خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیکی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:37:12

شما می‌توانید برای خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیکی یا چک به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیکی


فروش قسطی قهوه ساز دلونگی 

قهوه ساز یکی از انواع لوازم خانگی است که به ویژه طی چند سال گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. افراد زیادی در سراسر دنیا در طول روز قهوه می‌نوشند. همین مسئله، وجود قهوه ساز در منزل یا محل کار را به مسئله‌ای ضروری تبدیل کرده است.

اما بهترین قهوه ساز کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در حال حاضر شرکت‌های زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع قهوه ساز فعالیت می‌کنند. دلونگی یک شرکت ایتالیایی و یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندها به شمار می‌رود که انواع اسپرسو ساز را با کیفیتی فوق العاده بالا تولید و عرضه می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی محصولات این شرکت، مرکز خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی را به شما عزیزان معرفی کنیم. 

مشخصات و ویژگی‌های انواع اسپرسو ساز دلونگی 

به جرات می‌توان اسپرسو ساز دلونگی را به عنوان باکیفیت‌ترین و بهترین قهوه ساز موجود در بازار معرفی کرد. با کمک این قهوه ساز می‌توانید در مدت زمانی کوتاه، یک فنجان قهوه تازه و خوش طعم تهیه و میل کنید. انواع مختلفی از اسپرسو ساز دلونگی وجود دارد که هر یک مشخصات فنی متفاوتی دارند. قهوه سازهای دلونگی در یک دسته‌بندی کلی به دو گروه قهوه سازهای اتوماتیک و قهوه سازهای نیمه اتوماتیک یا دستی تقسیم می‌شوند. درحالی که اسپرسو ساز اتوماتیک کار آسیاب کردن دانه قهوه را انجام می‌دهد، در صورت استفاده از قهوه ساز نیمه اتوماتیک، باید آسیاب کردن دانه قهوه را خودتان انجام دهید.

به طور کلی برای استفاده از اسپرسو ساز اتوماتیک، تنها کافی است یک دکمه را فشار دهید تا تمامی اقدامات مرتبط با تهیه قهوه به وسیله دستگاه انجام شود. اما اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک تنها بخشی از اقدامات مرتبط با تهیه قهوه را انجام می‌دهد و مابقی کارها از جمله عصاره‌گیری اسپرسو باید توسط خود شما انجام شود. اسپرسو ساز اتوماتیک از بخش‌های مختلفی مانند آسیاب قهوه و مخزن شیر برخوردار است و با کمک آن می‌توانید اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو و لاته تهیه کنید.

خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک بیشتر برای استفاده در ادارات و واحدهای تجاری انجام می‌گیرد. اما اگر تمایل به خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی دستی دارید، بهتر است با کاربردها و انواع آن آشنا شوید. شناخته شده ترین نوع اسپرسو ساز دستی دلونگی مدل‌های EC 685، EC850، BCO431 و BCO421 هستند که انواع لاته، ماکیاتو، موکا، اسپرسو و کاپوچینو را تهیه می‌کنند. خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی دستی بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند از آن در محل کار، منزل، کافه‌های کوچک یا مغازه‌ها استفاده کنند. 

قیمت اسپرسو ساز دلونگی 

اگر قصد خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی را دارید، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که قیمت محصولات این شرکت چقدر است؟ قیمت اسپرسو ساز دلونگی به فاکتورهای متعددی از جمله نوع قهوه ساز، کیفیت و ویژگی‌های دستگاه و اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن آن بستگی دارد. طبیعی است هزینه‌ای که برای یک اسپرسو ساز اتوماتیک پرداخت می‌کنید در مقایسه با نوع نیمه اتوماتیک آن بیشتر خواهد بود. مساله دیگری که در تعیین قیمت قهوه ساز دلونگی موثر است، جنس و گارانتی آن می‌باشد.

به طوری که اسپرسو ساز دلونگی اصل و دارای گارانتی در مقایسه با نوع تقلبی و بدون گارانتی طبعا از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر هرچه تعداد لوازم جانبی اسپرسو ساز دلونگی بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

به طور کلی محصولات دلونگی تنوع فوق‌العاده بالایی دارند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود، اقدام به خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی کنید. قیمت اسپرسو ساز دلونگی از کمتر از 4 میلیون تا 40 میلیون تومان می‌باشد. 

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از قسطی کلاب 

اگر قصد خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی را دارید، در اولین قدم باید فروشگاهی را پیدا کنید که شرایط فروش قسطی انواع لوازم خانگی را برای مشتریان خود مهیا کرده باشد. فروشگاه آنلاین قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

برای خرید اقساطی بهترین قهوه ساز موجود در بازار، هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. کافی است از بخش‌های مختلف سایت قسطی کلاب بازدید کرده و با شرایط فروش قسطی لوازم خانگی این فروشگاه آشنایی پیدا کنید. همانطور که گفتیم اسپرسو ساز دلونگی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین قهوه سازهای موجود در بازار معرفی کرد. در سایت قسطی کلاب می‌توانید مدل‌های مختلف اسپرسو ساز دلونگی را با قیمت‌های مختلف دیده و برای خرید مدل دلخواه خود اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان

خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان
برندهای ایرانی موفق بسیاری در سال‌های اخیر به بازار ایران وارد شده‌اند و حتی برندهای قدیمی تحول عظیم در سیستم خود ایجاد کرده‌اند و روز به ...

خرید قسطی لوازم خانگي جي پلاس

خرید قسطی لوازم خانگي جي پلاس
شرکت جی پلاس با طراحی و تولید بهترین محصولات در ایران شهرت بالایی دارد. برای خرید قسطی لوازم خانگي جي پلاس به بخش لوازم خانگی در...