فروش اقساطی جاروبرقی پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/15 08:44:23

برند پارس خزر یکی از برندهای شناخته شده ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی جاروبرقی پارس خزر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی جاروبرقی پارس خزر



جاروبرقی پارس خزر

شرکت پارس خزر بزرگترین شرکت لوازم خانگی در ایران است که در سال 1347 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت محصولات با کیفیتی را به بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کند. یکی از محصولات با کیفیت این شرکت جاروبرقی است. جاروبرقی پارس خزر ساخت ایران است، ولی با توجه به تحریم‌ها، برخی از قطعات از چین وارد می‌شود که قطعات درجه یک هستند و همین سبب عمر طولانی محصولات می‌شود. برای خرید قسطی جاروبرقی پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات جاروبرقی پارس خزر

•این محصول علاوه بر ظاهری زیبا قیمت مناسبی دارد.
•قابلیت استفاده از پاکت دائمی و پاکت یکبار مصرف
•دارای موتور قوی و فوق العاده که باعث مکش قوی شده است.
•قابلیت تنظیم میزان مکش
•قابلیت سیم جمع کن خودکار
•استفاده از عایق موتور که سبب کم شدن صدا و لرزش دستگاه شده است. 

جاروبرقی پارس خزر سری کمپرسور

با خرید اقساطی جاروبرقی پارس خزر از تولید ملی حمایت کرده‌اید. مدل کمپرسور به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم قوی مکش، قابلیت تنظیم میزان مکش، دارای 4 پاکت به صورت همزمان و گنجایش 8 لیتر اشاره کرد.

جاروبرقی پارس خزر سری آروما

این لوازم خانگی طراحی بسیار زیبا و بدنه مستحکمی دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم جمع کننده اتوماتیک، میکروفیلتر با سه رایحه متفاوت، رنگ بندی مختلف، نشانگر اتوماتیک پر شدن کیسه، دارای برس کف پلاستیکی و مجهز به سوپاپ مکش اشاره کرد. 

جاروبرقی پارس خزر مدل فوتون

با خرید قسطی جاروبرقی پارس خزر مدل فوتون می‌توانید ارزان‌ترین مدل این محصول را خریداری کنید. این مدل دارای موتور 2000 وات است. لوله تلسکوپی و رنگ بندی متنوعی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتراسیون دو مرحله‌ای و سیم جمع کننده اتوماتیک اشاره کرد. 

جاروبرقی پارس خزر سری توربو

گران ترین جاروبرقی پارس خزر، سری توربو است که البته لازم به ذکر است هیچ گرانی بی حکمت نیست. این سری دو مدل معروف به نام Turbo 2500 WB و Turbo 2500 WS دارد. این دو مدل از لحاظ قدرت تفاوتی با هم ندارند، اما در مدل 2500 WB از قالب بوش استفاده شده و در مدل 2500 WS از قالب زمینس استفاده شده است. با خرید اقساطی جاروبرقی پارس خزر سری توربو صاحب یک محصول حرفه‌ای باشید.

رنگ مدل  2500 WD دودی مات بوده است و فقط یک رنگ از این مدل تولید شده است. اما در مدل 2500 WS رنگ قرمز براق است و کمی از لحاظ شکل ظاهری با مدل قبلی تفاوت دارد. هر دو مدل دارای طراحی زیبا و منحصر بفرد هستند و لوازم جانبی آن‌ها مانند لوله تلسکوپی، خرطومی کنفی و یکی هستند.

سری توربو دارای مکش فوق العاده قوی و قابلیت جمع آوری گرد و غبار را دارد. بدنه این جاروبرقی از جنس پلاستیک ساخته شده است و از ظرافت خاصی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های مهم این لوازم خانگی، Double Filtration است. این فیلتر در ورودی و خروجی موتور قرار می‌گیرد و هوای خروجی را تصفیه می‌کند که عاری از هر گونه گرد و غبار باشد و 99 درصد هوای تصفیه شده تحویل می‌دهد. برای خرید اقساطی جاروبرقی پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی جاروبرقی پارس خزر در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک شرکت اینترنتی در زمینه فروش قسطی کالا است. این شرکت به شما این امکان را می‌دهد تا به جای خرید نقدی از خرید اقساطی استفاده کنید و بتوانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را فراهم کنید. شما در این شرکت می‌توانید آنلاین خرید کنید و قسطی پرداخت کنید. همچنین تا سقف 50 میلیون تومان می‌توانید از قسطی کلاب خرید داشته باشید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ

خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ
برند سامسونگ در طراحی و تولید تلویزیون همیشه پیشرو و موفق بوده است و جدیدترین تلویزیون‌ها ابتدا توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند...

خرید ماشین ظرفشویی اسنوا

خرید ماشین ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد که در شهر اصفهان فعالیت می‌کند و محصولات به روز و با کیفیتی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی...