خرید اقساطی لوازم خانگي پاکشوما با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:03:02

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق می‌باشد. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما با چک به بخش لوازم خانگی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما با چک

لوازم خانگی پاکشوما

صحبت کردن درمورد پاکشوما، برند با سابقه لوازم خانگی کار مشکلی نیست، این برند کاملا شناخته شده است! اما خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما به صورت آنلاین، موضوع کاملا جدیدی به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید پاکشوما محصولاتی همچون یخچال فریزر، لباسشویی، جاروبرقی، ماکروویو، کولر را ارائه می‌دهد. ما در این مقاله برخی از این لوازم را به شما معرفی می‌کنیم؛ همچنین شما را برای خرید لوازم خانگی متنوع پاکشوما همراهی خواهیم کرد. 

چرا پاکشوما از برندهای محبوب لوازم خانگی محسوب می‌شود؟ 

ماشین لباسشویی پاکشوما؛ یکی از لوازم مهم خانگی این برند، ماشین لباسشویی TFB-86408 با ظرفیت 8 کیلوگرم است. این ماشین لباسشویی دارای درب الکترومگنتیک بوده و از جلو باز می‌شود. شستشوی لباس از طریق این لباسشویی با توجه به نوع و جنس لباس صورت می‌گیرد. این محصول قابلیت‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد؛ کافی است به قسمت مشخصات و توضیحات محصول مراجعه کنید و آنها را بررسی کنید. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات لباسشویی پاکشوما

میزان صدا dB 54
ابعاد 600×540×850
قفل کودک دارد
ظرفیت 8 کیلو گرم
سرعت چرخش موتور 1400 دود بر دقیقه
نوع موتور BLDC
برند پاکشوما
رتبه مصرف انرژی ++A
صفحه نمایش دارد
رنگ سفید سیلور 

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما؛ یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای یک خانواده است. به همین علت ما خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما را به عنوان یک فرصت خوب، برای اقتصاد خانواده پیشنهاد می‌کنیم. یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 یکی از محصولاتی است که از این برند به شما معرفی می‌کنیم. این یخچال از پنل لمسی برخوردار بوده و توانایی نمایش و تنظیم دما و مشخصات دیگر را به آسانی دارد. این یخچال دو طبقه بوده و در قسمت پایین فریزر قرار دارد. به دلیل جادار بودن این یخچال فریزر معمولا به خانواده‌ها توصیه می‌شود.

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما

نوع یخچال ساید بای ساید
گنجایش کل به فوت19
طبقه رنگی سفید _ سیلور
ارتفاع 1808 میلیمتر
پهنا 833 میلیمتر
عمق 740 میلیمتر
آبسردکن دارد
تعداد طبقات 3 طبقه
تعداد کشو 2 عدد
تعداد طبقات درب 5 طبقه
سیستم کنترل هوشمند دارد
قفل کودک دارد
جنس طبقات یخچال شیشه‌ای نشکن
میزان صدا 45 دسیبل
محفظه مجزا برای نگهداری میوه و سبزیجات دارد
گنجایش فریزر 149 لیتر
تعداد طبقات فریزر 2 طبقه
تعداد کشو فریزر 2 عدد
فریزر بدون برف بله
مصرف انرژی ++A
گارانتی 24 ماه
شرکت گارانتی‌کننده یخچال پاک سرویس
گنجایش کل 479 لیتر 

مایکروویو پاکشوما؛ از دیگر لوازم پر مصرف خانگی است. دستگاه مایکروویو، به دلیل قابلیت‌های متنوعی که دارد، تقریبا به یکی از لوازم ضرروی آشپزخانه تبدیل شده‌است. ما خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما را برای تکمیل کردن لوازم منزل شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین مایکروویو پاکشوما مدل MWP422W را به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه قابلیت گریل دارد و حدود 40 لیتر ظرفیت نیز دارد.

مشخصات مایکروویو پاکشوما

ارتفاع 326
پهنا437
عمق553
رنگ سفید
وزن 17 کیلو گرم
گارانتی 18 ماه
برند پاکشوما
قفل کودک دارد
قابلیت گریل دارد
مصرف انرژی A
ظرفیت 42 لیتر
پخت ترکیبی دارد
جوجه گردان ندارد
کانوکشن ندارد
برنامه پخت 9
صفحه نمایش LED
قابلیت تنظیم زمان دارد
قطر صفحه چرخان 345

جارو برقی پاکشوما؛ این جاروبرقی با مدل VCP-2560R دارای دور موتور 2500 وات بوده و لوله استیل تلسکوپی دارد. وزن این جاروبرقی 6.5 کیلوگرم است و 6 لیتر ظرفیت مخزن زباله دارد.

مشخصات جارو برقی پاکشوما

وزن 6.5 کیلو گرم
میزان صدا 70 دسیبل
نوع جارو برقی کیسه دار
گارانتی 18 ماهه
رنگ قرمز
طول کابل برق 5.4 متر
گنجایش مخزن 6 لیتر
قدرت موتور 2500 وات
پاکت جارو برقی دارد
لوله تلسکوپی دارد
سیستم جمع کن خودکار دارد
نشانگر پر بودن مخزن جاروبرقی دارد 

راهنمای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی امکان فروش قسطی را برای کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد در سایت خود فراهم کرده است. خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما در این فروشگاه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌گیرد و شرایط خرید اقساطی متنوعی برای آنها در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که امکان فروش نقدی با شرایط ارسال سریع‌تر برای مشتریان نیز مهیا شده است. 

محصولاتی که این سایت به صورت قسطی به فروش می‌رسانند، بسیار با کیفیت و دارای ضمانت سلامت است. شما می‌توانید پس از بررسی اطلاعات محصولات، اقدام به خرید لوازم مورد نظر خود کنید. شما می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید و در صورت نیاز از مشاوره خرید استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن با سفته
برند ایکس ویژن با محصولاتی متنوع و باکیفیت فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن با سفته به بخش...

خرید اقساطی نوشیدنی ساز

خرید اقساطی نوشیدنی ساز
در دنیا ساده ترین نوشیدنی آب است. اما میتوان با خوردن نوشیدنی های مفید، مثل آبمیوه های طبیعی که توسط نوشیدنی سازی به نام آبمیوه گیری...