خرید اقساطی گوشی A13

تاریخ انتشار:
1403/2/19 04:45:59

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل گلکسی a13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی A13


بررسی گوشی a13 سامسونگ

برند سامسونگ یکی از برندهای جهانی و معتبر در زمینه تولید کالای دیجیتال به خصوص گوشی موبایل می‌باشد. این برند تاکنون مدل‌های بسیار متنوعی از گوشی‌های موبایل تولید کرده است. در بین سری مدل‌های میان رده سامسونگ، سری مدل‌های A جزو جدیدترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشد. گوشی a13 سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که از نظر فنی در توضیحات زیر بررسی شده است.

مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی

گوشی a13 سامسونگ از نظر فنی جزو مدل‌های سطح متوسط به شمار می‌رود و برای استفاده روزمره و عادی بسیار مناسب است. چنانچه قصد خرید یک گوشی در سطح میان رده دارید، خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ برایتان مناسب است.

•نمایشگر

نمایشگر تعبیه شده برای این گوشی از نوع PLS TFT می‌باشد. ابعاد و سایز این صفحه نمایش حدود 6.6 اینچ بوده و از این لحاظ ابعاد ایده آل و مناسبی دارد. تعداد پیکسل‌های نمایشگر گوشی a13 سامسونگ 1080*2408 پیکسل می‌باشد که در هر اینچ آن 400 پیکسل وجود دارد. کیفیت نمایش تصاویر این صفحه نمایش در حالت کلی مناسب است و از لحاظ دقت و وضوح وضعیت خوبی دارد. برای خرید اقساطی گوشی A13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•بدنه گوشی

امروزه بیشتر گوشی‌های نسل جدید دارای وزنی حدود 200 گرم می‌باشند. گوشی a13 سامسونگ نیز همچون سایر مدل‌ها وزنی معادل 195 گرم دارد. جنس بدنه پشتی و همچنین فریم‌های این گوشی از نوع پلاستیک درجه یک ساخته شده است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت با سایز میکرو دارد.

•حافظه و رم گوشی a13 سامسونگ

یکی از مهمترین پارامترها برای اکثر افرادی که قصد خرید اقساطی گوشی دارند، قطعا میزان ظرفیت حافظه داخلی گوشی و همچنین رم آن می‌باشد. گوشی a13 سامسونگ از نظر ظرفیت حافظه و رم به 4 مدل مختلف تقسیم می‌شود. برند سامسونگ سعی کرده است تا این گوشی را با ظرفیت‌های مختلفی تولید کند.

•ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت با رم 3 گیگابایتی
•حافظه داخلی با ظرفیت 64 گیگ و با رم 4 گیگ
•حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگ و رم 4 گیگ
•حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگ و رم 6 گیگ

میزان ظرفیت رم در عملکرد و روان بودن گوشی تاثیر به سزایی دارد. لذا دوست ندارید گوشیتان دچار مشکلاتی نظیر کندی و هنگی شود، خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ پیشنهاد خوبی برایتان است.

•دوربین

امروزه هر فردی دوست دارد از لحظات مهم زندگی خود عکس برداری یا فیلمبرداری کند. لذا به همین دلیل کیفیت دوربین‌های گوشی برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است. گوشی a13 سامسونگ دارای 4 ماژول دوربین در قسمت پشت خود می‌باشد. کیفیت دوربین‌های پشتی به ترتیب شامل 50، 5، 2، 2 مگاپیکسل می‌باشد که در حالت کلی کیفیت بسیار خوبی برای ضبط تصاویر دارند. دوربین سلفی گوشی a13 سامسونگ نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسل می‌باشد که در حالت کلی کیفیت تصویر برداری متوسطی دارد. با خرید اقساطی گوشی A13 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

•باتری

باتری تعبیه شده در گوشی a13 سامسونگ دارای ظرفیتی معادل 5000 آمپر می‌باشد. این میزان ظرفیت برای یک گوشی میان رده بسیار خوب است و می‌تواند شارژ مورد نیاز کاربر را تا ساعت‌ها تامین کند. این گوشی مجهز به سیستم فست شارژ است و می‌تواند باتری را در مدت زمان کوتاه تری شارژ کند. اگر به دنبال یک گوشی با ظرفیت باتری خوب هستید، خرید گوشی a13 سامسونگ می‌تواند نیازتان را تامین کند. 

خرید اقساطی گوشی A13 از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش نقدی و قسطی کالای دیجیتال از جمله گوشی موبایل فعالیت گسترده‌ای دارد. در صورت تمایل به خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ می‌توانید از طرح‌های فروش قسطی موبایل سایت استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی جی پلاس

خرید اقساطی گوشی جی پلاس
برند جی پلاس علاوه بر فعالیت در زمینه لوازم خانگی، به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی گوشی جی پلاس به بخش کالای ...

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس چکی

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس چکی
بهترین برند لپ تاپ در بازار ایران متعلق به برند ایسوس است. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...