخش سخت افزار از پردازنده اختصاصی Apple S5 بهره می‌برد. تراشه دو هسته‌ای دستگاه در پردازش اطلاعات و داده‌ها، عملکرد خوب و قابل توجهی را از خود برجای گذاشته است. همچنین، شرکت اپل برای پردازنده گرافیکی این گجت از پردازنده Power VR استفاده نموده است.

ضمنا، گجت پوشیدنی سری اس ای از سیستم عامل WatchOS 7.0 پشتیبانی می‌کند. مدل 44 میلیمتری دارای حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت و رم یک گیگابایت است. برای خرید اقساطی اپل واچse به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شایان ذکر است که ساعت هوشمند Apple سری SE به نرم افزارهای ورزشی کارآمدی مانند برنامه Fitness مجهز شده است. امکان تشخیص شستشوی دست‌ها (Hand washing)، از دیگر قابلیت‌های جذاب این محصول می‌باشد. این قابلیت با هدف شستشوی درست دست‌ها و از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌ها لحاظ شده است. ضمنا، ساعت هوشمند اس ای از یک باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض با عمر کارکرد 18 ساعت برخوردار است. برای خرید قسطی اپل واچse به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نحوه خرید اقساطی اپل واچse

خرید اقساطی ساعت‌های هوشمند اپل واچ از طریق درگاه اینترنتی قسطی کلاب برای خریداران و متقاضیان فراهم شده است. این طرح بر پایه روش خرید آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریدار و به صورت غیر حضوری به مرحله اجرا درآمده است. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا
گوشی جدید سامسونگ از سری S است و کیفیتی بی نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید سامسونگ Z flip

خرید سامسونگ Z flip
در دنیای تکنولوژی تلفن های همراه روز به روز در حال تغییرات می باشند. یکی از جالب ترین تلفن های همراه برند سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی...