خرید قسطی تلویزیون جی پلاس ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/2 09:52:43

تلویزیون‌های جی پلاس جز پرفروش ترین محصولات ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون جی پلاس ویژه کارمندان


معرفی تلویزیون جی پلاس

اگر قصد خرید قسطی تلویزیون جی پلاس را دارید مطمئننا با محصولات ال جی نیز آشنایی کاملی دارید. در سال 1398 برخی کشورها مانند کره جنوبی برند بومی خود را از محصولات این شرکت تولید کردند. این موضوع باعث شد تا نمایندگان فروش محصولات ال جی در کشورهای دیگر از جمله ایران نیز به فکر راه اندازی خط تولید محصولاتی مشابه بیافتند.

از این رو شرکت گلدیران در ایران که نمایندگی رسمی شرکت ال جی و خدمات پس از فروش محصولات آن را در ایران بر عهده داشت شروع به راه اندازی خط تولید تلویزیون‌های جی پلاس نمود. جالب است بدانید که نام جی پلاس برگرفته شده یا مخفف شده از نام شرکت گلدیران پلاس است. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس را دارید باید بدانید که این محصول ساخت ایران است.

علاوه بر تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس، انواع دیگر آن از جمله مدل‌های معمولی و 4K نیز تولید می‌شوند. بسته به میزان بودجه، سلیقه و فضای در دسترس خود می‌توانید ابعاد آن را از سایز 24 اینچ تا 85 اینچ را انتخاب و تهیه کنید. پیش از خرید اقساطی تلویزیون هوشمند مطمئن شوید که از کلیه‌ فرمت‌های تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس 

از مهمترین فاکتورها جهت خرید قسطی تلویزیون جی پلاس، کیفیت بالای تصویر و صدای آن می‌باشد. در ادامه علاوه بر بررسی این دو مقوله مهم در خرید چنین لوازم خانگی، در خصوص دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها نیز صحبت کرده‌ایم.

1.کیفیت صدا

 مراکز فروش اقساطی تلویزیون‌های جی پلاس بایستی سیستم صوتی دو کاناله که روی آن‌ها تعبیه شده است را به طور کامل بررسی کنند. چرا که این مدل سیستم‌ها از کلیه فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند و موجب تولید و پخش صدایی با کیفیت می‌شوند. تکنولوژی‌هایی که در سیستم‌های صوتی با کیفیت بایستی تعبیه شود را در ادامه بررسی می‌کنیم.

•تکنولوژی Clear voice و Surround

این قابلیت نشان دهنده قدرت بالای صدا در این مدل تلویزیون‌ها است که صدا را بدون هیچ گونه نویزی پخش می‌کند.

•قابلیت Adaptive Sound Control یا کنترل تطبیقی صدا

اهمیت این قابلیت را هنگام تماشای فیلم و سریال بیشتر متوجه می‌شوید. زمانی که پخش صدا متناسب با فراز و فرود هیجان در فیلم، به صورت بم یا نازک به گوش شما می‌رسد.  

2.کیفیت تصویر

جهت بررسی کیفیت تصویر تلویزیون‌های جی پلاس موارد زیر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

•قابلیت HDR

یکی از مهمترین فاکتورها برای داشتن تصویری با کیفیت بالا قابلیت HDR است. این قابلیت باعث می شود تا تصاویر در این تلویزیون‌ها به نسبت سایر تلویزیون‌های معمولی، با کیفیت‌تر باشند و رنگ‌ها به حالت طبیعی نزدیک‌تر باشند. پیش از خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس باید بدانید که این تلویزیون‌ها دارای سطح مطلوبی از این قابلیت یعنی دارای HDR10 می‌باشند.

•قابلیت UHD

مطمئننا با تلویزیون‌های FULL HD آشنایی دارید. چه می‌شود اگر بتوانید تلویزیونی تهیه کنید که رزولوشنی معادل چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های FULL HD داشته باشد؟ باید بدانید که تلویزیون‌های جی پلاس از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کنند.

•پنل A+

منظور از این پنل در تلویزیون‌های جی پلاس این است که درصد خطای مربوط به نمایشگر تلویزیون کاملا پایین بوده و شمار پیکسل‌های خراب به عدد صفر می‌رسد.

چگونگی خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس ویژه کارمندان

خرید نقدی لوازم خانگی مانند تلویزیون با کیفیتی که دارای تجهیزات بیشتری باشد حق همه شما است. با توجه به شرایط اقتصادی اگر توانایی خرید نقدی ندارید می‌توانید انواع تلویزیون‌ها یا دیگر محصولات سایت قسطی کلاب را، به صورت پرداخت ماهیانه یا قسطی تهیه کنید. مقدار قسط پرداختی و مدت زمان پرداخت آن به انتخاب شما می‌تواند بین سه تا دوازده ماه به طول بیانجامد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با چک

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با چک
تلویزیون‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشند. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با چک به بخش تلویزیون در دسته...

خرید لوازم خانگی امرسان اقساطی

 خرید لوازم خانگی امرسان اقساطی
از جمله طرح های مقرون به صرفه و کارآمد مجموعه قسطی کلاب، می‌توان به طرح خرید لوازم خانگی امرسان اقساطی اشاره نمود. لوازم خانگی امرسان ....